• دأت قصتي منذ سنتين عندما كان سافر بابا و ماما لزيارة اصدقاءهما خارج المدينة لعدة ايام و بقينا انا و أختي نيرمين التي تزيدني ببضع سنوات في المنزل لوحدنا , كان أهلي يثقون ب نيرمين لكونها اكبر مني لكني كنت الاحظ حركات غريبة في سلوكها فقد كنت اشعر انها تجذب الشباب اليها بمشيتها في الشارع و هي تتقصد ان تثني جسدها و هي تمشي في الحي , و رغم انها كانت في البكلوريا إلا ان شباب الحي الذين يكبرونها بسنوات كانو دائمي التحديق بها كيفما تحركت .
    كانت نيرمين ذات وجه جميل لكنه ليس ذلك الجمال الخارق لكنها كانت تمتلك جسداً ملتف و ممتلء قليلاً , صدرها يوحي بأنها اكبر من سنها فقد كان بارزاً بشكل مميز , كانت نيرمين فتاة نشيطة في يومها تهتم بكل تفاصيل جسدها و تعرف كيف تنتقي ملابسها بحيث تظهر كل مواطن الاثارة في جسدها , خاصة ملابسها المنزلية .
    في تلك الفترة كانت نيرمين تعاملني كأنني طفل صغير فقد كانت تدخل معي الى الحمام كي تحممني و كنت الاحظ دائما انها تدخل معي بثياب تظهر كل جسدها و دائما ما كنت اشعر انها تتقصد ان تريني صدرها الابيض و ترمقني بطرف عينها , إلا انني كنت خجولاً جداً فلا تكتفي بذلك بل تتقصد ان تلمس كل منطقة حساسة في جسدي متصنعة انها تحممني و الملفت ان قضيبي الصغير لم يكن ينتصب و هي دائمة النظر إليه كأنما تفكر في سبب عدم انتصابه .
    كنا نقضي كل اوقاتنا سوية انا و نيرمين إلا في المدرسة رغم اننا كنا في مدرسة خاصة واحدة انا و هي , و كنا ايضا نأخذ دروس تقوية اللغة سوية مع الاستاذ عماد الذي كان يأتي الينا في البيت

    كانت البداية عندما كنا في درس اللغة نجلس بجوار الاستاذ عماد في الصالة انا على يساره و نيرمين على يمينه , شعرت ان الاستاذ عماد مرتبك قليلاً و نيرمين تبتسم ابتسامة خفية لم افهم سببها حتى وقع قلمي على الارض فنزلت تحت الطاولة كي احضره و رأيت قدم نيرمين تتحرك بسرعة لتعود الى مكانها إلا انني استطعت ان أميز انها كانت تضعها على فخذ الاستاذ عماد , و كان قضيب الاستاذ عماد منتصباً تحت بنطاله يكاد يمزقه .
    عدنا الى الدرس و انا اشعر باحساس غريب لا يمكن وصفه و الدم يملأ رأسي و افكار كثيرة تعصف في مخيلتي لم يقطعها سوى صوت نيرمين و هي تطلب مني ان احضر كأس ماء للاستاذ عماد , قمت من مكاني متثاقلاً و احضرت الكوب و في لحظة دخولي سمعت صوت اختي تقول هامسة لعماد : سأنتظرك غداً بعد الثانية .
    انتهى درسنا و غادر الاستاذ عماد , في تلك الليلة تأخرت في النوم من شدة التوتر و في اليوم التالي ذهبنا الى المدرسة سوية انا نيرمين و بينما كنت في صفي سمعت صوت احدى الانسات تنادي علي و عندما ذهبت اليها قالت لي ان نيرمين مريضة و تريد الذهاب الى المنزل و انها ارادت ان تخبرني كي لا أقلق عليها , عدت الى صفي و انا افكر ثم حزمت امري و ذهبت الى المديرة و طلبت منها ان تسمح لي ان اذهب الى المنزل فأختي مريضة اليوم كي لا تبقى وحيدة و خاصة ان اهلي مسافرين , سمحت لي المديرة التي كانت تعرف عائلتنا جيداً بالذهاب الى المنزل , فجمعت اغراضي و انطلقت بسرعة .
    عندما وصلت الى البيت كانت سيارة الاستاذ عماد موجودة في حينا , زادت نبضات قلبي و انا ادخل الي البيت , كان كل شيء هادئا لم يقطع هذا الهدوء سوى صوت نيرمين قادما من غرفتها , مشيت على رؤوس اصابعي حتى وقفت بجوار الباب الذي كان متروكاً و في الداخل كان المنظر صاعقاً .
    كانت نيرمين ترتدي لانجري شفاف لا يخفي شيئا ً تحته و هي تقف في وصت الغرفة و على الاريكة جلس الاستاذ عماد و ما زال مرتدياً ملابسه , كانت نيرمين تمشي بدلع و هي تقترب منه و طيزها البارزة تهتز بلطف و هي تقول له :
    نيرمين : ما رايك بجسمي يا عماد , ثم استدركت ضاحكة : يا استاذ عماد
    عماد : جسدك في قمة الاثارة و بياض بشرتك خرافي .
    ضحكت نيرمين و قد اصبحت امام عماد قائلة : و هل ستتركني افعل ما يحلو لي اليوم
    عماد : يبدو انك خبيرة في الجنس , افعلي ما يحلو لك .

    نيك - سكس طيز كبيرة - نيك حصان وبنت - سكس محارم ودياثة - نيك امراة مصرية - سكس عنيف مترجم - سكس امهات نار - سكس متزوجين - صور سكس نيك متحرك - سكس طويل - سكس امريكي مترجم

    في تلك اللحظة رفعت نيرمين قدمها البيضاء الكريستالية لتضعها على صدر عماد الذي فوجئ بها و قبل ان ينطق بكلمة كانت اصابع قدمها التي يغطي اظافرها لون أحمر ارجواني تداعب شفاهه , بدا عماد و كأنه قد استسلم لرغبة نيرمين و بدأت شفاهه و لسانه في لحس اصابع قدمها و هي تتأوه بنعومة مثيرة , استلقت نيرمين على الاريكة لتضع قدماً على وجه عماد و قدماً ثانية على قضيبه و بدأت تدلكه , كان وجه عماد قد امتلأ بالدماء و هو يزداد اثارة , فبدأ يخلع ملابسه و بدا جسمه الذي كان متوسطاً لكنه رشيق , استمر في خلع ملابسه و عندما خلع البوكسر قفز من تحته قضيبه الذي كان ثخيناً بشكل واضح , زاد منظر قضيبه في حماس نيرمين التي اقتربت منه و بدأت تلحسه بشراهة و هي تقول له : ستدخله كله في كسي , اريده ان يملأ كسي و عماد ينظر اليها نظرة شرسة قائلاً : سافسخ كسك بهذا القضيب , كانت نيرمين تحاول ان تدخل قضيبه في فمها إلا ان حجمه كان يمنعها فكانت تكتفي برأسه فقط و يدها تداعب خصيتي عماد الذي كانت يده تمتد الى طيز نيرمين , يداعبها و ينزل السترنغ الذي ترتديه .

    استلقت نيرمين على ظهرها و رأيت كسها الصغير و لسان عماد يقترب منه حتى بدأ يلحسه ببطء و نيرمين تتأوه و هي تغمض عينيها , زاد عماد في سرعة لسانه و هي تزداد متعة حتى قامت فجاة و دفعت عماد بقدميها للخلف و وقفت و هي تخلع اللانجري الذي ترتديه و تبدأ بالجلوس على قضيب عماد , الذي كان في حالة غريبة فقد كانت تتصرف دون ان تراعي أنه استاذ , لكنها كانت قد اغرقته في الرغبة فلم يعد يمانع بأي شيء تفعله .
    في تلك اللحظة كانت ركبتاي تكادان لا تحملاني و انا اشعر بشعور غريب ينتابني لا اعرف كيف اصفه , لكنني كنت احاول ان اخفي لذة خفية كانت تنتابني و انا اشاهد اختي تمارس الجنس امام عيني و انا لا أقوى على فعل شيء , و في نفس الوقت كنت اشعر ان نيرمين ليست عذراء و هذا يعني انها قد انتاكت من قبل و هذا زاد من تلك اللذة الخفية لكن اللحظات القادمة ستكشف ذلك .
    كانت عيناي مثبتتان باتجاه نيرمين و هي تخلع اللانجري , استدارت نيرمين لتصبح طيزها باتجاه عماد و انحنت و هي تخلع السترنغ فاقتربت طيزها من عماد الذي كان يحدق في ثقب طيزها و عيناه في اقصى اتساع من نعومتها , اقتربت نيرمين من عماد اكثر و التصقت طيزها بوجهه و هي تقول له بلهجة ميسطرة : الحسها بلسانك .
    كان عماد قد اصبح مسلوب الارادة امام اغراء اختي و اثارة جسدها فمد لسانه و بدا يلحس ببطء , لكنها امسكت راسه من شعره و جذبته بشدة و هي تقول بلهجة آمرة : هيا , الحس بسرعة اكبر , اريد ان اشعر برطوبة لسانك تبلل طيزي , مع زيادة اهاتها زاد حماس عماد و هو يلحس بشدة حتى سحبت نيرمين نفسها و التفت باتجاهه و جلست على جسد عماد و هي تمسك بقضيبه الذي اصبح كالخشبة و تداعب كسها فيه و تهمس في اذنه بكلام لم اسمعه لكني رأيت عماد و قد تحول الى وحش في تلك اللحظة , و ادخلت قضيبه في كسها و هي تجلس عليه بتمهل , و تتلذذ حتى وصل لاقصى حد و عادت لتخرجه بالتدريج و هي تقول لعماد : هل اعجبك كسي ؟
    عماد : سافسخ كسك ايتها العاهرة , ضحكت نيرمين ضحكة في منتهى الاثارة و هي تصعد و تهبط على قضيب عماد و استمرو لعدة دقائق في ذلك , ثم استلقت نيرمين على ظهرها و هي تدلك قضيب عماد بقدميها و هو ينظر اليها و كأنه قد فقد السيطرة على نفسه فهجم على نيرمين التي كانت تتصنع انها تمانعه و هو يفتح ساقيها على اقصى اتساع و يمسك بقضيبه و يدخله في كسها و هي تتأوه و صدرها يهتز امام عيني عماد و هو يعصرهما بشدة , حتى وصل الى قمة نشوته و هو يصرخ بصوت مكتوم انه سيقذف , اسرعت نيرمين و قامت من مكانها و جلست على الارض على ركبتيها في نفس الوقت الذي بدأ عماد يدلك قضيبه بسرعة لكن نيرمين ابعدت يده و امسكت بقضيبه بكلتا يديها و بدأت تدلكه بااحتراف واضح حتى بدأ يقذف لبنه على وجهها و هي تصرخ : أريد المزيد , أريد المزيد حتى انتهى عماد و لسان نيرمين يلحس ما تبقى من لبنه عن قضيبه .
    ارتمى عماد على الاريكة و هو يهدأ بالتدريج و عيناه باتجاه نيرمين التي كانت تتذوق طعم لبنه الذي يغطي وجهها و صدرها , كنت انا على وشك ان افقد الوعي من صدمتي إلا ان ذلك الشعور الخفي كان يجعلني استمر في متابعة كل ثانية و كل تفصيل يحدث في تلك الغرفة .
    مر بعض الوقت قبل ان يبدأ عماد ليرتدي ملابسه و هو يقول لنيرمين : سأذهب قبل ان يأتي رودي و يراني هنا , فضحكت نيرمين و هي ترد عليه : لا عليك من رودي
    التفت عماد اليها مستفسراً فقالت له بصوت واثق و دلع واضح : رودي لن يفعل شيئاً اذا شاهدك هنا, فهو بنوتي , و ضحكت ضحكة كأنها نجمة من نجمات الافلام الاباحية
    اتسعت عينا عماد و هو يسمع ذلك الكلام , و شعرت ان قلبي يهبط من مكانه و انا اسمع لكنني لم اقوى على فعل شيء سوى ان ابتعد عن الباب و اذهب لغرفتي اختفي وراء بابها و انا اراقب عماد يخرج كالطاووس و بجواره نيرمين و يده تمتد الى طيزها يداعبها كأنه يودعها و هي تقول له : لا تنسى درسنا في الغد مساءاً و ضحك عماد قائلاً : يعجبني اهتمامك بدروسك .
    خرج عماد و اغلقت نيرمين الباب و مشت ببطء و هي تغني و ترقص باتجاه الحمام لتاخذ دشاً و استغليت تلك الفرصة لافتح باب الشقة و اغلقه كأني قد وصلت للتو , مر بعض الوقت و انا انتظر نيرمين في الصالة و انا متردد في ان اخبرها بأني شاهدت كل شيء او لا حتى انتهت من حمامها و دخلت على الصالون متفاجئة بوجودي فقلت لها اني اخذت اذنا من مدير المدرسة , ساد بعض الصمت و نيرمين تنظر الي فقلت لها , رايت الاستاذ عماد و يهو يصعد في سيارته , هل كان هنا ؟
    ضحكت نيرمين ضحكة طويلة و هي تقول : اجل لقد اتى ليساعدني فقد كنت تعبانة جدا و استمرت في الضحك و هي تمضي باتجاه غرفتها و تغلق الباب وراءها .
    مر ذلك اليوم و انا لا ادري كيف تحملني قدمي إلا انني حاولت ان اتوازن , حتى اتى اليوم التالي

    نيك عائلي مترجم - سكس اخوات مترجم - سكس ام صاحبي - سكس جماعي - سكس الكس العربي - سكس ياباني جامد - سكس شيميل اجنبي - سكس محجبات مترجم


  • قررت اني اسافر سياحة لفرنسا واختي أصرت علي انها تروح معي وبعد جدال طويل وافقت شرط انها راح تتحمل نص تكاليف الرحلة وكان السفر في بعد اسبوعين وسافرنا لفرنسا واختي جلست تترجاني انها ماتبي تلبس العباية في السفر وأنها تبي تاخذ راحتها ووافقت بعد تردد واول وصولنا المطار اختي طلعت العباية وكانت لابسة جنز ظيق وتي شيرت عريان وجسم أختي من النوع الفاخر نهودها مثل حبة الرمان ووسطها مخصر ومكوتها بارزة للخلف وان مشت قدامي أطالع في طيزها ركبنا التاكسي ورحنا للفندق وفي الطريق كانت تشوف عالم ثاني وتقول شوف شبابهم بيض ووسيمين انا اتزوج واحد منهم وطالعت فيها كانت تضحك وتقول امزح معاك وانا لاحظت أن نص كلامها في أول يوم عن جمال الشباب الفرنسي وانا احاول اني أمشي الموضوع وبعد مرور ثلاث ايام في الفندق كنت حاجز في منتجع صحي مساج وبخار وخدمة vip وصلنا للمنتج وكان يبعد عن الفندق ١٥ كيلو وكان النظام مختلط دخلنا واختي كل ماشافت شاب فرنسي بدأت تمدح في وسامتهم وواضح عليها انها مشتهيه وبعدها أخذنا قائمة الخدمات المقدمة اخترت مساج ومشاعل اختارت مساج وعناية بالبشرة دخلت لغرفة واختي غرفة ثانية واستمرت جلسة المساج ساعة وخرجت لاكن مشاعل باقي نص ساعه وتخلص خرجت برا المبنى الجديد أدخن ورجعت انتظر عند الغرفة اللي فيها مشاعل وكانت الجدران خفيفة واختي تتكلم مع الفرنسية اللي تسوي مساج بالانجليزي ودار بينهم الحوار ذا :

    صور نيك - فيديو نيك عنيف - نيك صعب ساخن - نيك شرموطة ساخنة - مصري ينيك اختة - نيك امة واختة - نيك ايطالي - افلام سكس سحاق - نيك شراميط هايجة - صور سكس متحركة - نيك طيز سمراء - سكس بنت نائمة

    الفرنسية: انتي لديكي جسد رائع ومتناسق
    مشاعل: شكراً لقد احرجتيني وانت ايضا لديكي جسد جميل
    الفرنسية: هل تمانعين لو سالت سؤال خاص نوعاً ما
    مشاعل : لا أمانع
    الفرنسية : هل تمارسين الجنس بشكل يومي
    مشاعل: لا
    الفرنسية : لكن رأيتك انتي وزوجك سويا
    مشاعل: هذا أخي
    الفرنسية: هل مارستي الجنس من قبل
    مشاعل: نعم لكن لا أحد يعلم بذلك
    الفرنسية: هل لديكي صديق مقرب
    مشاعل:. بين فترة وفترة صديق جديد
    الفرنسية: لهاذا السبب يبدو جسدك جذاب وجنسي
    مشاعل: لدي رغبة بممارسة الجنس خلال فترة تواجدي في فرنسا لاكن اخي متواجد معي وانتظر الفرصة المناسبة
    الفرنسية: هذا. جيد لاكن اخوك معكي طوال الوقت
    مشاعل: هل. تستطيعين خدمتي في هذا الشأن وسوف أدفع لكي المال
    الفرنسية: ليس لدي مانع لكن ماهي الخدمة التي تريدينها
    مشاعل: أرغب بممارسة الجنس مع شاب فرنسي وسيم لاكن بسرية تامة دون معرفة اخي هل لديكي شاب فرنسي وسيم
    الفرنسية : أجل هل ستدفعي لي فقط ام أيضا للشاب الذي سيكون معكي
    مشاعل: ليس لدي اي مانع سادفع لكم جميعا
    الفرنسية: هذا جيد قومي بأخذ رقمي للتواصل وحددي الوقت وسيكون هناك هناك
    مشاعل : جميل جدا

    وانا بعد سمعت المحادثه تفاجئت واختي ماتدري اني سمعت أي شيء وببطئ خرجت من المبني افكر في كلامها وأنها تقول انها اتناكت اكثر من مرة هنا خرجت اختي من المبنى وركبنا السيارة وانا تفكيري بعيد
    وبدأت أفكر كيف اني امسكها وهي تتناك بالدليل ورجعت للفندق وطرات فكرة في رأسي قلت لاختي انا بكرة انا راح اخرج بعد العصر راح احضر مبارة في الدوري الفرنسي وارجع بعد الساعه ١٠ مساء وبانت عليها السعاده لاكن قالت انا راح اجلس بالغرفة انا ما احب الكورة اصلا وكان معي تاب سامسونج ومسحت كل شي فيه وحملت برنامج يشغل الكاميرا ويصور فيديو والشاشة مقفلة وكانت غرفتنا واحدة فيها سريرين وفي اليوم التالي قبل اخرج بعشر دقائق مشاعل تاخذ دش وضعت الجهاز على الطاولة في ركن الغرفة وركزت الجهاز على الجدار وشغلت التسجيل والكاميرا الأمامية هي اللي تصور والكاميرا الخلفية ملاصقة للجدار وشبكت الشاحن وقلت لها اني راح اخرج المهم خرجت من الفندق وامامي خمس ساعات حتى الساعه ١٠ بدأت أمشي بباريس وانا على جمر وبعد تقريبا ساعة اتصلت على تسأل انا وين إلى أن وصلت الساعة ١٠ وانا خارج الفندق دخلت الغرفة ومشاعل واضح انها خارجة من الشاور ولابسة روب ومتغطية باللحاف ولقيت الجهاز في مكانه وبدات مشاعل تسال كيف المبارة وتكلمت معها عشر دقائق بعدها فصلت التاب من الشاحن ودخلت ابي اخذ دش وفي الحمام شبكت السماعات وشغلت الفيديو المسجل والبداية بعد عشر دقايق من خروجي من الغرفة طلعت مشاعل من الحمام وقفلت الباب من الداخل وأخذت جوالها واتصلت على الفرنسية اللي في المنتجع الصحي وكلمتها قالت بعد اربعين دقيقة ارسلي لي الشاب اللي بينيكني
    وانتهت المكالمة ووقفت مشاعل امام المراية وطلعت الروب وصارت عريانة واطالع في زبي قوم مرررررة وبدأت تلعب بنهودها وتكلم نفسها الليلة ليلتي وقربت وجهها من المراية وتقول أنا اليوم شرمووووطة انا قحبة ويدها على كسها وطلعت لانجري من شنطتها لونه اسود شفاف قصير وبعدها دخلت تحط مكياج بالحمام ومرت تقريبا ٣٠ دقيقة وخرجت من الحمام ودقت على وسالتني انت وصلت الملعب قلت لها أنا جالس في المدرجات قالت اذا بترجع عطني اتصال ابيك تجيب لي عشاء اوكي باي واكمل التسجيل دقائق وباب الغرفة يدق وجات الفرنسية ومعها شاب عمره تقريبا ٢٦ سنة طويل وابيض وجسمه معضل ودخلو الغرفة ومشاعل كانت لابسة روب على اللانجري وبدأت المحادثه:
    مشاعل: اهلا بكم
    الفرنسية: شكرا ماهو رايك بالشاب الذي احضرته
    مشاعل: واو أنه نوعي المفظل
    الفرنسية: ماذا تنتظرين أنه لكي
    طلعت مشاعل الروب واول ماشاف جسمها سحب مشاعل من يدها وحضنها وبدأ يشفشفها ومشاعل تتمحنن وهو يرفعها ورماها على السرير ويركب فوقها ويسحب اللانجري من على صدرها ويمص نهودها ومشاعل تااؤة وحاطه يدها على زبه وبعد خمس دقائق سحبت مشاعل البنطلون وطلع زبه وهو يسحب مشاعل من شعرها ويقربها عند زبه ودخل زبه كله في فمها وهي بدأت تتفنن. في المص إلى أن فظى في فمها ومشاعل وجهها احمر ومولعة محنة بعدها نزل عند كسها يمصه ومشاعل ترتعش وبعد دقيقتين أخذ زبه إلى أن دخله في فمها الى ان صار مقوم وبدأ يفرش زبه على كسها وهي تتمحن تبيه يدخله وفجأة دخله مرة واحدة في كسها وصاحت بقوة وبدأ يدخل ويطلع ومشاعل في دنيا ثانيه والفرنسية تشجع وجلس راكب فوقها ٢٠دقيقة نيك بقوة والصوت كله اههاااات وصياح إلى أن. فضى في كسها ومشاعل في دوخة وبعد دقيقتين طالعت مشاعل في الفرنسية وهي تلعب بكسها وقالت الشاب اللي جبتيه روعة هل هو صديق لكي قالت الفرنسية هذا اخوي اسمه مايك وشهقت مشاعل من جد تتكلمين وعادي تشوفين اخوك يمارس الجنس على اي احد قالت الفرنسية نعم عادي نحن من أسرة متحررة وفقط ة للمعلومة نحن نمارس الجنس مع بعض ومشاعل ما هي مصدقة وقامت الفرنسية تشفشف اخوها وتطلع ملابسها ونزلت تمص زبه ومشاعل قالت ليت انا واخوي مثل كذا ومايك سحب مشاعل عند زبه وبدأت وتمصه وهو يمص نهود أخته وبدا ينيكهم مع بعض بكل الوضعيات وناك مشاعل مرتين وتساحقت مشاعل مع الفرنسية وانا وصلت مرحلة زبي فيها انفجر واخر التسجيل الساعة. تسعة ونص قالت مشاعل لمايك تقدر تجي تنيكني إذا اتصلت بكرة وتجيب معك واحد ثاني حالة اجرب النيك الثلاثي ووافق وخرجو من الغرفة وبعد كل اللي شفته خلاص انا لازم انيك مشاعل وأخذت شاور وكلمت مشاعل انا بكرة راح اطلع بعد الظهر. رايح للبحر وارجع المغرب قالت مشاعل انا ماراح اخرج الجو رطوبة عن البحر وما احب الرطوبة قلت لها اوكي وبالفعل اليوم التالي. خرجت الظهر وسويت مثل امس وبدأت التسجيل لاكن قررت اني ارجع بعد ساعتين وادخل الغرفة وهي تتناك و انتظرت خارج الفندق وبعد ٢٥دقيقة مايك دخل الفندق ومعه شخص ثاني وانا أراقب من بعيد حتى تأكدت أنهم في الغرفة وانتظرت ٣٥ دقيقة بعدها طلعت لباب الغرفة واحط أذني على الباب واسمع اااأااااه ااااااااح ااااااااح ااااااااااااي وطلعت بطاقة المفتاح وافتح الباب بشويش وادخل والمنظر اللي شفته كأنه فيلم سكس على الواقع كان مايك مستلقي على السرير ومشاعل فوقه ومدخل زبه في كسها وصاحبه من عند طيزها مدخل زبه في خرقها ونازلين نيك بقوة فيها ولا احد حس باني موجود وفجأة صحت في مشاعل وقلت هاذي السياحة اللي مسافرة لها
    وارتبكت من الفجعة وصنمت في مكانها واسحب اللي ينيكها من طيزها واطرده والثاني قام بسرعة وسحب ملابسة وطردتهم من الغرفة ومشاعل سحبت اللحاف تغطي جسمها وبدات تبكي تقول تكفى لاتفضحني هاذي اول وآخر مرة وصرت ارد عليها بكلمات ياشرموطة يا قحبة تكذبين وتقولين أول مرة تتناكين من كسك وطيزك ومفتوحة وانتي ما انتي متزوجة ومن أمس مسوية الغرفة بيت دعاره ورحت للجهاز التاب وتشغل الفيديو المسجل قبل يوم وفجأة توقف بكائها وترتجف وهددتها بالفيديو إذا رجعنا الرياض اهلي راح يشوفوا كل شي وبدأت تترجاني لاتسويها وقلت بشرط قالت موافقة اللي تبيه قلت من الساعه ذي انتي ملكي اي شيء اطلبه تنفذين قالت موافقة ووقتها هداءت قلت لها انتي لها الدرجة شرموطة اثنين راكبين فوقك نيك قالت انا شرموطة مثل ما قلت بعدها سحبت اللحاف من عليها وصارت عريانة وبدأت أطلع ملابسي وهي ساكته وقلت تعالى على ركبتك عندي ونزلت من السرير وزبي مقوم وبدون اقول أي شيء هي فهمت إللي أبي و مسكت زبي تلعب فيه وقربت فمها وبدأت تمصه ثم سحبتها على السرير وجلست فوقي وأخذت زبي إلى أن بدأ يدخل بكسها وبدأت تجلس عليه إلى أن دخل كله وبدأت تطلع منها اهااااات وهي تطلع وتنزل على زبي بسرعة كبيرة واحترافية وعلى ها الوضعية خمسة دقائق وانا اعصر نهودها وهي بدأت تتمحنن وقلبتها وطلعت فوقها وهي تحتي وبدأت ادخل زبي بسرعة. مره وهي تصيح من الالم وغيرت الوضعية الى وضعية الكلب واجي من ورى واصفع طيزها الى ان تصير حمراء وقربت زبي من خرقها وكان واضح أنه مره وسيع وصرت ادخله واناديها يامنيوكة ياقحبة وهي تقول بتاوه ايييه أنا قحبة منيوكة احب الزب ابيه دخله نيكني بعنف طفي محنتي اححححححييييه احبه وعلى الوضع إلى أن كبيت في طيزها وهي تتمحن وجسمي فوقها وبعد دقيقتين طالعت فيه وقربت مني وبدأت تشفشفني وتقول تقدر على جولة ثانية وهي تضحك بشرمطة قلت انتي شكلك ماتشبعين منه لكن راح اشبعك نيك حتى اطفي المحنة إللي فيكي وضحكت قالت مهما تحاول تطفي راح تولع مره ثانيه ونكتها في ذي الليلة ثلاثة مرات ووقت النوم نامت في حظني وانا دخلت زبي جوة كسها وقلت الليلة زبي في كسك الى ان نصحى وهي صارت تحرك جسمها الى الامام والخلف بشويش

    سكس ام وبنتها - سكس صعب - نيك الاخت - سكس استمناء - سكس امهات سمينة - احدث سكس مايا خليفة - سكس امهات - سكس الابن وزوجة ابوة - سكس طالب ينيك المعلمة - سكس رقص مصري - سكس بنات شراميط


  • كما قلت لكم اني ماكنت بعطي مقاطع السكس اللي بيكون فيها عنواين للمحارم .. بس توقعي كان خاطيء واكتشفت انه خاطيء بعد مادخلت منتدى نسوانجي .. بتذكر اول دخول لي على المنتدى كان من سنة تقريبا ، دخلت وكنت وقتها ابي اتابع مقاطع عربية بس عيني جت ع عنوان القسم اللي غير حياتي و وضح لي باني كنت مخطيء لما توقعت بان مافيه شي اسمه محارم ون مستحيل الاخ ينيك اخته او الابن مع امه او او ... (قسم سكس المحارم) وفعلا دخلت ع القسم وصرت بقرا اول قصة والثانيه والثالثه ونزلت كل ماكان في ظهري كأني اول مره امارس العادة السرية. وصرت تقريبا كل يوم بدخل على المنتدى وقريت اكثر القصص ولذا الوقت ماقد فكرت باختي ولكن بعد فترة ، كانت الساعة 1 ليلا دخلت لغرفتها ابي اخذ شاحن الجوال وشفت المنظر اللي ايقظ الشيطان اللي داخلي ،، كانت نايمة ولابسة روب قصير وكان واصل لحد بطنها ولابسه كلوت اقرب لانه يكون شفاف ،،ممكن مدة ثلاث دقايق كنت وقتها حرفيا مسطوول بشوف حاجة مثل الخيال وبعد مارجعت لوعيي ع طول خرجت من الغرفة وحسيت باني سويت شي غلط ورحت لغرفتي وجلست في صراع مع نفسي بحاوول اني انسى اللي شفتو ولكن تجي الصورة اللي شفتها قبل دقايق تداهم خيالي .. وبعد الصراع الطويل استسمت لشهوتي اللي وصلت لدرجة ماقد وصلتها من قبل وكانت اول مرة بمارس العادة السرية وكانت بطلة الخيال اختي!!!
    اول ماخلصت من اجمل خيط نزلته في حياتي ... دخلت ف مرحلة عتاب مع نفسي وليش ياحامد غلط وببدا في العتاب واللوم والندم وخلال هذي الصراعات نمت نومة طووويلة . صحيت المغرب اليوم الثاني جلست على الكرسي بفكر باللي صار امس وخفت واتتني وساوس بان الكل عرف باللي صار لان غريبة انام هذا الوقت كله وماحد يصحيني .. نزلت بعد ماطردت الوساس ودخلت على الصالة مكان تجمعنا ونا فيني شوية خوف كانت نوره وامي واخوي الصغير في الصالة اول مادخلت قالت امي واخيرراا صحيت ضحكت اختي على كلام امي وعلقت تقول ونا اصحيك من الظهر ومافي اي ردة فعل كانك ميت .. وقتها كان احد سكب على قلبي موية باردة وجلست اضحك لهم .
    بعد ذاليوم جلست يومين مادخلت ع المنتدى واليوم الثالث بالليل ونا جالس لحالي بالبيت مافي احد كنت على اليوتيوب بتفرج لمقاطع منوعة وفجأة حصلت نفسي بدخل على مقاطع +18 وتهيجت قفلت اليوتيوب ودخلت على المنتدى دخلت على قسم مقاطع الفيديو العربي شفت اول مقطع بس ماكان الشي اللي خلاني انزل ظهري خرجت للصفحة الرئيسية وبلقا نفسي تلقائيا راحت ع سكس المحارم ودخلت ع القصص اول قصة كانت امامي كانت بعنوان انا واختي دخلت القصة وبديت اقرا وحسيت نفسي بديت اهيج بقققوة ونا بقرا رجعت الصورة لخيالي وبديت افرك زبي بقوةة ونا بتخيل انا مكان بطل القصة ونوره البطلة دقيقتين كانت كفيلة باني نزلت جلست سادح لفترة بفكر غلط او صح اللي صار وبديت اتعممق حرفيا في عالم المحارم بشوف كل يوم قصة او اعتراف وصرت ادخل في محادثات مع الاشخاص اللي يدخلو الموقع واشوف اللي يشتهي امه والا اخته والا خالته ،، ممكن 4 شهور ونا كل يوم بخش ودردش وقرا القصص والاساليب والنصايح حتى وصلت لدرجة انو خلاص لازم اجرب الشعور ذا مع اختي بحكم اننا مره قريبين من بعض وعلاقتنا حلوة مره ، وبديت اطبق النصايح المبتدئة مثل اني ببين لها زبي او اخلي الحمام مفتوح ونا جوته ،، وصرت كل يوم بنام وانا متخيل انها ف حظني ونلعب سوا ،، اجازة الشتا العام الماضي رحنا لمنطقة ثانية يكون فيها الجو مناسب استاجرنا شالية وكان فيه مسبح طبعا سبحنا كلنا سوا بس مافي عندنا ملابس سباحة خاصة بالنساء فكانت نوره تسبح بالروب العادي ونا صرت اركز ع صدرها اللي حسيت اني اول مرة اشوف واتاكد منه وبديت اهيج ونا ف المسبح وحاولت اكون بعيد عن اخوي واختي عشان ماحد يلاحظ شي نادتنا امي للعشا وطلع اخوي ع طول ونا انتظر اختي تطلع عشان اطلع انا وماحد يشوفني بهذي الوضعية فجالس اقولها ياللا اطلعي العشا جاهز قالت مالي نفس والموية الحين ماتتفوت انا وقتها كنت بموت جوع وجلست انتظرها تطلع ولكن هيهات رافضة انها تطلع وبقوة ونا زبي مبسوط بالشي ذا يبي يفضحني القذر وقمت ونا مرجع ظهري متر ورا عشان ماتلاحظ شي بس للاسف مع الحركة اللي سويتها كانت الخيمة واضحة ومشيت وهي تضحك ع شكلي ونا بناظر فيها شفتها بتناظر فيه وبدت ضحكتها تختفي طلعت للحمام اغسل واغير ملابسي فجاة بسمع صوت ف الغرفة وناظر وشوف الجسم اللي سرق افكاري وزاد جوعي دبل كانت اختي بتغير ملابسها وجلست اتامل فجاة لفت وشافتني صاحت لاا ارجع ونا مسوي نفسي توي خاش ذاك اليوم سويت العادة السرية 4 مرات ونمت مثل الميت ،،، بعد مانتهت الاجازة رجعنا وبدت لهفتي تزيد ونا في خاش الموقع شفت شخص منزل مشاركة باسم كيف وصلت لخالتي ودخلت وقرأتها كاملة كان بيقول انه ضافها ع الواتس برقم وهمي وبدا يراسلها الين ماقدر يوصلها اعجبتني الفكرة وقلت راح اسويها بس جلست اسبوع متردد من الخوف من السيناريوهات اللي كانت تجيني .. وبعد اسبوع في كان يومها سبت الساعه 9 صباح صحيت من النوم ونزلت كانو الكل نايمين الا نوره صاحية سلمت عليها جلسنا نسولف شوي استاذنت منها ورجعت غرفتي دخلت على المنتدى في بالي اقرا قصة ونزل عليها،، ونا ع المنتدى حصلت الموضوع اللي قريته قبل اسبوع حق فكرة الواتس وبشوف الردود الا فيه اشخاص يشكرون الكاتب واللي يقول انا بدت تنجح الفكرة وهجت بشكل جنوني وقتها قفلت الموقع وجلست افكر هل اغامر وسويها او لا لحظات فقط تشجعت وسويت سيناريو من راسي

    افلام سكس - سكس حيوانات - سكس محارم اوروبي - نيك الام الجميلة - افلام سكس 3D - سكس عمان - سكس مصري - سكس حصان - صور سكس منقبات - سكس امهات جامده - سكس نسوان سمينة - صور سكس جامده

    انا حاليا لما افتكر بخاف من نفسي هههههههه
    عملت حساب سناب وهمي لانه البرنامج اللي هي بتدخل عليه طول الوقت كان اليوزر بسم بنت والحساب باسم متعة محارم ،، ونزلت صور كثيره محارم ونزلت مقطع فيديو لاخ واخته ونزلت منشورات ماهو نيك المحارم واللي بيحب المحارم يخش حاص و و و. اضفتها ودقايق قليلة قبلت الاضافة ونتظرتها تشوف السنابات واول ماخلصتها طوالي عملت لها دليت ، ثواني بس ورجعت ضافتني بتقول مين قلت لها انا ضفتك بالخطا وجبت لها يوزر قريب من يوزرها وقلت كنت ابي اليوزر هذا بس اخطيت بزيادة حرف ونا اسف ماكنت قاصد قالت لامافي مشكلة ، بعدين قالت ممكن طلب قلت تفضلي قالت ممكن اكون مضافة عندك ، وقتها انا من قوة ماقلبي يرتجف فكرت اني بموت، قلت ايوه اكيد بس انا حسابي خاص بالمحارم ومحبي المحارم ، قالت ايوه عارفه ونا انعجبت من الحساب وبدينا ندردش مع بعض لمدة اسبوع تقريبا بندردش انا وياها عن المحارم وبقولها انا عندي تجارب مع اخي وبحبه ويحبني وهي كانت تقولي انا انها بتشتهينيهههه
    جا يوم وطلبتني اساعدها عشان تغري اخوها اللي هو انا وجبت لها فكرة بنت كلب ، اللي هي انها تطيح وتصيح من رجلها انها تعورها وماتروح للمدرسة بعدها واذا صارو لحالهم تلبس روب قصير وتكون بدون ملابس داخليه وتطلبه انه يسوي لها مساج لو وافق خليه حاولي انك تخلينه يمسج ركبتك وبعدها خليه يطلع لفخذك وابدري راقلي بتاعه اذا كان واقف فانه يشتهيك وراح يبادر في اللي انتي تتمنينه قالت اوكي بسوي كلشي بالحرف الواحد ، انا وقتها مو مصدق انا بحلم والا ايش ونا في وسط الافكار بسمع نوره تصيح بصوت عالي وتقول اهه رجلي قمت بسرعة ورحت لها كانت طايحة ولافة رجلها وتبكي شلتها انا وامي ووديناها الغرفة ونا فيني ضحكة وخوف وشعورر مايوصف الصراحة ، اليوم الثاني انا ماكان عندي دوام ف الجامعة وهي قالت ماقدر ادوام وخلتها امي تغيب

    سكس محارم مسرب - سكس بنت وحصان - نيك كس بنت - مقاطع سكس سحاق - نيك خادمة

    بعد ما الكل راح جلست انتظرها تنادي او تجي بس مافي اي طاري دخلت ع حسابها ارسلها وقول طمنيني شصار معك وماردت انا زعلت وقتها وتنرفزت وقتها الساعه 7 ، ورفض النوم يجي, الساعه 9 اختي : حامد حامد وقمت بسرعه اقولها هلا شفيك قالت رجلي تعورني وهي من تحت البطانية قلت اوكي ياللا اوديك المستشفى قالت لا مايحتاج بس مسجها شوي قلت من عيوني. اللي مر ذاك اليوم من عند بيتنا سمع صوت دقات قلبي وقتها ،، شالت الفراش من عليها انصدمت من المنظر اللي شفته لابسة روب قصيييييير مايغطي نص فخذها وبديت امسج برقة وفرك فيها لمدة 10 دقايق قالت حمادة ركبتي كمان فيها الم وطلعت امسج ركبتها وجت عيني كسها احححح سوتها المجنونة وطبقت كل كلامي بدون اي خوف مولابسة اي شي تحت الروب ونا زبي بداا يقوم وكنت لابس شورت عشان يبان لها وها بمسج ع الركبة حطت يدها ع فخذها وبدت تهز تقول حتى هنا فيه الم وبتسوي نفسها تتألم بديت امسج ع فخذها وبديت اوسع المساج ونا بحاول اوصل طرف اصبعي ع حافة كسها وصلت له بس ماحطيته مباشرة جالس الف حوله ،، فجأة شالت رجلها من الكرسي وضربت فيها ع زبي انا ع طول فتحت عيوني عليها وهي بتناظرني بنص ابتسامة وعيون ذاايبة للاخر وبدت تلعب برجلها حطيت يدي ع كسها اول مالمستها شهقت بصوت عالي انا تبعثرت وكل شي مخطط له ضاع صرت ابوس وجهها بعدين رقبتها ومص صدرها بس بدون تنظيم وهي تتأوه تحتي ونزلت لكسها الوردي الناعم مافيه ولااي شعره كانت توها مضبطة كلشي وبدينا باحلى شي صار في حياتي استمرينا الى الساعه 11 وبعدين قمنا اخذنا شور سوا ونا بلعب في طيزها وبضحك وتقول لااا لاتفكر وهي تضحك .. وبعدها كانت مواعدينا شبه يوميا وكانت ترفض اني انيكها من طيزها نهائيا ودايم بحاول فيها وارسلها مقاطع وحاول اغريها بانه ممتع وكانت تضحك وترفض ،، مع بداية المدرسة لهذي السنة كنا ف البيت لحالنا وكالعادة نبدا نتعرى ونروح لغرفتها ونبدا باللي نسوية كانت هي بذاك اليوم مرة هايجة وكنت بلحس لها وهي تتأوه نزلت لساني ع فتحة مكوتها اول ماحطيت بساني صاحت انا فكرتها معصبة بس كانت صيحة لذة وقفت وماشفت اي ردة فعل منها الا انها بتتأوه ورجعت بلساني ع فتحتها وبديت الحس وهي كانت مستمتعه ونا بلحس بديت احط اصبعي مع لساني ودخل وبديت احرك فيها ونا بسويها حصلتها قامت بجزئها العلوي طلعت فازلين من الدرج اللي بجانب الكرسي ونا ماقولت اي شي بس بلحس وبصبعي فكت للعبلة قالت وقف انا فرححت وبانت الفرحة ف عيني قالت يويلككك لو اتوجع بذحبك جلست اضحك واقول كيف تذبحيني ونتي ذابحتني من زمان وبديت ادهن ع الفتحة وبعدها دهنت ع زبي اول هي كانت بتسوي المخدة تحتها جمعت ثنتين وحطها ع بعض ونسدحت عليها صار طيزها قدامي ونا بحط عليه فازلين ودخل اصبعي الثاني بدون صعوبة لاني طولت قبلها بالاصبع الاول دخلت راسه بكل بطيء حسيتها بتتالم بس الشهوة بتطغى ع الالم وبديت احركه بخفيف من الامام للخلف وبديت انيكها وهي بتصيح الم ولذة ونا ماقدرت استحمل الحرارة حقتها ونزلت جوتها حسيته نزل المنى بقوة ماحسيتها من قبل اول ماحست هي بحرارته كانت ترتجف تحتي ،، انتهينا وكنا كلنا طافين من التعب .
    تنزيل سكس - تحميل سكس ولد ينيك فتاة - افلام نيك 3d - جوردي ينيك امة - تنزيل سكس حيوانات - نيك امهات مترجم
    كانت هذي قصتي مع اختي ، وبعد صراعات مع نفسي قررت اكتبها لكم ممكن بتفيد احد فيكم
    شكرا.

    روسي ينيك اختة - نيج اختة - سكس جامد - سكس محارم منزلي - نيك الام الميلف - نيك منزلي جديد - نيك امراة بزازها كبيرة

     


  • ابطال القصة
    انا : احمد عندي 18 سنه في اول كلية اعلام و جسمي متوسط و لا تخين و لا رفيع اوي و زبري 20 سنتي و بحب اسمع افلام السكس و كنت بتفرج و اتعلم ازاي بتعملوا الاوضاع النيك و كنت بضرب عشرات بس مش كتير و ليا علاقات جنسية مع حريم و بنات ف النادي و بعدين اتعرفت ع بنات ف الكلية و ليا قصص كتير هتعجبكم
    ميار : اختي عندها 20 سنه في كلية الصيدلة و جسمها كيرفي بزازها و طيزها كبيره شوية و هي بتهتم بنفسي و جسمها و بتروح منتظمة ف الجيم ع طول و بتحب تلبس ع الموضة و لابسها كل نص كام و ساعات بتبقي لبس بلوزات يبين بزازها
    خالد : اخويا 21 سنه ف كلية هندسة و جسمه عضلات و هو من النوع اللي جسمه و عضلاته عشان كان بيلعب ملاكمة و زوبره 18 سنتي بس عريض و ليه علاقات كتير برضوه ده اللي هنعرف ف القصة
    ريهام : ماما عندها 41 سنه شغالة مديرة ف فرع بنك اجنبي و جسمها مليف( في جسم الهام شاهين ) بزازها كبيرة و طيزها كبيرة و بتلبس ع الموضة و جبيبات فوق الركبة و تقدر تقول فرسة
    ماهر : بابا 45 سنه عنده شركة مقاولات و هو راجل معروف ف مجاله و ليه علاقات كتير و ليا قصص كتير مع حريم ناس شركاء او حريم جيران في الكامبوند

    1. سكس
    2. ءىءء
    3. سكس امهات
    4. سكس عربي
    5. سكس مصري
    6. افلام سكس

    القصة ده خيالية و نظامها مختلف شوية و ليها اكتر من بطل و هيكون القصة علي صورة مشاهد ورا بعض و كل مشهد فيه بطل من ابطال القصة

    بداية القصة من سنتين غي اجازة الصيف
    في اوضتي
    ماما : ايه انتو لسه نايمين لحد دولوقتي يا بيه انت و هو
    انا : صباح الخير يا قمر مالك زعلانة ليه بس
    ماما : صباح الخير قول مساء الخير احنا قربنا ع المغرب
    خالد قام بيتاوب : هو الاكل جاهز و لالسه
    ماما :هو ده اللي شغال بالك قوم يلا اغسل وشك و سعاد يتجهز الغدا تحت يلا اقوم انت و اخوك و عشان تاكل و تروح لبابا الشركة عشان عايزك
    خالد : ماشي هو فين ميار
    ماما : تحت ف الجنينة تكلم ف الموبايل
    ماما تطلع من الاوضة و انا دخلت الحمام و خالد دخل بعدي و ببص ف الموبايل كان مروان صاحبي كان بعتلي رسايل بقولي انه هيستناني ف النادي عشان نلعب ماتش تنس
    و نزلنا لاقيين الغدا متجهز ع السفرة و ميار و ماما قاعدين مستنين
    انا : صباح الخير يا ميرووو
    ميار : اسمها مساء الخير يا بهوات هههه
    خالد : بس يا بت يا مفعوصة انتي اقعدي ساكتة
    ميار : بصي يا ماما بيقولي ايه انا مفعوصة
    ماما بتضحك : خلاص بقي انتو كبرتو ع الكلام ده و بعدين مين اللي مفعوصة ديه ده بقيت قمر و مافيش زيها
    انا : القرد ف عين امه غزال هههههههههه
    الكل ضحك و هي جريت عليا عايزة تتضربني طبعا بهزار
    ماما : يلا بقي عشان ناكل و بطلوا لعب العيل ده
    قعدنا كلنا بعد كدا ماماو ندهت ع سعاد عشان تشيل الاكل و خالد قال لماما : انا هروح البس و اروح لبابا
    انا : طيب استني اجاي معاك و نزلني عند النادي
    خالد : ماشي بس ف الانجاز منقعدش سنه تلبس
    انا : تمام يا ريس
    خالد : ريس !! طيب يلا يا عيل يا لبط
    لبسنا انا و خالد و اخدنا عربيته و نزلني عند النادي و هو راح للبابا
    اول م ا دخلت النادي روحت ع الملعب التنس كان مروان مستنيني
    ( مروان صاحبي الانتيم هو اطول مني شوية و جسمه اجمد مني و زوبره 15 سنتي و احنا الاتنين مش بخبي ع بعض حاجة من البلاوي اللي بنعملها سوا علاقات مع بنات. او علاقات جنسية ع حريم )
    انا : ايه يا بووس قاعد زي قرد قطع ليه
    مروان : مستني واحد خول
    انا : ههه ماشي يا عم اجهز طيب عشان الخول هيحط عليك النهاردة
    مروان : بق كل مرة تقول كده ف الاخر بغلبك ههههه
    انا : لما نشوف هروح اغير اللبس و اجيلك
    وانا رايح الاوضة لللي بغير فيها اللبس لاقيت هبة بتشاور و بتنهد عليا
    هبة ( ده بقي حته ملبن عندها 26 سنه متجوزة و جوزها شغال منهدس بترول جيلها كل شهر 5 ايام و هي طبعا هجيانة ع طول و عايز اللي يكيفيها و جسمها مضبوط زي ما يكون منحوت و بزازها قد البرتقانة الكبيرة و طيزها طرية و زي الملبن و اتعرفت عليها ف النادي ف الاول شوفتها عجبتني و جبت الاكونت بتاعها وقعدت اكلمها و بعد كده بقت مكلمات موبايل و تتطور العلاقة للسكس فون و بعد كده بقيت اروحلها الشقة لما يكون جوزها مش موجود و انيكها ) طولت عليكم نرجع للقصة تاني
    مشيت عليها و قعدت معاها ع الطربيزة كنت قاعدة لوحدها
    انا : فرس السنين الجامد تنين عامل ايه
    هبة بضحكة : اااه يا بكاش لسانك ده اللي هوديك ف داهية
    انا : واحلي داهية يا ريت كل داهية تبقي زيك
    هبة : امممممم شكلك كدا ناوي تبص برا ده انا ادبحك و بتمشي صباعها ع رقبتها
    انا : لا لا لا و انا اقدر برضوه
    هبة : ايوووه كده يا مودي كدا احبك بقالك ايه فاضي دولوقتي
    انا : لا ورايا ماتش مهم
    هبة : ماتش اممم طيب انا عايزك و بتحط صباعها ف بقها و تمصه
    انا : لا كده يغوووور الماتش في داهية
    هي بضحك بصوت عالي
    انا : هش الناس
    هبة : كس امك الناس المهم انت حبيبي
    انا : احبك و انت شرس يا لبوة
    مسكت الموبايل و مشيت بعد شوية و اتصلت ع مروان عشان الغي الماتش
    انا : الووو
    مروان : ايووه يا اسطي انت فين
    انا : بص يا بووس الغي الماتش انا ورايا مشوار مهم و ابقي افهمك بعدين
    مروان : خلاص انا فهمت بالهنا و الشفا يا صاحبي بص يا ريت ترفع راسنا
    انا : طول عمري رافع راسكم يا خوول استرجل ياااض ههه
    مروان : ماشي يا كبير
    قفلت معه و روحت لهبة و قالتها اسبقيني انت ع العربية و انا جاي ورايكي
    مشيت وانا دقيقتين روحت وراياها و ركبت عربيتها
    هبة : تحب يبقي عندي ف الشقة و لا ف شقتكم القديمة
    انا : لا تعالي ف الشقة القديمة
    هبة : ماشي يا مز و بترملي بوسة ف الهوا
    انا : مستعجليش يا شرموطة بربع ساعة و هنكون ف الشقة
    وصلنا العمارة نزلت و قولتلها : اركني العربية لحد ما افتح الشقة
    نزلت و تطلع الشقة و 5 دقيقة هي طلعت ورايا و اول ما قفلت باب الشقة شديتها بقي طهرها ع الباب و انا وقف ف شوها و ببص ع وشها الجميل و عينها الزرقا و الابتسامة اللي ع شفايفها روحت هجم ع شفايفها و بنعض شفايف و بنبوسها بنهم و عنف و دخلت ايديا جوا البنطلون البراموا اللي لابسها طلعت منها اااااااحححححح و لا اجمل من كدا و بتقولي براحة انا مش قدك و انا بذعك ف كسها جامد و بزود ف بوس ليها هي غمضت عينيها و راحت ف عالم تاني و مافقتش الا لما جابت ميتها ع ايديا و بقيت تتلوي و ترتعش لما جابت و انا طلعت ايديا من البنطلون بتعها و ايديا متغرقة من عسلها و حطيتها في بقي زي ما كنت و بشوف ف الافلام لاقيت طعمه جميل و هبة راحت مسكت ايديا و طلعتها من بقي و حطيت ف بقها و بدات تمص ف صوابعي و راحت مسكت راسي و عطيتني بوسة فرنساوي جامدة و مسكت ايديا و بتمشي ناحية الاوضة
    هبة : تعال ع السرير احسن
    انا : يلا يا فرسة قدامي و هي مشي قدامي روحت زرفها بعبوص جامد ف طيزها خليتها نطت لفوق و ضحك ضحكت بشرمطة و دخلنا الاوضة راحت هي زقتني ع السرير و فتحت زراير البنطلون و قامت اساعدها و خلعت البنطلون و التيشرت و زوبري واقف زي حتة الحديدة وهي قالعة ملط برضوه و راحت ناحيتها لسه همص ف بزازها راحت زاحتني ع السرير تاني
    هبة : لا ده دوري ادلع و عشان حبيبي وحشني اووووي
    انا ماسك زوبري: تعال مصيه يا متناكة
    نزلت ع ركبيتها و قدام زوبري و مسكت زوبري و بدات تبوس فيه و تلحسه و تمصه و و تاخد بضاني ف بقها و تمصها كانت بتمص زوبري باحتراف قعدت خمس دقايق و انا كنت ف عالم تاني و بعد كدة روحت شديتها و رميت ع السرير و نمت فوقيها و بدات ابوس فيها و حطت زوبري بين شفرات كسها و امشي عليها زي ما اكون بنيكها بس من برا و بقت ابوسها و ادخل لساني جوا بقها و هي تمصه و هي تدخل لسانها جوا بقي و انا امصله و بحك زوبري ف شفرات كسها جامد و بقيت تزوم و اهاتت و بتتراجاني اني ادخله
    هبه : اااااااح انا كسي ولع نااار دخله بقي
    انا لا زي ما ت اكون سمعها فضلت ع الوضع ده لحد ما جبت ميتها و ارتعش تحتي و سب شفايفها و بنوس ف كل حته ف وشها الجميل و نزلت ع بزازها و بقيت انص ف البزةاليمين شوية و الشمال شوية و افعص فيهم و اضمهم ع بعض و الحس فيها و حلمات بزازها كانت هايجة و واقفة زي حبة الحمص طلعت لساني بقيت احركه ع حلماتها و ببص عليها لاقيتها مغمضة عينيها و بتعض ع شفايفها
    هله : ااااه اااه هموت منك ده يا قلبي
    انا : انتي بزازك تتاكل اكل يا متناكة و بقيت اعض او الحس حلماتها
    بعد كدا نزلت لحد ما وصلت لكسها اللي كانت حلقها و مافهوش و لا شعرة و بدات امص زنبورها و بظرها و الحسهم و ادخل لساني جوا كسها و اشرب من ميه اللي بتنزل منها هي بتتاونه و الاهات بتطلع منها اااه اااه براحة يا مودي كس بقي ناااار اااااح اووووووف انت لسانك ده ايه ووولعني دخل زوبرك بقي تعبت
    انا : مش هسيبك الا لما اشرب من عسلك و اروي عطشي و يا لبوتي
    و لما قربت تجيب راحت مسكت راسي و بتتضغط ع راسي عشان ازود مص كسها و بدات ترتعش و جبتهم في بقي و شربت عسلها
    قومت و بدات ابوسها تاني و هي قاعدة ع السرير و قالها دوقي عسلك من بقي و هي بقت بتبوس بنهم و لهفة و راحت لفتها و هي ميلت ع حافة السرير و انا وقفت وراها و حطيت زوبري ع باب كسها و بقيت امشيه علي شفرات كسها و هي مستحملتش راحت رجعت مرة واحدة دخلته كله ف كسها و صوتها علي لو انها عضت ملاية السرير و انا ما صد ق اني دخلت زوبري فيها و بدات ازرع فيها جامد و بزازها بتهز و هي بتعض ف الملاية و بتزوم و اهات طالعة منها
    هبة : اااااه اووووف براحة ااااح كسي بقي نار
    انا : خدي يا متناكة ف كسك الملبن ده
    هبة : ايوووه ازرع جااااامد ااااااه نيك لبوتك
    انا شغال فيها دعك و هي بترتعش و بدات تجيب و انا حسيت بميتها السخنة و بتسلع زوبري
    انا : كسك ولع زوبري يا هايجة
    هبة : انت اللي فرمت كس شرموطتك ااوووف
    هي لفت و وقفت قدامي و ايديا بتلعب ف زوبري و بتدعك فيه و نمتني ف السرير و نطت فوقي زي الفرسة و بزازها بتنطت قدامي و انا مسكت بزازها و بفعص فيها و اضربهم عشان تتهزر اكتر و هي بدخل زوبري كله و تتحرك عليه يمين و شمال و تتلوي فوقي و توحوح و راحت شديتها عليا و حطيت ايديا ورا طهرها و سرعت من سرعة دخول و خروج زوبري
    هبة : ااااه اووووف براحة يا مجرم براااحة ع شرموطتك اوووف هجييييب
    انا : ايوووه تعالي اللي عندك يا شرموطة
    و جابت عسلها و نامت ع صدري و انا قلبتها و بقيت انا فوق و هي اللي تحتي و زوبري لسه ف كسها و طلعت زوبري و حطيته مابين بزازها و ضميتهم ع بعض و بدات انيك بزازها و هي تتف ع زوبري و ع بزازها
    هبة : اوحم بزازي بقي ااااوووف بزازي اتهرت اووووف
    انا شيلت زوبري و نزلت ع باب كسها راحت مدخله كله مرة واحدة هي شهقت و اتنطت لفوق و انا نمت فوقيها و اخدت شفايفها مابين شفايف عشان اكتم صوتها شوية و ف الاول كنت بدخل زوبري براحة و اطلعه و ادخله براحة
    هبة : انييك اسرع افرم لبوتك يا اسد يا مودي ااااوووف ارزع جاامد دخله كله
    انا : انت مش بتشبع يا لبوة يا متناكة يا بت المتناكة
    هبة : ايوووه اشتمني و انت بتنيكني اااااااححححح زوبرك مالي كسي اوووف مش قادرة خلااااص
    انا :خدي ف كسك يا بت المتناكة يا ام كس ملبن يا مرات الخووول و بدات ازود سرعة النيك
    هبة بتوحوح : اااااووووف ااااحححح ايوه انا مرات الشرموط اللي سايبني و مش بيعرف يكيفني اااااححح
    انا : خد يا شرموطة و رفعت رجليها ع كتفي و بدات ازرع و ادفسه ف كسها جامد و اللي بتصرح و تتوحوح تحتي ايييوووه نيييك جااامد دخله كله ااااوووف و بدات تترتعش و جسمخا زي الافعي اللي بتتلوي و بتجيب ميتها و انا كمان كنت قربت اجيب روحت طلعت زوبري و هي قامت ع ركبيها و اخده ف بقها و بدات تمص جامد لحد ما بدات ازوم و اجيب لبني ف بقها و هي قامت بواجب و ماسيبتش و لا نقطة الا ما شربتها و انا اترميت ع السرير و هي جات حطت راسها ع صدر و حطيت ايديا ع شعرها البني الناعم
    قالت : انت تعبتني خالص النهاردة و كيفتني و انا كنت عايز نياكة زي ده عشان مش هشوف الاسبوع الجاي عشان اجازة رامي
    انا : انا تحت خدمة يا قمر بس هتوحشيني في الاسبوع ده مش عارف اعمل ايه
    هبه راحت باست صدر و رجعت نامت عليه تاني و انا غمضت عيني و نعست و هي نعست ع صدري

    1. صور سكس - مقاطع سكس
    2. صور سكس - نيك محارم
    3. صور سكس - سكس ام وابنها

     


  • المره دي مش قصتي لكن قصه واحد صديق من المنتدي بيحكيلي
    ازيك يا سوزي حابب افضفض معاكي قلتله اتفضل قالي انا شاب 22 سنه لسه مخلص الجامعه وبدور علي شغل جسمي رياضي ومشعر وطويل ولون بشرتي ابيض وزوبري طويل حبه وتخين وراسه حمرا وبتحمر اكتر لما العب فيه وعرقه بتبان ومش كتير بلعب فيه لاني رياضي وبحافظ علي صحتي وانا قاعد مع امي بقولها انا مش لاقي شغل اعمل ايه قالتلي سافر عند خالتك جوزها غني وعنده شركات واكيد هيلاقي ليك شغل كويس خالتي دي سنها 45 سنه بيضه قشطه وجوزها 55 سنه ابيض برضه ومربرب وهي اتجوزته من 15 سنه لانه غني جدا بس مخلفتش وامي كانت حكتلي انها مستحملاه علشان غني ومعيشها في قصر وبيلبي كل طلباته وبيصرف علينا كلنا يعني بيبعت فلوس كل شهر لجدتك وجدتك بتصرف علي العيله كلها انا قلت ماشي وحضرت شنطه هدومي وسافرت لقصر خالتي الي قابلتنب بترحاب كبير وبوس واحضان يعني ما هي تعتبر امي ومش في بالي اي حاجه ولما جه جوزها علي العصر كده ودي كانت اول مره اقابله ولاقيته مربرب ورحب بيا اوي ولما غير هدومه ولبس جلابيه حرير لقيت عنده بزاز كبيره وطيز كبيره وهو ابيض اوي ولاحظت انه جسمه املس مفيش فيه شعر المهم قعدنا واتغدينا وكانت سفره مليانه اكل عمري ما شفته في حياتي خلصنا الغدا انا وخالتي وجوزها وشربنا الشاي وقعدنا نتسامر وخالتي قالتله اني عاوز اشتغل قالي طيب تعالي ندخل المكتب نتكلم وقفل الباب وقعد علي كنبه كبيره والجلابيه شلحت وبانت فخاده ولا اجدع مره وابتدينا نتكلم قالي اهم حاجه انك تسمع الكلام قلتله طبعا قالي طيب قرب جنبي قلتله حاضر

    سكس امهات - سكس مايا خليفة - سكس العرب - افلام سكس - افلام نيك - فيديو سكس - سكس اجنبي - سكس عراقي - سكس مصري - سكس عربي - سكس امهات - ءىءء

    ورحت قعدت جنبه قالي تاني حاجه تكون اخرص واعمي قلتله طبعا لان دي اسرار شغل قالي برافو وقالي خالتك ماتعرفش اي حاجه تحصل هي ليها مصروفها وعايشه ملكه قلتله طبعا وقالي الي اقولك عليه تعمله قلتله طبعا وقالي هديك مرتب ما تحلمش بيه هديك في الشهر خمس الاف جنيه فرحت اوي لان الي زيي لو علي اوي ما يزيدش عن 700 او 800 جنيه في الشهر ولقيته قام وخرج وشويه ورجع وفي ايده شنطه صغيره وقعد جنبي علي الكنبه وقالي قوم اقف وريني بتاعك انا اتفاجئت لقيته بيقولي احنا اتفقنا تسمع الكلام قلتله مش فاهم طلبك قالي وريني زوبرك قلتله حاضر بس خالتي لو دخلت فجأه هتقول ايه قالي مش ممكن تدخل هي عارفه اني لما بشتغل مستحيل تدخل قلتله حاضر وقمت وقفت قدامه وقلعت المنطلون واللباس ولقيته مسك زوبري بايده وقالي امممممم حلو وكبير وتخين وابيض واما اول ما لمس زوبري ابتدا يقف وهو اممممممممممم امممممممممم حلو حلو وراح قالع الجلابيه وكان مش لابس حاجه تحتيها وبزاز ولا مره وطياز طريه اوي وبتتهز زي الجلي وقالي هات بوسه يا حبيبي قربت منه وجيت ابوسه لقيته بيمصص في شافيفي وبيلعب بلسانه في بقي وهو ماسك زوبري بيلعب فيه انا هجت اوي وابتديت افعص في بزازه وقلتله انت خول يا عمو قالي ايوه يا حبيبي وزوبرك حلو اوي انا هديك 8 الاف في الشهر لو عرفت تكيفني وراح فاتح الشنطه ومطلع علبه كريم وحط علي خرم طيزه وعلي راس زوبر ونام علي ضهره ورفع رجليه وقالي يالا نكني زي النسوان ولقيت زوبره صغير اوي المهم فضلت انيك في طيزه وافعص في بزازه وامصمص في شفايفه وهو يزووووووووم ويقول حلللللللو حلو لحد ما لقيت نفسي مش قادر قلتله هجيب هجيب قالي في طيزي يالا يالا ومليت طيزه لبن وقمن لبسنا هدومنا وخرجنا للصاله لقيت خالتي قاعده تتفرج علي التلفزيون وتاني يوم هو خرج لشركاته وقالي انت النهارده اجازه تريح وتاكل كويس علشان هنشتغل شويه بالليل وانا ضحكت وقلتله حاضر وبعد شويه لقيت خالتي داخله عليا لابسه قميص نوم احمر حرير لحد نص فخاده وهي مليانه وبزازها واقفه وكبيره وحلمامتها باينه واقفه من تحت القميص ووراكها مدملكه وقشطه وقالتلي نكت الخول قلتلها هه قالتلي نكت الخول جوزي وكيفته بزوبرك الكبير مردتش عليها مكسوف قالتلي انت تقوله مش هنيكك تاني غبر لما تخليني انيك مراتك قدامك قلتلها ما ينفعش يا خالتو انتي خالتي يعني امي واكيد هو مش هيرضي ويطردني قالتلي لو ما عملتش كده وقلتله كده انا الي هدردك انا عارفه انه متناك ووسخ ومستحمله علشان الفلوس بس لما يفضحني ويخلي ابن اختي ينيكه يبقي لازم اكسر عينه واخليه مزلزل قدامي وفعلا جه بالليل ودخلنا المكتب وقعد علي الكنبه وقالي يالا يا حبيبي تعالي قلتله لا متاسف مش هنيكك تاني غير بشرط قالي اشرط قلتله تجيب مراتك وانيكها قدامك قالي خالتك هتنيك خالتك قلتله ابوه صعبت عليا انت زوبك صغير اكيد مش مكيفها وانت عليش حايتك قالي انا موافق بس ازاي هي اكيد مش هتردي وهتبقي مشكله قلتله خالتي بتحب الفلوس ولو مثلا قلتلها هشتريك فيلا او عربيه جديده او طقم الماظ انا متاكد انها هتوافق راح قايم وفاتح الباب وقالها تعالي عاوزينك في حكايه قالت لا تعالو انتو المكان هنا واسع ودخلنه عاليه وهي فارده علي كنبه وقالها ايه رايك انا عاوز اجيبلك هديه قلتلوه بمناسبه ايه قالها بمناسبه تشريف البطل ده قالتله لا اديني الفلوس وانا اشتري الي يعجبني قالها ماشي عاوزه كام قالتله يعني 100 او 150 الف قالها بس بشرط قالتله موافقه من غير ما اعرفه قالها ابن اختك عاوز يشوفك عريانه وترقصي لينا قالتلوه بس كده وقامت قلعت هدومها وهي فرسه بيضه قشطه ومليانه شويه وكسها قابب ومنتوف وباظظ منه زنبور اكبر من زوبر جوزها انا بصراحه هجت اوي ورحت هاجم عليها بوس وتفعيص وزبري ضارب في سوتها وقلتله يا يا اونكل يا خول افتحلي وراك الشرموطه مراتك وامسك زوبري دخله في كسها وهي نامت علي ضهرها وفتحت رجليها وهو ماسك زوبري بيفرش بيه كسها وهي اههههههههه اخخخخخخخ يا خول يا ابن الكلب تسيب مراتك تتناك وانت الي تدخل الزوبر في كسها قالها وكمان هخليه ينيك طيزيك يا لبوه قلتله لا خليه تمص زوبري حبه يا متناك يا ابن المتناكه يا جوز الشرموطه ولقيتهم هما الاتنين هاجو اوي من الشتيمه وهي مسكت زوبري تمص وترضع وتلحس بيوضي وهو عمال يبعبص طيزه وكانت نيكه ولا في الاحلام وكل يوم علي كده

    نيك جميل - افلام جنس - نيك عربي - سكس مصري - سكس محجبات - سكس مترجم





    تتبع مقالات هذا القسم