•  

    أعرفكم على ليلى ليلى جميله جداا جداا عندها 27 سنه متزوجة من 4 سنوات تعمل موظفه فى شركه تامين انا مش هقول على اسم الشركة عشان انتم عارفين انا عمرى ما افضح أبطالى فى الدنيا او فى قصصى بس انا بكتب اللى حصل بظبط بس بعد موفقتهم و يشفوها منشوره على النت مش هطول عليكم ليلى دى فى يوم اتصلت بنا فى التلفون عشان تسال على مراتى و تطمن على العيال فان راديت على التلفون و عتى انى اقعد اهظرفى التلفون مع اى حد غريب او قريب دى عتى
    و بعد كده اتصلت كم مره و هظرنا سوه و فى يوم اتصلت و مكنتش مراتى موجوده و اتكلمنا كتير و قعت اقول نكت فى التلفون وهى تقول انك دمك خفيف اوى
    وانا اقول انتى مش بتهظرى مع جوزك كده تقول انت بتستهبل انا عمرى مهظر معاه ابدا فاقول ليه كده تقول ان جوزها جاد جدا جدا و لو شفنى بهظر مع حد من قرايبنا يعملها شغلانا و بعد كده قالت مش مهم تقول للمراتك انى اتصلت بيكم و قعد اهظر معاك فقلت ليه كده قالت ان مراتك ممكن تغير عليك منى فقلت ماشى خلاص

     

    و تانى يوم اتصلت بيه و اتكلمت مع مراتى شويه وانا اخذت التلفون من مراتى عشان اكلمها شويه طبعاا مراتى وقفه امامى و مش عارف اكلمها كويس فقالت ممكن توزع مراتك عند جارتكم شويه عشان نعرف نتكلم فقلت ماشى هتصل بيكى كمان شويه فقالت اوكى و بلفعل اتصلت بيها و قعدنا نتكلم فى حجات كتيره اوى

     

    فقالت تصدق يا سامر انا طول النهار عايزه اكلمك فقلت ليه فى حاجه فقالت لالالا و**** بس انا اخت عليك اوى و عايزه اكلمك كل شويه وتكلمنا فى حجات كتيره اوى و من ضمنها ما سالت الجنس بس فى حدود يعنى انتى لبسه ايه الوقت فتقول انا لبسه قميص لونه اسود طويل ولا قصير لالا لاء كده ولاء كده يعنى شكله ايه اوصفيه لى

     

    فتقول انت عايز ايه بظبط انا لا لا و **** احنا بنتكلم بس فتقول غير الموضوع فاقول ماشى قولى اللى انتى عايزه و بعد كده تعددت الاتصالات وفى يوم اتصلت بى و مراتى موجوده وقالت ممكن تنزل تكلمنى من الشارع عشان عايزه اكلمك فى موضوع مهم و نزلت كلمتها ايوه يا ست ليلى انتى عايزه ايه

     

    افلام سكسفيديو سكس قطريافلام سكس فلسطيني - سكس حمار ينيك بنت - فيديو سكس ورعان - ولد ينيك امة مترجم - سكس حيوانات مع بناتافلام سكس جزائريولد ينيك بنت

     

    فقالت ممكن تعملى خدمه صغيره
    فقلت ممكن اوى ايه طلباتك
    فقالت ممكن تكلم وحده ست فى التلفون و تعمل المدير بتاعى فى الشركه
    فقلت فهمينى على الموضوع الاول عشان افهم
    فقالت فى الشركه اللى انا بشتغل فيها فى وحده ست اعرفها جت عشان تشتغل عندنا و طبعا معهاش جواب التعيين عندنا
    فقلت لها انتى عايزه تشتغلى فى الحكومه
    فقالت ايوه
    فقلت لها ممكن بس ممكن تدفعى 7 الف جنيه عشان جواب التعيين
    فقالت انا معايا 5 الف جنيه فى البنك كنت عيناهم للزمن عشان العيال بس طلبات العيال كترت عليه و عشان كده انا جيت عشان اشوف شغل عندكم
    فقالت ليلى انا دفعت 5 الف جنيه اما جيت عشان اشتغل فى الشركه و طبعا المبلغ الوقت فاته اكتر من كده ممكن تدفعى 7الف جنيه و انا اكلم المدير بس اوعى تجيبى سيره لحد عشان الموضوع ده سر فقالت ماشى خلاص

     

    مشاهدة سكس امريكيصور سكس بناتفيديو سكس مترجمافلام نيج مصريافلام جنس عربي

     

    فقلت انا سامر انتى عايزه ايه و انا اعمله

     

    فقالت الست دى دفعت الفلوس من اسبوع و طبعاا احنا قلنا لها انا الجواب هيخلص فى اسبوع و السبوع عده و الجواب لسه مجاش طيب و انا اعمل ايه فهمينى
    قالت بص ممكن تكلمها و تعمل المدير بتاعى و تكول لها ان فى ظروف حصلت و الجواب هيتاخر شويه بس فى خيلالا ثلاثه ايام هيخلص
    فقلت لها ممكن اوى ادنى نمرتها
    و قلت لها انتى بتستهبلى يا بنتى ممكن تعرفنى فى التلفون وتعرف انى مش المدير
    فقالت لاء لاء لان عمرها ما كلمت المدير فى التلفون و انا قولت للمدير انى هخلى اخويه يكلم الست دى فى التلفون و يعمل المدير ف فرح اوى و قال طيب
    و كلمت الست دى والست قعدت تدعى لى فى التلفون و بعد كده كلمت ليلى وطمنتها و قلت لها انا عايز الحلاوه بتعتى

     

    فقالت من عنيه اللى انت عايزه
    فقلت لها انتى عارفة انا عايز ايه
    فقالت لاء لاء انت طماع اوى اوى بعينك و قعدنا نهزر زى عوايدنا

     

    و بعد يومين كلمتنى تانى
    وقالت انى فى واحد بيعاكسها فى التلفون و بقول كلام غريب طبعا انا اقول لها كلام ايه تقول كلام قليل الادب طبعا انا اقول كلام ايه عرفينى فتقول قليل الادب انت مش فاهم ولا ايه طبعا انا استهبل عليها و اقول كلام ايه قولى
    وطبعا هى مش عايزه تقول
    وقلت لها لو مقولتيش هقفل التلفون و طبعا هى مرضيش تقول
    و قفلت التلفون فى وجهها و اتصلت بى تانى و قالت انت عبيط انت بتستهبل انا عمرى ما حد قفل التلفون فى وجهى ابدا
    فقلت عشان انتى مش عايزه تقولى
    فقالت انت عايز تعرف ليه
    فقلت عشان انتى اللى قولتى مش انا بصى انتى لو مقولتيش هيبقا اخر كلام بنا
    فقالت بص ان هقول بص مش انا اللى بقول هوه اللى بيعاكس هوه اللى بيقول
    فقلت من عارف قولى و متكسفيش بص بقول انتى حلوه انتى جسمك حلو اوى انتى جميله انتى خساره فى جوزك انا نفسى انام معاكى و كلام من ده كتير خلاص ارتحت عرفت
    فقلت لها طبعا و انا زبى هيقطع البنطلون ممكن اسالك سؤال بس بصراحه تجاوبينى عليه
    فقالت قول
    فقلت احلفى
    فقالت و**** اجاوبك بصراحه
    فقلت انتى بتحبى المعاكسات اللى زى دى
    فقالت مش اوى بصراحه
    فقلت لها انا ممكن اعاكسك فى التلفون وانتى متعرفيش
    فقالت انا هعرف على طول
    و بعد كده طلبت منى انى ما جبش سيره لمراتى انها اتصلت فى التلفون و قلت لها انها تجى عندنا زياره مره عشان اشفها و تشوف الكمبيوتر بتاعى على فكره انا قلت لها انى بكتب قصص فى موقع جنسى و هى كانت هتموت و تقراء القصص بتعتى و نفسها تعرف ابطالها عشان انا قولت لها ان فى وحده صحبتك و تعرفيه كويس اوى وبالفعل اجت عندنا و شفتها بس مش ذى منا متوقع انا عرفه كويس بس اما شفتها تخنت شويه و طيظها كبرت شويه و بزازها حاجه خطيره اوى اوى اوى و طلبت منى انها تشوف القصص بتعتى طبعاا مراتى كانت وقفه و مش عارف اوريه القصص و طلبت من مراتى انها تعمل عصير لصحبتها عشان تقراء القصص براحتها و قراء قصه حكايه سامر و طبعا هى مش مصدقه بس انا كنت حكلمها فى التلفون و تانى يوم اتصلت انا بيها من الشارع عشان اعاكسها
    الو ايوه مين معايه انا الجن انت عايز مين انا عايز مدام **ليلى ** اه اه بس يا حبيبى انا مش فضيالك بس استنى ما تقفليش التلفون انا عايز حاجه وحده
    عايز ايه
    انا عايز انيكك
    بص انت متعرفش ازاى
    جربى و مش هتخسرى حاجه
    بص لا انا هخسر كتير عشان انت مفيش عندك حاجه و انا متاكده من كده سلام
    طبعا ده الحوار اللى حصل فى التلفون و بالليل كلمتها عشان اعرف عرفتنى و لا لاء طبعنا ما جبتش سيره عن المعاكسه خالص
    و قلت لها ليلى ما حدش عاكسك فى التلفون اليوم
    لاءلاء عادى
    بس افتكرى
    انا متاكده بس افتكرى
    يا ابنى انا فاكره كويس اوى
    فقلت لها انا كلمتك اليوم و عاكستك فى التلفون
    فقالت انا عرفتك على طول
    فقلت و عرفتى ازاى انى معرفش اعمل حاجه
    فقالت عشان يوم ما انا كنت عندكم انا قعدت ابص عليك و انت مش واخد بالك لقيت بتاعك صغير من تحت البنطلون
    فقلت لها تصدقى ان انتى مش عارفه حاجه خالص
    فقالت ازاى عرفنى
    فقلت لها ان فى يوم ما كنتى عندنا انا كنت لسه قايم من النوم و عامل واحد و عشان كده كان نايم يا عبيطة و بعد كده قالت انها عايزانى اكلم الست بتاعة الجواب لانها بتتصل بيها فى البيت و بتهددها فى التلفون يا اما الجواب يا اما الفلوس فانا سالت ليلى الموضوع ده بجد و لا نصبة هتنصبها على الست دى
    فقالت و**** و**** بجد بص الجواب عايز يتمضاء من الشركه اللى فى مصر
    فقلت لها انتى اخدتى كام فى الموضوع ده
    هوه الف جنيه بس و**** و مستعده ارجعهم بس الناس اللى اخدت الفلوس بيقولو ان الست دى ملهاش عندنا إلا الجواب بس و ما عدتش اعرف اجيب منهم الفلوس عشان فى ناس من مصر اخدت من الفلوس عشان يمشوا الموضوع ده
    فقلت لها يعنى انتى عايزانى اعمل ايه دلوقت
    فقالت تنزل الصبح بدرى عشان تكلمها و انا هستناك فى الشارع عشان نكلمها سوا و نتحج بأى حجة عشان الست دى كم مره اتصلت بيه فى التلفون و خايفه لا تتصل و جوزى يعرف الحكاية منها و يبهدلنى
    فقلت لها هوه جوزك ميعرفش
    فقالت ده لو عرف ممكن يطلقنى فيها انت متعرفهوش و بلفعل تانى يوم اتصلت بيه و قالت انا مستنياك فى اخر الشارع عشان نكلمها مع بعض و وقفنا فى الكبينه عشان نكلمها و لقتها بتعيط و خايفة اوى من الموضوع ده
    فقلت لها لالا متخفيش انا هكلمها و هقنعها
    فقالت انت متعرفش حاجه دى كلمتنى امبارح و عايزه تجى عندى فى الشقه و تقول لجوزى و طبعا حماتى ساكنة تحت منى و لو عرفت هتبقا شغلانه و ممكن جوزى يطلقنى فيها
    فقلت لها اطمنى اطمنى و اتصلت على الست دى
    و قولت لها انا الجواب موجود معايه الوقت و ممكن تجى تستلميه الوقت بس اللجنة عايزة تمتحنك على الكمبيوتر الاول و طبعا انتى متعرفيش كمبيوتر و عشان كده انا مسافر مصر الوقت عشان امضيه من هناك و هدفع 200 جنيه من معايه الوقت عشان ميمتحنكيش فى الكمبيوتر عشان احنا مفهمين اللجنة ان انتى بتعرفى كمبيوتر وانا هتصل بيكى ساعه ما اخلص الورق و معتيش تتصلى بمدام ليلى عشان هيه قلقانه من الموضوع ده و الموضوع ده مفيش فيه حاجه بس التاخير خارج عن ارادتنا
    و طبعا الست قعدت تدعى ليه و لعيالى بالصحة طبعا ليلى سمعت المكالمة كلها
    و قالت دنته يا بنى طلعت خطير اوى انا ما كنتش فكراك هتتصرف كده خالص انت طلعت أحسن من المدير بجد و قعدت تمدح فيا كتير
    فقلت لها انتى مش ناويه تدفعيلى حق تعبى فى الموضوع ده
    قالت انت تاخد عنيه على وقفتك جنبى
    لا انتى عارفه انا عايز ايه
    قالت بس الموضوع ده مينفعش عشان انا حماتى ساكنة تحتى و هتشوف اللى طالع عندى
    فقلت لها مش مشكلة ممكن عندى فى الشقه
    قالت و مراتك يا حدق
    قلت مش مشكلة انا هقول لها انها تروح عند اهلها يوم من الصبح و انتى تجى عندى نص ساعة و الموضوع يخلص
    ووافقت على يوم الخميس عشان هى بتخلص شغلها بدرى شوية
    طبعا وأنا قعدت أمهد لمراتى عشان هى لى تطلب منى انها تروح عند أهلها من الصبح
    طبعا دى مش اول مره اعمل فيها الحكايه دى

     

    قصص سكستحميل افلام سكسسكس اغتصاب مصري - مقاطع سكس فلسطينيمقاطع سكس جورديمقاطع سكس ابن وامة واختة

     

    و اجى يوم الخميس طبعا انا ما جاليش نوم اليوم عشان ليلى جاية عندى و اتصلت بليلى و قلت لها ان مراتى عند أهلها و طلعت عندى و فتحت الباب و قعدت بس كانت قلقانه اوى عشان دى اول مره تعملها وانا طبعا مفيش حاجه خالص و طلبت ان تتفرج على الكمبيوتر عشان تشوف الأفلام الجنسية اللى عندى
    طبعا قعدت على الكمبيوتر وانا هموت عشان تقلع هدومه بس هى ما رضيتش على طول
    و قالت بس شويه لما نتفرج حبه
    طبعا الكلام ده حصل و انا قاعد امسك فى بزازها و طيظها وشغال **** ينور و فجأة طلبت منى انى اقلعها هدومها بالراحه شويه شويه بصيت لقيت أحلى بزاز شفتها أحسن من الأفلام الأجنبية بكتير و طلعت زوبرى كان واقف على الاخر و قلت لها يالا مصى فيه شويه فى الاول ما رضيتش و قعدت تقول أنا معملتهاش مع جوزى هعملها دلوقت بس بعد إلحاح منى وافقت و قعدت تمص فيه و تدخله فى بقها و تعض بسنانها عليه و أنا اضحك و نيمتها على السرير و رفعت رجليها لفوق و قعدت العب بزبرى على كسها و هيه تقول يالا خلص أنا خايفة اوى و شويه الكلام اتغير خالص وقعدت تقول لاء لاء مدخلوش دلوقت العب بيه شويه فى كسى من بره
    وفجأة طلبت منى ان ادخله جوه بسرعة و اشتغل بسرعة طبعا هيه بتقول الكلام ده وانا جبتهم فى كسها
    فقالت ايه ده لاء لاء مش عارف تستنى شويه
    فقلت لها عادى انا معاكى لغاية انتى ما تجبيهم وطبعا أنا شغال وجبتهم مره تانى وقلت لها انتى لسه ما جبتهمش ولا لسه

     

    فقالت انا جبتهم من زمان بس مش عايزه اقول لك عشان انت زبرك حلو اوى
    فقلت لها ايه رايك تجى انيكك من وراء

     

    فقالت لاء لاء المره الجيه احنا بقلنه قد إيه دلوقت
    فقلت لها مفيش نص ساعه بس
    فقالت لاء لاء أنا اتأخرت اوى لازم اروح دلوقت
    و اتفقنا على يوم تانى بس يكون من وراء وافقت على الفور بس أنا عارف هيه وافقت على طول ليه عشان تنزل لان هيه كانت خايف اوى و كلمتها بعد ما روحت بيتها
    و قعدنا نتكلم فى اللى حصل

     

    مقاطع سكس حميرفيديو نيك عربيسكسي عراقيفيديو جنس مصريمقاطع نيج اخوات

     


  •   كانت بتخرج من هنا وانا اقلع ملط

    و ادخل الحمام ادور في الغسيل عن اندر او برا ليها

    وافضل اشم فيهم واحط الاندر علي الغساله و افضل الحس في من عند كسها ويسلام لو اندر لسه في عرق كسها
    دي كانت حياتي لحد ما وصلت لسن ال 24دلوقتي كده ومن كتر حبي فيها وان خلاص بقيت بهيج عليه بغباء وصلت لمرحله اني اغير عليه ومش عايزه تنزل من البيت جت في يوم من الشغل
    لاقتني قافل وشي ومضايق اوي
    امي:مالك يا عمرو
    انا: مش عايزك تشتغلي تاني بصراحه
    امي:ايه ده ليه يعني وهنصرف منين
    انا: لاقيت شغل في مصنع قريب مننا و مرتب حلو
    امي: خلاص ماشي هتبقا راجل البيت يعني?
    انا: ورجلك انتي كمان يقمر
    لاقيت وشه احمر
    امي: طيب مش هروح الشغل بكره وهقعد منه خلاص

    سكس حيوانات - افلام سكس - سكس عربي - سكس مصري - صور سكس - قصص سكس - سكس محارم - سكس مصري

    انا:طيب خلاص ماشي
    وفعلا تاني يوم انا صحيت بدري قولت اكيد راحت الشغل
    بس بفتح باب اوضته لاقته موجوده بس لاقته نايمه علي بطنه ولابسه قميص نوم كانه كانت بتتناك و الاندر باين وطيازه الكبيره باينه زبي. وقف مره وحده مبقتش فاهم انا بعمل ايه بس روحت عندها وفضلت واقف باصص علي طيازه وقعد اضرب عشره عليها
    ونسيت نفسي خالص ولاقيت لبني نزل علي طياز امي?????
    اه نزل علي طيازه
    طلعت اجري من الاوضه ولبست علي طول و روحت الشغل

    وانا في الشغل عمال افكر ارجع البيت اصلا ولا لا
    ولو رجعت امي هتعمل فيا ايه بقيت هتجنن بس قولت لا هروح وخلاص
    رحت البيت الساعه 11بليل خبط علي الباب
    امي فتحت الباب وكانت لبسه جلابيه صفرا ضيقه اووي عليها وفتحت صدره باينه
    امي:ايه ياعمرو فينك كل ده ده انا مكلتش ومستنياك
    انا:معلش غصب عني (عيني مش متشاله من علي صدره)
    امي:طيب بس كل يوم التاخير ده?
    انا:لا لا هاجي بدري بكره
    امي: طيب ... عمرو ما تركز في وشي احسن
    انا: مش قصدي اسف اسف
    امي:طيب ادخل غير هدومك لحد ما اجهز الاكل
    وهي ماشيه ب الجلابيه وطيازه عماله تتهز فيها
    انا بصيت علي طيزه
    لفت وشها... مش قولتلك تركز في وشي يا وسخ
    انا: مبصتش عليكي اصلا ههه
    امي:طيب

    سكس حيوانات - مقاطع سكس - ءىءء - سكسي - xnxxx - سكس امهات - صور سكس - سكس حيوانات وفعلا دخلت غيرت هدومي
    وهي حطت الاكل وكان في في الاكل شربه
    وانا قاعد قدام امي وباكل ومركز علي بزازه وزبي واقف زاي الحديد
    معلقه شربه وقعت علي البنطلون
    فا قولت اوف
    لاقته قامت بسرعه من علي الاكل ونزلت علي قعدت علي ركبته في الارض
    وقالتلي اقلع البنطلون بسرعه اقلعو علشان رجلك قلعتو
    وكان زبي واقف بغباء وبان اكتر في البوكسر لاقته بصت علي زبي حوالي دقيقه كده وبعدين قامت وقالتلي ادخل نام بقا عشان الشغل بكره قولتله طيب هغسل ايدي وهدخل انام

    دخلت الحمام
    غسلت ايدي
    قولت اخد اندر ليها اشم فيه واضرب عشره عليه وانام لاقيت اندر ليها فتله كده بس يجنن ورحته متتوصفش
    خدو ودخلت الاوضه
    وبدات افرد الاندر علي السرير ونزلت علي رجلي وقعد الحس في الحسو كله اووي و كنت اول مره ابقا هايج كده بسبب اني كنت اول مره اشوفه هي بحاجه ضيقه وبعد ربع ساعه الاقي امي دخلت عليا الاوضه

    امي: اي قله الادب دي انت بتعمل ايه بصوت عالي
    انا قومت بسرعه وحطيت ايدي علي بوقه
    انا: اسف معلش اسف بس انا بحبك بجد انتي امي اه بس انا نفسي فيكي
    امي: انت مجنون انت بتقول ايه
    انا شهوتي كانت غلباني
    انا: هقولك انا بقول ايه
    ومسكته رمته علي سريري ونمت عليه بسرعه
    وقعد ابوس فيها ابوس فيها اوي
    وطلعت بزازه من الجلابيه
    وقعد امص فيهم
    هي بدات تقاوم بس خلاص في نفس الوقت هي محرومه من النيك من زمان وبدات تسيح معايا
    انا: بحبك وابوس فيها و اقفش في بزازه
    امي:يعمرو ححح مينفعش كده امممم ااااح
    رفعت العبايه من تحت عند كسه
    وشوفت اكمل كس وردي مفهوش شعره و المتناكه مكنتش لابسه اندر
    ونزلت لحس في كسها
    و الحس و الحس اوووي اووووي في كسها
    وادخل لساني جوه كسها واحركو

    هي... اممم مش قادره كان نفسي فيك من زمان يعمرو اححححح شبع كس امك نيك امك كمان يا عمرو ااحححح كمل امممم اااااه اااااه
    وانا شغال لحس ف كسها الفاجر
    اااااااااه ياعمرو ابعد وشك هنزل شهوتي هنزله اممم
    انا:نزلي في بوقي نفسي ادوق شهوتك ياماما امممم وعمال الحس
    وفعلا مكملتش ثواني وجبتهم في بوقي انا قومت زاي المجنون
    ودعكت زبي علي كسه لحد ما بقا مليان عسل من كس امي ودخلتو كله مره وحده فيها
    امي... ااااااااااه كسي اااااححح يخربيتك اههه زبي حلو اوووي كمل نيك في امك كمل ااااااااااه
    انا... اهو اهو وعمال اطلع زبي وادخلو كله بسرررعه ادخلو واطلعو بسرعه
    و بدات اطلعو و ادخلو فيها وانا برزع زبي في كسها بكل قوتي
    امي... يعمرو اااااااااااااااه ااااااااااح براحه اح اح اح اوووف
    انا... انتي ملكي ياماما انتي شرموطتي وشغال نيك فيها
    امي.. انا لبوتك ومتناكتك انت وبس اااااااه
    قولتله اجبهم في كسك قالتلي لا جبهم علي صدري وجبتهم فعلا علي صدرها

    سكس حيوانات - سكس امهات - سكس عربي - سكس مصري - سكس محارم - قصص سكس - صور سكس - xnxxx نيك حيوانات - صور نيك - سكسي سكس امهات - سكس - تحميل سكس


  • الحقيقة انتصب زبي مباشرة و ما حسيت إﻻ‌ و انا امارس العادة السرية و انادي باسم مروة بدون شعور .حملت بعض مقاطع السحاق القصيرة و بعثتها على اميلها الخاص و طبعت كثيرا من القبل من دون كتابة أي شيء و كذلك حملت أفﻼ‌م سحاق طويلة بالتورنت و تركتها في الحاسوب لكي تشاهدها مروة .بعد مدة تركت لها مقطع فيديو ثاني يصورني و انا أحلب زبي و اشير إليها بيدي من دون كﻼ‌م يعني أن زبي لها لو ارادت .كنت كل مرة اتأكد من انها شاهدت المقطع .في احد المرات فتحت ملف الفيديو المسجل فوجدت مقطعا صغيرا لبنت من دون وجه تظهر فيه و هي تنزع التيشرت و تيقى في سوتيان اسود مغري و تمسك بزازها بيديها و تدلكهما ثم تشير الي بأصابعها ان تعالى مثل ما تفعل الممثﻼ‌ت تماما .أقسم لكم أني كدت أقع أرضا ،صدرها يجنن و متوسط الحجم و بمجرد ما رأيت التيشرت عرفت انه لمروة بنت أخي .ضلينا نتبادل الرسائل و مقاطع الفيديو هي من دون وجه و انا عادي مدة الشهر او أكثر و ظهر بيننا الحب و تصارحنا به بيننا بطريقة غير مباشرة ،و لما تراني او اراها كأن شيءا لم يكن .في أحد اﻻ‌يام دخلت مروة عندي في غير وقتها المعتاد و كانت الساعة حوالي 11 صباحا ،سألتها ليس عندكي محاضرات اليوم ؟قالت لي اﻻ‌ساتذة في اضراب .ثم قالت لي أريد منك ان تعلمني بعض خدع الحاسوب ،ﻻ‌ن صديقاتي طلبن مني ذلك .قلت لها حاضر يا مروة تفضلي جيبي كرسي و تعالي . قالت لي ﻻ‌ هيك انا مليحة ،و كانت واقفة ورائي و انا على الكرسي جالسا .و انا اشرح لها و أعلمها و هي كل مرة تمد يدها لشاشة الحاسوب لتريني شيئا و بمجرد ما تمد يدها من خلفي وجهها يﻼ‌مس وجهي من الجنب و اشم رائحتها الذكية وشعرها الحريري الملمس يلمسني و احس بانفاسها الحارة الملتهبة و كأنها تتعمد ذلك .و مرات يدها تﻼ‌مس يدي و تضل ملتصقة بيدي و انا في حلم .و مرات صدرها المنتصب يﻼ‌مس ظهري و احس بطراوة بزازها ،المهم ضلينا على هذه الحالة حوالي الساعة حتى تعبت مروة من الوقوف و انا زبي منتصب لكن كنت استره و كله بلل و حسيت بصدها يتصلب لما كانت تلمسني به . اردت تقبيلها لكنني خفت او جبنت و لم يحدث بيننا شيء كل منا كان متردد كأنها كانت تريد مني الخطوة اﻻ‌ولى و انا كذلك و الرابط العائلي منعنا .ثم في يوم آخر كانت تتجول في النت عندي و انا اتفرج التلفاز و عرفت انها تتفرج على الفيلم الذي حملته لها ،نادتني مروة عمو تعالى من فضلك لحظة .

    افلام سكس - افلام سكس كلاسيكي - نيك كس - حيوانات تنيك نساء - سكس منقبات عرب - سكس شذوذ - نيك جنسي - سكس خيل - فيديو نيك حيوانات

    هرعت إليها و هي جالسة على الكرسي و انا خلفها ،يعني تبادلنا اﻻ‌دوار .و هي تستفسر و انا اشرح لها و أضع رأسي خلفاها و أشم رائحتها العطرة ﻻ‌نها كانت تتعمد العطر ﻹ‌غرائي و أنا كنت دائما أعطر الغرفة و شعرها الحريري يﻼ‌مس وجهي .و لما طفح الكيل كنت اشرح لها و يدي على شاشة الحاسوب ما حسيت بنفسي إﻻ‌ و انا أضع يدي على صدرها ثم سحبتها بسرعة ،فأعادت مروة علي نفس السؤال لكي افعل الحركة نفسها و هنا وضعت يدي على بزازها و مسكنها منهما و دلكت بلطف دون ان تقول هي و ﻻ‌ انا حرفا واحدا و أحسست صدرها تيصلب و عرفت انها أحبت اﻻ‌مر و تركت الحاسوب من يدها و انا قبلتها من رقبتها و يدي في بزازها ثم ادخلت يدي من تحت التيشرت ووضعتها على السوتيان و بدأت احك و أدلك و هي تتنهد بسرعة ،ثم تركت يدا على أحد بزازها و نزلت باليد اﻻ‌خرى الى بطنها و سرتها ثم نزلت ووضعتها فوق البنطلون الرياضي الذي كانت تلبسه و تحسست عانتها من فوق ثم لمست كسها الصغير من فوق فقط فارتعدت مروة كأن الكهرباء صعقتها .نزعت يدي بسرعة و لكنها مسكتني من يدي و ادخلتها تحت البنطلون و انا اتتمت الباقي فنزلت الى الكيلوت الصغير و تحسسته ثم وضعت يدي على كسها الرطب الطري فوق الكيلوط كانها ﻻ‌ تلبس شيئا و احسست ببلل كسها و ضخامة بظرها المنتفخ .ثم مسكت يدها و ادخلتها في بنطلوني ووضعتها على زبي مباشرة و رايتها تتحسس زبي جيدا و تمسكه بقوة و تتلمس كل جزء فيه ،عرفت انها لم تلمس زبا قبله من طريفة مسكها له .لم اطق صبرا و نزعت عنها التيشرت و حملتها للسرير ﻻ‌ني عندي سرير عريض ﻹ‌ثنين .نيمتها على السرير و نحن ﻻ‌ ننطق بكلمة و بدأت انزع عنها سروالها الرياضي و شاهدت كيلوطها اﻷ‌سود الصغير يغطي كسها و جزءا صغيرا من فلقاتها فقط و صدرها ابصح مثل الصخر و كلما لمست حلماتها تتأوه و ترتعد و تفتح رجليها .قبلتها من بطنها و نزعت عنها السوتيان ثم بدأت ارضع بزازها بشراهة ﻻ‌ توصف و هي تتلوى فقط و تنازع بصمت .تعجبت لشدة شبقها و حبها للمداعبة .نزعت كالسوني و بقيت عريان و زبي منتصب امامها و هي تمسكه بيدها ،ثم نزلت بين رجليها و انزلت الكيلوت شيئا فشيئا حتى بان كنزها الذي تخفيه بين رجليها و يا له من كنز ،كس صغير مبلل بقليل من سائل شهوتها و بظر احمر منتفخ و شفرات كس صغيرة مغرية لم اصدق نفسي كأني في حلم و ما ان قبلت كسها حتى وضعت يديها على رأسي و امسكتني بقوة كأنها تريد إدخال رأسي في كسها ثم لحسته جيدا و لحست سائلها و مصصت بظرها و هي تتلوى كاﻷ‌فعى و ﻻ‌ تستقر في مكان ،كنت ابلع شفراتها في فمي ثم اخرجهما و اعض بظرها المنتفخ بحنان و ادغدغه بلساني و مروة في شبه غيبوبة تمسك باحدى يديها رأسي بقوة و اليد اﻻ‌خرى تفتش على زبي ﻻ‌نه كان بعيدا عنها نوعا ما ﻻ‌ننا لم نكن في وضعية 69 كنت انا اسفل .بدأت مروة تصعد للسماء و ترتمي على السرير بقوة كأن ازمة قلبية ضربتها و ضغطت على رأسي برجليها فأدخلت لساني قليﻼ‌ في كسها حتى صرخت من اللذة ،أول مرة اسمع صوتها منذ بدأنا قالت اممممممممم اححححححححح آآه آآآآه آآآآ ثم سكتت .و انا ﻻ‌ يفارق فمي كسها الصغير الرطب و استحليت طعمه اللذيذ و فجأة اسمع صوتا خافتا يقول عمو دخله في ارجوك دخل تاعك في عمو .قلت لها ماذا أدخل ؟ قالت لي دخل زبك في كسي ما عدت استطيع التحمل ارجوك نيكني و خلصني من عذابي نيكنييي عمو .تعجبت كيف تطلب مني فض بكارتها و عرفت انها ﻻ‌ شعوريا تتكلم فضاعفت اللحس و المص و أخذت وضعية 69 حتى يتسنى لها اللعب بزبي هي كذلك و تنسى موضوع فض بكارتها ، فانقضت عليه مثل الوحش الكاسر و كنت متهيجا كثيرا بمجرد ما ادخلت زبي في فمها و مصته قليﻼ‌ انفجر بالمني في فمها و بدأت ترمي المني من فمها من كثرته و هي تتخبط يمينا و شماﻻ‌ و تصرخ ام امممممممم امممممم يا ماما جاتني جاتني عمو جاتني ايييييييي و تعصر رأسي و كسها كله بلل كثير لذيذ.ثم صعدت للسماء بقوة وارتمت على السرير و لم تتحرك بعدها لمدة 5 دقائق و زبي مﻼ‌مس لفمها و كله مني و هي نائمة فعرفت انها قضت وطرها و جاءتها شهوتها الغزيزة القوية .مسحت المني عن فمها و قبلتها بعد ما ارتحنا قليﻼ‌ و مصصت شفتيها و هنا تكلمنا مع بعض بصراحة أول مرة فقلت لها عجبك الحال مروة الحبوبة ؟ ضحكت و هزت رأسها يعني نعم .و عانقتني بقوة و قالت لي ﻻ‌زم كل يوم ندرس الحاسوب .و فعﻼ‌ بدأت تأتي عندي في اوقات غير منتضمة و تقول لهم في البيت عندنا مواضيع كثيرة ﻻ‌زم البحث عنها في النت و تحمل كراريس و كتب في يدها الملعونة ههههههههه .و نحن كل شيء نفعله هو النيك و المص و اللحس و يبدو انها احبت اللحس كثيرا و مص زبي .في أحد اﻻ‌يام قلت لها ﻻ‌زم ان أعلم نسرين أختك الحاسوب هي كذلك ؟صرخت و قالت لي مستحيل انا من اعلمها و هي شبه غاضبة .انفجرت بالضحك و قلت لها لماذا يا مروة الحبوبة تخافين على نسرين مني انا عمها؟قالت لي ﻻ‌ بالعكس أخاف عليك منها و ﻻ‌ أريد ان تشاركني امرأة فيك .هنا أحسست بحب مروة و تعلق قلبي المسكين بها و قلت لها المصيبة اني عشقتك يا مروة و ﻻ‌ ادري الحل ؟ قالت لي خلينا فرحانين مبسوطين احسن .كنت ﻻ‌ أفعل معها شيئا حتى اريها اياه و أتأكد انها تريده و خاصة يوم نكتها من طيزها ﻻ‌ني خفت عليها من اﻻ‌لم ﻻ‌ اريد لمروة ان تتالم و لو لحظة .بعد ما شاهدنا افﻼ‌م النيك من الطيز قالت لي النيك من الطيز حلوعمو ؟قلت لها حسب الرجل الي ينيكك حبيبتي و حسب استجابتك للنيك .قالت لي عاوزة أجرب معاك عمو ؟ قلت لها المرة الجاية نجرب اليوم خﻼ‌ص ﻻ‌ اقدر خويتي مخزوني كله يا لبوة و مصيتي دمي .ثم في يوم الموعد قررت ان انيكها من طيزها بطريقة تجعلها تعشق نيك الطيز . قمت بلحس كسها بعد مداعبة و حب و قبل دامت أكثر من نصف ساعة ،وهي و تمص زبي حتى نزلت في فمها و لما احسست باقتراب شهوتها نيمتها على ظهرها و رفعت رجليها و وضعت وسادة تحت طيزها كي يرتفع قليﻼ‌ و انا افرشي كسها بزبي و هي تتلوى و خاصة لما يﻼ‌مس زبي بظرها ترتعد و تصرخ بصوت خافت ،ثم قلت لها مروة حبيبتي هيك راح يفضك زوجك يوم الدخلة ﻻ‌زم تتذكري الوضعية ﻻ‌نها اسهل و اريح وضعية و هي ابتسمت و خجلت شوي هههههههه زبي فوق كسها و مروة البريئة مازالت تخجل شوي.و بدأت امرر زبي على كسها و بين فلقاتها حتى يﻼ‌مس طيزها كل مرة و كنت اركز على طيزها امسك بظرها بدي ادلكه و بيدي اﻻ‌خرى افرشي طيزها و فتحتة طيزها حتى ارتخت و لما ابعدت زبي عن طيزها قالت لي ليش وخرت زبك عمو خليه خليه ارجوك عمو ارجوك احس باللذة لما تلمسني بزبك في طيزي .قلت لها عجبك مروة حبيبتي ؟ هزت رأسها و كان طيزها كله مبلول فقلت لها لو ازلت يدي من كسك و بظرك انتي كملي حبوبتي بيدك ؟هزت رأسها بالموافقة .ثم بللت زبي كثيرا باللعاب و وضعته في طيزها و فرشيت حتى حسيت بطراوته و هي تحك كسها بقوة و تنازع و تتنهد بقوة ،ثم ضغطت قليﻼ‌ فانتبهت انها فتحت عينيها كأنها تتألم .و كنت فوقها فملت عليها و قبلتها بقوة و مصيت شفايفها و يدي في زبي فوضعته مرة ثانية في فتحة طيزها و فمي في فمها و دفعته قليﻼ‌ حتى احسست انا الرأس دخل فتوقفت قليﻼ‌ و انا اقبلها و يدها ﻻ‌تفارق كسها ،ثم احسست انها تقترب مني تريد ادخال الباقي فضغطت شوي حتى دخل بهدوء و دائما فمي في فمها الجميل الحلو مثل السكر .ضليت على هذه الحالة مدة حتى ارتاحت و اغمضت عينيها ثم بدأت أدخل و اخرج زبي بشويش و مرات كنت اخرج زبي كله من طيزها فتمسكه بيدها و تدخله في طيزها ،هنا قلت لها حبوبتي عجبك النيك من الظيز ؟هزت رأسها يعني نعم ،هنا اكملت النيك و يدي على بظرها تدلك و احك فيه بلين و مرونة حتى التصقت فيها بشدة ففتحت عينيها و احست بشيء ينزل في بطنها كان المني كثيرا و قالت لي و هي تبتسم دافي و يدغدغ من الداخل عمو اممممم عﻼ‌ش ما نكتنيش من قبل من الطيز عﻼ‌ش عمو حرام عليك ؟ ضحكت و قلت لها خفت عليك حبيبتي . قالت لي لو النيك كله هيك نيكني من أي مكان بدك عمو حبيبي ؟ثم اكملت حك كسها حتى سكتت عن الكﻼ‌م و زبي مازال في طيزها بمنيه و هي تتلوى و كسها يسيل ماءا حارا ثم صرخت اممممممم عمو جاتنيييييييي جاتنيييييي عمووووو نيكني بالقوة عمو الشهوة جاتني عمووووووووو امممممم يا ماما ما قديتش يا ماماااااااااا اييييييييييييي آآآه يا ماما ما قديتش آآآه يا مامااااااااااا حلو كثير امممممممممم ياييييييي عمو حبيبيييييييييييي و تنهدت بقوة حتى ارتخت و يدها في كسها تداعبها بلطف و انا اخرجت زبي من طيزها بهدوء و مسحت طيزها و كسها بمنديل ثم قبلت كسها و مصصته قليﻼ‌ و ذهبت للحمام و هي مازالت نائمة في سريري .منذ سنتين و نحن على هكذا نيك من الطيز و لحس و مص و مروة مثل زوجتي لكنها عذراء .العجيب في البنت حسب تجربتي انها لم تطمإن ﻷ‌مرين تسلم لك نفها طائعة .اوﻻ‌ تطمإن لكتمان سرها و الثاني ﻷ‌نك لن تؤذيها و تلطخ شرفها أو تحدث لها فضيحة .مثﻼ‌ مروة حبيبتي مرات عديدة لما أكون انيك فيها و تبلغ شهوتها تقول لي دخل زبك في كسي عمو ارجوك و استغرب انها تترجاني فما يكون مني اﻻ‌ ان ازيد سرعة المص و اللحس و ادخل لساني في كسها قليﻼ‌ لتهدأ و هي في قرارة نفسها تعرف اني أحافظ على شرفها و بكارتها مهما حصل لهذا سلمتني نفسها طائعة ،و شعورها باﻷ‌مان معي ﻷ‌نه ﻻ‌ احد يشك فيها مهما حصل .لكني أخاف ان اقع يوما في المحذور ، ﻻ‌ تلوموني من يرى كسها البكر الصغير امامه مباشرة يعذرني و يعرف ما انا فيه .المهم انني تعودت و اصبحت اسيطر على نفسي رغم ازدياد طلبها لي بفض بكارتها اضنها تريد ان تذوق حﻼ‌وة الزب في كسها .انا سعيد لكوني مع مروة حبيبتي بنت أخي و عايش معاها احلى ايامي و عشقها زاد في قلبي فأصبحت لما تدخل عندي للبيت تقبلني من فمي مباشرة و هذا يدل على الحب و العشق و الباقي خليه لﻸ‌يام و كل الشكر للحاسوب

    سكس عربي - سكس محارم - سكس حيوانات - فيديو سكس حيوانات - سكس بنت مع حمار - نيك محرم - فيديو سكس اجنبي - عرب سكس - سكس اخت - سكس نيك اغتصاب


  • كنت مودي راسي الناحيه التانيه وسامع ماما وهي مخضوضه من منظر زبري وبتقول ( يخبريتك ايه كل ده). احا مصدقتش انها قالت كده واتخيلت انها هتهجم على زبري تمصه وتفشخه بشفايفها. واتخيلت انها هتقلع ملط وهتجري تركب الزبر اللي حالف ميكونش غير حلال كسها. لقيتها غطتني وندهتلي تاني. (اصحى يا احمد انت نايم عريان ليه كده) مثلت اني بفتح عنيا وبصيت لقيتها مغطياني بملايه خفيفه و زبري واقف ولا برج القاهره تحت الملايه. عملت نفسي مخضوض و قمت حاطط ايدي على زبري اداريه. (ماما نمت من غير ما احس) لقيتها باست خدي برقه (حبيبي انت كبرت ومحتاجه اتكلم معاك شويه) راحت ووطت تجيب هدومي من الارض. احا يا وسخه لابسه قصير نييييك لدرجة ان طيزها كلها اتعرت وشفت كلوتها المحشور فيهم وزبري خلاص هيجيبهم فاي لحظه. نفسي اقوم واركبك يا بنت المنيوكه. نفسي اقطعلك كلوتك و اريح زبري واحشره كله فخرم طيزك. ماما قامت ولفتلي وقالتلي يلا يا حبيبي خد بيچامتك البسها وناوليتهوملي فايديا. حاولت امنع عيني تبحلق فبزها تحت القميص الشفاف بس مقدرتش. وزبري كمان بقى خلاص هيطرشق. كملت دور الكسوف ( ماما ممكن تناوليني الغيار كمان). (مممم بص يا احمد ماهو ده اللي كنت عايز اكلمك فيه) وقامت قاعده على السرير جمبي (ليه يا حبيبي اتكسفت تقولي ان الغيار مدايقك). عملت مكسوف ومردتش عليها. (برضه مكسوف من ماما؟). رديت عليها (مكسوف اوي منك يا ماما اني كنت عريان قصادك كده. معرفش ازاي ده حصل. بس الغيار كان ضيق اوي ويعنييي…. ) (ولا يهمك يا قلب ماما. بص انا بصراحه مكنتش واخده بالي انك كبرت كده. انا هحاول بكره يا حبيبي اشوفلك مقاس اكبر) يلا بقى البس بيچامتك. ومش عايزاك تتكسف من ماما تاني و اي حاجه مضايقاك تحكيهالي علطول. (حاضر يا ماما). ماما قامت وقالت هتستناني ناكل سوا. وخرجت. قمت لبست البوكسر الجديد. وخليت زبري مدلدل منه ورفعته اكتر من الاول. كان شكله عاجبني اوي وهو واقف وراسه عماله ترتعش فشخ من الهيجان. وفجأه سمعت صوت صريخ ماما. (الحقني يا احمد). جريت وزبري قصادي ربع متر ونسيت حتى انه خلاص هيفرقع ويغرق الدنيا بلبنه. لقيت ماما واقفه ومسكه ضرفة دولابها وكانت هتقع وهي لحقتها. لما شفت ماما بهدومها القصيره وشفت وراكها وطيزها ملط خلاص اتجننت. وزبري اصلا كان كله ملط.كانت موطيه وسانده الضلفه وفستانها مرفوع نيك. لزقت فيها من ورا وقلتلها حاسبي. ماما حست بزبري وحاولت تبعد. قلت لنفسي فسري (بس خلاص يا قحبه مبقتش مستحمل. انت اتحبستي بين ضرفة الدولاب وزبري). وانا عمال ازنق فيها من تحت وازق زبري بين فخادها. وماسك ضلفة الدولاب.

    قصص سكس - سكس حيواناتحيوانات تنيك بناتتحميل سكس محرامتحميل سكس حصان ينيك امراةنيك كلابفيديو سكسي عربتحميل نيك محارمسكس اخ ينيك اختةسكس امهات مصرياتولد ينيك امة مترجم

    (حاسبي يا ماما دي تقيله استني هحاول ارفعها). كنت عامل نفسي مش واخد بالي خالص ان زبري كله محشور بين فخاد ماما ولازق فكسها وخارج من قدام وراسه هتفرقع. ماما (حاسب يا احمد الضلفه هتقع). وانا عمال ازق الضلفه من فوق وازق زبري فكس اللبوه من تحت. الضلفه كانت تقيله فعلا علشان كلها مرايه. وكنت شايف ماما متنحه فزبري اللي حرفيه بيهتك شرف فخادها وبيخرج من قدام. وانا نسيت نفسي وبقيت اهبد فطيز ماما من ورا. وعلشان البسها هي فحوار زبري اللي مقطع جسمها ده فضلت اقول (ماما حاسبي اخرجي انتي. ماما ابعدي عني مش قااا…. ااااه ماما اطلعي قدام. واندمجت فعلا كانها هي اللي بتنيكني (وقمت بكل قوتي خبطت راس زبري فكسها وصرخت بكل مياعه ومياصه (ااااااااي ايييييي) وخبطته فكسها تاني وتالت. ولقيت ماما متنحه فزبري فالمرايه وبتتفرج على شلال اللبن اللي بيخرج وبيغرق المرايه. ماما محاولتش حتى تبعد عن زبري بالرغم اننا عدلنا الضلفه خلاص. احا حسيتها بتقفل رجليها اكتر. كانت كانها شافت عفريت( احمد ايه ده. مالك. مالك يا احمد) وانا فعلا بصرخ من متعة شعور اللبن وهو بيخرج من زبري. وزبري شغال. دفعة لبن فالتانيه فالتالته وبقيت برتعش غصب عني. ماما كانت عرقانه وبتنهج لقيتها كانها بتكلم نفسها بس صوتها كان عالي (كل ده يا احمد!! كفايه بقى. ايه كل ده!) فاللحظه دي زبري جاب لبن تاني. كانه مش مصدق انه محضون بين اجمل لحم اتخلق. كانه مش مصدق انه بيتحلب بفخاد وكس الست اللي خلفت صاحبه. قمت مصرخ وقلت ايييييي ولقيت شلال تاني بيغرق المرايه وبيطرطش وبينزل على فخاد ماما. ماما كانت متنحه وبتقولي بصوت تعبان اوي

    صور سكس نار - افلام بورنو عربي - مقاطع سكس منقباتكلب ينيك حريممقاطع سكس

    (كفايه يا احمد كفايه ايه كل ده كفايه بقى انت ايه كفايه بقى كده هتموتنييي طلعه بقى من رجليا) وزبري عمال ينزل وعمال يحك فكسها. لحد ما لقيتها رجعت بطيزها وقفلت فخادها اوي. وارتعشت وقالت بهيجان ( اااام اييي يا احمد ابعد عيب كده) وفضلت تنهج وترتعش. وفاجأه بصت علينا فالمرايه وعلى طن اللبن اللي نزل وعلى طيزها اللي مفنساها ليه. وعلى زبري اللي لسه بينقط على رجليها ومغرقها. وقامت لفت وضربتني بالقلم وصرخت فيا (اجري روح على اوضتك ومشوفش وشك تاني انهرده) … انتظروا الجزء القادم. واكتبوا فالتعليقات رأيكم فالقصه ورايكم فاحمد و هل امه مي هتضعف فعلا وممكن فيوم تتجوزه وتبقى مراته زي ما هو بيحلم؟

    سكسي - قصص سكس - ابن يغتصب امةسكس نيك عربي - سكس حريم مع كلابسكس مصريسكس الامسكسي مترجم 


  •  انا. كريم ٢٤سنه
    ماما. ليلي ٤٢ سنه
    استاذ معتز حوالي ٣٨سنه
    بابا منفصل ومتجوز وعايش في بلد تانيه
    عايش انا وماما في حياه سعيده و ماما موظفه
    ومن هنا نبدا المتعه انا من متابعين موقع الاباحيه وكنت بستغرب لما اشوف فليم عن واحد وأمه
    او حد عارف ان امه بتناك ويشارك مع اللي بينكها او اقراء قصه بس برغم كل ده كنت ببقاا مستمتع
    وانا بشوف الحاجات دي وفي يوم كنت راجع البيت متأخر وبعدين سمعت ماما بتقول اقفل الوقت
    فنا دخلت عليها وقلتها ازيك ياماما كنت بتكلمي مين يا لولو وانا مما آخذين علي بعض اوووي
    قلتلي مفيش وحده زملتي في الشغل قولتها ماشي مع اني سمعتها بتقول اقفل مش اقفلي
    بس مركزتش وقولت يمكن سمعت غلط وغيرات هدوم النوم وقولت انام بس قبل ما انام اشرب
    سيجاره في البلكونه وكانت البلكونه بتعتي جنب البلكونه بتاعت ماما وبعدين سمعتها بتتكلم تاني
    شكيت وقولت احاول اتسنط واعرف مين ده ولا دي اللي ماما بتكلمهم خرجت من الاوضه وانا بتسحب
    وبعدين فتح الباب وروحت علي ببها وقعت اسمع لقتها بتقوله وانت كمان وحشتني اوي ومحتاجك
    ضروري اتديق وزعلت وعرف انا ماما علي علاقه بحد بس مين مش عارف وبدأت اراق ماما من بعيد
    لقتها تاني يوم بعد الغده قالتي انا راحه عند وحده صحبتي ازورها قولتها ماشي قامت اخدت دش
    ودخلت الاوضه علشان تغير انا ببص من خرم الباب لقتها امت مطلعه شنطه لمحل للهدوم اللانچري
    لقيتها طلعت منه قميص نوم اسود مخرم وسنتين وكلوت فتله وشفت ماما ملط حاجه كده
    متوسطه الطلول
    فوق المتوسط في التخن
    عندها سوه حلو اوي
    بزازها مدورين ومرفعين لفوق وحملتها طوال
    وكساسها علي شكل حرف الڤي(V) وناعم وخالي من الشعر وشفراته طويله
    وطيزها مدوره ومرفوعه ومشدوده لفوق ونظيفه
    وضوفرها سكسي ورجليه احلي من القشطه
    وشعرها ناعم واسود
    وكانت عماله تحط كريم تحت باطه وبزازها وحوالي كسهاا
    ولبست الطقم وانا حسيت باحساس اول مره احسه زبي وقف وبدأت احس بيه بينقط عسل
    وبعدين خلصت وانا قعت في الصاله وقالتلي انها راحه نزلت مشيت ورها لحد مدخلت عماره
    وبعدين رجعت البيت قعدت حاوي ٣ ساعات وبعدين اجت قالتي ازيك ياحبي قلتلها ازيك يالولة
    شكلك مبسوطه قالتي اممم اوي قولتها ياريت كده علطول ودخلت الاوضه ولقيتها بتقلع طقم لنچري
    تاني بس بامبه عرف انها كانت بتتناك ايوه بتتناك وبعدين دخلت الحمام تاخذ درش جريت علي الاوضه
    ومسكت الكلوت بتاعته لقيه عليه بواقي لبن علي عسل كان سعتها زبي هينفجر وبعدين قولت
    انا هعرف مين اللي بينيك ماما ده روحت وقف أدام العماره بدري لقيت استاذ معتز زميل ماما خارج من
    العماره كنت بشوف في الشغل مع ماما واتعرف عليا قبل كده قولت انا لازم اجيبه البيت واتأكد
    فقولت لماما انا هطلع رحله ٣ ايام مع صحابي ورحت عند واحد صحبي وقلتلو انا هبات معه كام يوم
    علشان عندنا شغل في الشقه قالي تمام خذ راحتك وبدأت أقف قدام العماره اللي فيها بيتنا اول يوم مجاش تاني يوم
    لقيه جاي وقام طالع قعت حوال ساعه وبعدين طلعت وكان معايه المفتاح فتحت براحه اوي
    ودخلت اسحب لقيت

    سكس امهات - مقاطع سكس عراقي - سكس مخفي محارم - مقاطع سكساوي - سكس كس - تنزيل سكس حيوانات - نيك سكس جوهرة - افلام سكس ويب
    ماما نايمه علي ظهرها ومعتز نايم عليها وحطاط زبه في كسها
    وماما آآآآه آآآآه آآآآه مش قدره آآآآآه اوووف ااااااممممم
    احححح كمان نيك انا تعبانه يامعتز ومعتز يقولها بس كده خدي في كسك اهو
    وماما آآآآآآآآه اوووه آآه آآه وبعدين قام معتز وماما قعدت تقول امص لك قلها يالها
    وماما مسكت زب معتز كأنها مسكت حرامي أاااااامممممم اااا مممممم طعمه حلو اوي ااااااممممم
    وتلحس زبه من تحت لفوق وتمص اااا ممممم كل دا وانا زعلان و في نفس الوقت هنفجر وزبي ولع
    وبعدين اطريت اني اترحرك علشان يشوفوني او يحسو بيه وفعلا ماما شفتني وانا معدي هيا ومعتز
    وخرجت من البيت وفي آخر الليل روحت لقيتها بتقولي ايه بس ياحبيبي مالك انا عرفه انك زعلت
    من اللي انت شوفتوه بس انا عندي مشاعر وغريزه ولازم يطلعو وبعدين انا مش شرموطه هو معتز وبس
    وفضلت تقنع فيه انه. عادي وان انا كويس ان عرفت علشان تعيش براحتها ومعتز يبقاا معاه
    وزبي من كتر كلمها كان قايم وحسيت انه عادي
    وفضلت تقنعني لحد ما اقطنعت وقول عادي بقااا امت بيساني من خدي وقالتلي انا هظبطك
    بس مش قبل ما معتز يجي هنا وانت قاعد قولتها ماشي وفعلا تاني يوم اجي معتز وسلم عليا
    وماما قالتي كريم عدي ومش زعلان وهو فرح وقالي تمام وبعد كده قولتله انا هخرج
    وخرجت وقعدت حوالي ساعتين روحت لقيت هدوم معتز لسه موجوده عرفت انه لسه منزلش
    وبعدين سمعت ماما عماله تقول آهات آه آه آه آه يبص من خرم الباب لقيت معتز قاعد علي الكنبه
    وماما قاعده علي زبه وبزها ايه وقفه وجسمها عرقان الظهر انها اتفشخت ومعتز كان زبه حلو اووووي
    وبعدين ظرب عشره وانا واقف وشويه ومعتز خرج وسلم عليا ومشي لقيت ماما خرجه من الاوظه
    مالط وهيا بتضحكلي وراحت الحمام وبعدين ندهتلي روحت ووقف قاتلي خش لقتها نايمه البانيو
    وسألتني مالك قولتها عادي قالتي لو انت فعلا عادي تعال جنبي في البانيو قولتلها لا قالتي يبقا انت زعلان
    اومت قلعت هدوم ونزلت معاه في البانيو فضلت تلعبلي في زبي وتقولي انا مش قولتلك هظبطك
    وبعدين خرجنا روحنا الاوضه وبعدين ماما قاتي بتعرف ولا اعلمك لقيت زي بقاا عامل زي الحديد
    وقولها احاول وانا زبي ١٧ سم ومتوسط في العرض قالتي طيب هتبتدي بايه اقت زققها علي السرير وفتحت
    رجليه واقعة الحس في كساها أشد في شفراته بسناني
    وهيا : آآآآآآآآه آآآآآآآآه ااامممم كمان ياحبيبي نظف كس امك من اللي في وانا شغال لحس
    وهيا اااااووووووف آه آه آه ااحح اممم آآآآه دخل لسانك كمان آآآه
    وبعدين قعدت علي ركبها وبدأت تمصلي اااامم ااامممم زب حلو ااااااممممم وتبلعه لحد الاخر
    وبعدين مسكت راسه وقعدت ترضع بس حلو اوي الاحساس ده ااامممم اممممم اممممم وتمص في العسل
    اللي نازل منه وبعد كده نمت علي ظهري وهيا فوقي علي شكل الوضع 69 وهيا تمص وانا الحس
    قولتها كس زي العسل يابخت معتز امت ضحكه هههييي وانت معه وقت الحس لحد ماحسيت
    ان كسها بقاا زي الفل وبعدين فضلت علي ظهري وهيا فشخت وقامت قعده عليه تطنطط وتقول في
    آهااااات آه آه آه آه حطه كمان ياكيمو وانا اقولها يخربت كس الولو بلاعه وهيا هههيي وتطنطط
    وتقول ااامممم ااامممم ااامممم آهآ آهآ آهآ اوووف وبعدين قامت نامت علي بطنه فشخت وقلتتي
    اطلع ياله وطلعت وكسها وامت حطه بعنف آآآآآآآآآآآه كمان اووووف لسه عوزه اتناك اححح اه اه
    قلبتها عل ظهرها وفتحت رجليها وقعت احكه في كسها شويه وهيا اه اه اه امممم آهآهآ حطه بقاا
    قومت باعد ونزلت عليه بلسان الحس كسك ماما تقول اووووف خلاص مش قدره وانا شغال مش رادي اسيبه
    وبعدين قولتها لفي واعملي وضع الحصان قالتي ماشي جبت كريم حطيتو علي زبي وقلت اجرب في طيزها
    وبدأت احركه حولين خرمها قالتي انت هتعمل ايه قولتها في الخرم بقاا قالتي لا اسمعه انه بيوجع
    قولتها بس وجعه حلو اميت ماما فتحه طيزها باديه وبدأت احطه وحده وحده لحد مادخل وهيا في منتها
    السعاده وآهآ آهآ آهآ اووف كمان دا حلو اوي نيك الطيز ده وبعدين كانو قربو يجوه قولتها اعمل ايه
    قاتلي نزلهم في طيزي ونزتهم وااممم انت طلعت شقي كيفتني قولتها ولسه اقفي كده وافتحي رجليكي
    وقمت نازل تحت كسهااا وهاتك ياااه لحس لحد مترعشت ونزتهم عليا ههههههههههه
    ومن يوم انا بنيك ماما
    ومعتز بردوه
    وساعات احنا اللي أتنين مع بعض
    فعلا انها ماما تستاهل النيك لان أمره جميله وممتعه
    شكرا لحسن المتابعه
    انتظرو كل جديد

    سكس محارم - سكس حيواناتxnxxx - مقاطع نيك xnxn - فيديو سكس اخوات - نيك محارم مترجم - سكس امراة وحيوانات - مقاطع سكس خيول - افلام سكساوي - صور سكس الماني .





    تتبع مقالات هذا القسم