• هاي انا اسمي عمرو من مصر وعندي 24 سنة واعيش في القاهرة . الاول انا بحب الصراحة عشان كدا القصة دي مش حقيقية بصراحة واتمنى ان تنال اعجابكم وياريت الردود تكون مناسبة من غير تجريح لو سمحتم . انا اعيش في منطقة راقية بالقاهرة مع ماما واختي واخويا الصغير وبابا مسافر للخارج وبينزلنا اجازة في الصيف , المهم بعد مشاكل في عمل بابا في الخليج اتخانق مع مدير الشركة اللي بيشتغل فيها وللاسف رفضوه من العمل ورجعلنا مصر بصورة نهائية , المشكلة ان بابا كان كبير بالسن وزهق من العمل وخصوصا ان فيه بطالة في البلد , فطبعا كانت حالته النفسية وحشة جدا وكلنا اتأثرنا بكدة وحاولنا نقلل مصاريفنا على اد ما نقدر بس للاسف اللي بيتعود على حاجة معينة صعب تتغير . المهم ماما اقترجت على بابا انها تحاول تدور على شغل خصوصا ان بابا كان ساعدها طول حياتها , فقالت تتعب عشانه وعشاننا احنا كمان , بصراحة بابا رفض في الاول خالص لانه مش مقتنع بعمل المرأة , المهم بابا وافق في الاخر بعد اصرار ماما على الشغل عشان نقدر نعيش حياة كريمة . ماما انسانة متدينة ومحترمة جدا اسمها سعاد وعندها 50 سنة محجبة , عمرها ما لبست حاجة عريانة او مفتوحة حتى في البيت , دايما جلاليب مقفولة , وبرة البيت جيبات او تونيكات حتى معندهاش جينزات او كدا . بصراحة هي جميلة الشكل وجسمها متوسط الجمال بس بصراحة باين ان بزازها حلوة وطيزها كمان , بس يمكن طيزها مش من النوع الكبير اوي بس حلوة وبيضة عموما . انا كنت في الفترة دي بتكلم مع واحد على النت وكان هو بيحب يتكلم عن المحارم وبالذات مامته وانا كنت بتكلم عن اختي اكتر الحقيقة لان اختي لها قصة بصراحة واقعية هبقى احكيهالكوا و**** بس لما اعرف رأيكم عموما في اسلوب كتابتي من خلال القصة الخيالية دي . المهم بعد يومين فعلا بابا نزل مع ماما عشان يشوف موضوع شغلها , وكان الشغل في محل للملابس قريب من البيت , وفعلا بابا شاف صاحب المحل وكان راجل متوسط السن حوالي 35 سنة ومش متجوز , واسمر اللون وعضلات شوية بس باين انه انسان محترم وفعلا ماما استلمت الشغل في المحل وبابا رجع البيت مطمئن البال . وبدأ يعدي كذا شهر وماما بدأت تقبض المرتب وكان 500 جنيه , هو مبلغ مش كبير بس اهو احسن من مفيش , وبدأنا كلنا نطمن شوية , وكان المحل عبارة عن ملابس للسيدات فقط وفيه كل شئ , بداية من الجينزات والبديهات والتونيكات وملابس البيت , نهاية ل الكلوتات والسونتيانات وقمصان النوم والبيبي دول يعني اللانجيري , وكانت ماما ماسكة الجزء الخاص بلبس الخروج , بس بعد فترة نقلها صاحب المحل وهو اسمه محمود للجزء بتاع اللانجيري , وكان الجزء بتاع اللانجيري موجود في المخزن بتاع المحل . بصراحة بعد مرور 3 شهور تقريبا , بدأت ماما تحس حاجات معينة من الراجل بس مكنتش بتحط في بالها , يعني مرة يمسك ايدها , ومرة يحط ايده على كتفها ومرة على وسطها , وطبعا الكلام ده كان بيحصل بسرعة جدا وكأنه عادي ميقصدش بيه حاجة . ماما بعد كزا مرة حست انه بيستهبل بس في نفس الوقت مش عايزة تخسر الشغل , اهو دخل بيدخلنا برضه . المهم في يوم من الايام وماما في المخزن كالعادة نزل محمود صاحب المحل لعند ماما وقالها ان كل البنات اللي شغاله في المحل مشيوا , وبدا بصراحة يقل ادبه شوية . قعد يقولها انتي حلوة اوي ايه لازمة البهدلة دي وكلام من ده . فماما قالتله بعد اذنك مش بحب الكلام ده . راح قالها محمود انا اسف انا مقصدش . تاني يوم نزل لماما المخزن وقالها بقولك يا مدام سعاد حضرتك شغالة في محل سيدات وماسكة قسم اللانجيري وكل اللي بيجولك المخزن تحت ستات , ايه اللي يخليكي تلبسي كدا . ماما قالتله مش فاهمة يعني . قالها اقصد ان الحجاب واللبس المحتشم ادام الرجالة وده حقك مفيش مشكلة , لكن هنا مفيش رجالة بتيجي , فماما سكتت كدا ومرضتش , قالها انا بفكر في حاجة كدا , هخلي كل بنت ماسكة قسم في المحل تلبس حاجة من الجزء اللي هي مسكاه بحيث يكون دعاية للمحل كمان , فقالها بما انك في منطقة اللانجيري لازم تلبسي حاجة منهم . فماما قالتله معلش اعفيني يا استاذ محمود مقدرش و**** . قالها انتي مكسوفة مني , فماما قالتله مش حكاية كدا بس انا مش متعودة ألبس كدا غير في اوضة نومي واحنا هنا في محل يعني في الشارع . راح رادد محمود انا مقدر كلامك ده بس هقولك حاجة وفكري فيها , ايه رايك تاخدي 100 جنيه فلوس اضافية في مقابل اني هسهرك شوية نعمل جرد للمخزن تحت بعد الشغل , فماما قالتله لا صعب اسهر . قالها 250 جنيه في المرة , بصراحة ماما فهمت انه دماغه فيها حاجة لانه اشمعنى اختارها هي وكمان 250 جنيه مبلغ مش قليل عشان مرة تسهر , وقالها عموما براحتك ادامك لبكرة في الشغل تقوليلي ردك النهائي , لو وافقتي يبقى كويس , لو مش عايزة انا اسف يبقى تقدمي استقالتك . ماما رجعت البيت ليلتها وهتتجنن من التفكير مش ارفة تتصرف ازاي .

    نيك محارم - قصص سكس محارم - صور سكس مشاهير - صور سكس HD - صور سكس - سكس مترجم - سكس مايا خليفة - سكس كرتون HD - سكس ساره جاي - سكس ام وصبي سكس امهات

    قعدت تفكر هتقول لبابا انها هتترفض ليه وفي نفس الوقت طيب هنجيب فلوس منين , وبصراحة بدأت تفكر بينها وبين نفسها في كزا حاجة فقعدت تقول : دلوقتي لو سيبت الشغل مفيش فلوس ولو كملت فيه مبلغ اضافي , وانا طول عمري كويسة مع جوزي وولادي , هو اكيد هيطلب مني اني اقلع شوية او كدا , طيب وفيها ايه لو مرة وخلاص ومحدش هيعرف , بس في نفس الوقت مكسوفة من جواها , يعني جواها احساسين , الاحساس الاول انها مش عايزة خيانة لانها كمان بتخاف من ربنا والاحساس التاني انها تجرب وتشوف ايه اللي هيحصل من الراجل ولو حصل حاجة مرة وهتعدي , المهم تاني يوم ماما راحت الشغل فاستاذ محمود فهم انها وافقت فراح جاي جنب ماما وقالها في ودنها انها تروح النهاردة بلاش تكمل الشغل وتيجي بليل عشان يعملوا الجرد , وفعلا اتفق مع ماما تيجي الساعة 12 بليل واتفق معاها تدخل من باب المخزن التاني عشان المحل هيكون مقفول . المهم ماما رجعت البيت وقعدت تجهز نفسها شوية , دخلت الحمام ونضفت جسمها خالص من اي شعر واخدت دش كامل وحطت بيرفيوم وعملت شعرها عند الكوافير وحطت ميكب كامل , حتي انا من جوايا عمري ما شفتها بتتشيك كدا بس طبعا مجاش في بالي حاجة . المهم ماما قالت لبابا على موضوع الجرد وبابا قالها اوكي وفرح طبعا على المبلغ الاضافي . مع دقات الساعة 12 كانت ماما في الشارع رايحة ناحية المحل وقلبها عمال يدق مش عارفة ايه اللي هيحصل او هيكون . وصلت ماما الساعة 12 ونص تقريبا ودخلت من باب المخزن وولعت النور ولقت استاذ محمود لسة مجاش , بعد شوية لقت استاذ محمود بيكلمها على الموبايل وبيقولها انه ادامه ربع ساعة , وفعلا بعد ربع ساعة وصل استاذ محمود وقال لماما ثواني اعمل كبايتين شاي ودخل فعلا عمل شاي وقعد هو وماما وقعدوا يتكلموا عادي . وبعدين قال لماما مش يلا نبدأ , فماما سكتت كدا وقالتله ماشي تحب نبدأ الجرد حضرتك ؟ راح محمود ضحك كدا قالها يا سعاد انا اسمي محمود علطول بلاش تكلفة في الكلام . وقالها انتي عارفة ان مفيش جرد خلي فيه صراحة في كلامنا . فماما ضحكت كدا شوية وقالتله حاضر . قالها توعديني تسمعى كلامي في كل حاجة , قالتله سعاد حاضر . راح قالها في الاول كدا عايز اللبس الاوفر الزيادة اللي مغطي كل حاجة ده ميكنش موجود , بصراحة ماما من جواها نفسها تقلع او تلبس حاجة مكشوفة شوية نفسها تجرب الاحساس ده بس محرجة برضه . المهم ماما قالتله طيب هلبس ايه ؟ قالها تعالي ومسك ماما من ايدها وبدا يتفرج في المحل على اللانجيري وبيحاول يختارلها حاجة . في الاول اختار لماما سونتيانة وكلوت كان لونهم روز كدا بس ماما قالتله معلش دول مكشوفين اوي يا محمود , خدني بالراحة انا لسة ادامك بالحجاب حتى عيب وضحكت . راح ضحك محمود وقعد يدور على حاجات تانية , وفي الاخر اختار لماما حاجة وهي وافقت , وكان عبارة عن : سونتيانة لونها روز بس كانت سونتيانة هاف يعني بيعري البزاز يادوب قبل الحلمات كدا , وكلوت روز عليه قلوب يادوب على قد كسها وطيزها , وفوقهم هتلبس بيبي دول اسود حمالات مفتوح من بعد بزازها من النص وقصير جدا يادوب واصل لنص الكلوت تقريبا . ماما دخلت البروفة اللي في المحل وبدأت تلبس اللبس دا , طبعا بصت على نفسها في المراية مش ممكن عريان جدا ومكسوفة طبعا , راحت رجعت لبست لبسها العادي وصورت نفسها بالموبايل وبعدين رجعت ولبست الهدوم اللي اختاروها وصورت نفسها تاني وقعدت تقارن بين الصورتين . الصورة الاولى طبعا واحدة محترمة محتشمة محجبة زي ما ديننا بيقول , الصورة التانية طبعا فظيعة , شعرها باين وكتفها ورقبتها ونص بزازها وبطنها ووراكها والكلوت كله باين كمان وظهرها باين يعني مصيبة . خرجت ماما من البروفة وهي مكسوفة جدا ومبتسمة كدا .

    افلام سكس نيك الكس - افلام سكس منقبات - افلام سكس مع الحيوانات - تحميل افلام سكس - افلام نيك الطيز - افلام سكس هندي

    اول ما شافها محمود شهق وقالها يخرب بيت كدا انا امي دعيالي وقعد يضحك , بس ماما بعدت كدا وقالتله متلمسنيش . بدأ محمود يقلب على الوش التاني وقال لماما : بقولك ايه انتي هتقرفي اللي جابوني انتي هنا هتاخدي فلوس مش ببلاش , لو مش عايزة براحتك مع السلامة وملكيش فلوس عندي . فماما قالتله ليه بس يا محمود انا اسفة خلاص ( قالت ماما في بالها هخسر الفلوس بانا كدا كدا كأني عريانة خلاص بلاش عقد يا بت يا سعاد ) , وراح محمود قالها خلاص كلامي يتسمع بالحرف الواحد ومش عايز اي نوع من انواع الكسوف مهما حصل اوكى يا سعاد , ماما قالتله حاضر
    الاول قالها لازم نستخدم كل حاجة باسمها , راح مشاور على صدر ماما وقالها دي اسمها بزاز , وبعدين شاور علىها من ورا وقالها دي اسمها طيز , وراح مشاور عليها من ادام وقالها ده اسمه كس , وراح ماسك بتاعه وقالها ده اسمه زب او زبر . بعدين راح محمود جه وحضن ماما وبدأ يبوسها الاول من خدودها وبهدين نزل على شفتها اكل ومص , وبعدين وقف ورا ماما بحيث زبه لازق في طيزها وواقف اوي وكمل بوس وايديه الاتنين ماسكين بزازها من فوق البيبي دول . ماما بدأت تسيح بصراحة وراح مقلع ماما البيبي دول خالص وبقت واقفة ادامه بالسنتيانة والكلوت بس , بس كان المنظر وحش اوي لان تقريبا نص بزازها عريانة ويادوب الكلوت مغطي , المهم محمود اخد ايد ماما وحطها على زبه الواقف وكان زبه طويل اوي باين في اللبس . وبعدين قال لماما استنى وراح قالع هدومه ملط واخد ايدها وحطها على زبه وهو عريان . كان احساس صعب لماما , لسة من شوية كانت بالحجاب ودلوقتي ماسكة زب راجل , راح قعد يتكلم مع ماما ويقولها الخطوة الجاية انك تريحيلي زبي . ماما قالتله ازاي , قالها اولا انا هبقى واقف وانتي تنزلي على ركبتك الاتنين وبعدين تلعبي في زبي الاول تدليك , وبعدين تبدأي تبوسي زبي كله وبعدين تلحسيه , وفي الاخر تمصيلي زبي في بقك . فماما قالتله لا انا بقرف , قالها محمود مش بمزاجك غصب ما عنك انتي واخدة فلوس . وفعلا بدأت ماما تدعك زب محمود وتبوس فيه وتلحسه وقعدت تمص فيه وطلب منها كمان تلحس بيضانه وبعديت تمص بيضة بيضة وايدها متسبش زبه خالص , وبعدين قام وقلع ماما السنتيانة وقعد يحسس على بزازها شوية وراح قعد على الكرسي وفتح رجله خالص وخلى ماما تكمل مص وهو بيلعب في بزازها وحلماتها بايده وبعدين قال محمود لماما انه عايز يشوف طيزها فحاول يقلعها الكلوت بس ماما كانت مكسوفة لانها بدات تهيج والكلوت غرقان مية من تحت , فقالتله هغير الكلوت فراح محمود وجبلها كلوت سترنج يعني فتلة من ورا بتدخل في خرم طيزها بحيث يغطي كسها ويعري طيزها , وفعلا ماما بقت بالكلوت الفتلة بس وهو نام على الارض وماما نامت جنبه بس هو خلى بقها عند زبه عشان تكمل رضاعة زبه وهو في نفس الوقت بيلعب في طبزها بايده . وبعدين بدأ يسأل ماما اسئلة محرجة قالها زبي احلى ولا زب جوزي , بس ماما كانت فعلا هاجت اوي وقالت كل اللي في نفسها وقالتله انت طبعا انا عمري حتى ما مصيت لجوزي , انا حاسها انك راجل بجد بتعرف تشكمني وتخليني اوافق اعمل اللي في دماغك . المهم بعد كدا قعد هو وخد ماما ادامه على الكرسي بحيث زبه لازق في طيزها وايده اليمين دخلها جوا كلوتها من عند كسها وايده الشمال عند بزازها , ماما كانت خلاص مش قادرة قالتله قلعني الكلوت يا محمود مش قادرة . راح محمود قلع ماما الكلوت ونيمها على ظهرها ونزل لحس في كسها وايديه بتلعب في بزها , وبعدين خلى ماما تقف وقالها انا نسيت امص بزازك ومسك بزازها تفعيص ومص ورضاعة وكان ساعات بيشد الحلمة بسنانه . وبعدين نيم ماما على جنبها وبدا يدخل زبه في كسها وهو وراها وماما بدات اةةةةةةةة اوووف اححح مش قادرة يا محمود انت حلو اوي , وبعدين غير وعمل وضع تاني وقال لماما الوضع ده اسمه وضع الكلبة وخلى ماما على ايدها وركبتها وهو وراها بينيك , وبعدين قعد على الكرسي وشال ماما صحان فوق زبه , وبعدين نيمها على بطنها ونام فوقها بحيث كل حتة في جسمه لازق في جسمها وماما مغمضة عينها من كتر الهيجان وعمالة تقول مش قادرة يخرب بيتك زبك حسه انه بيحرقني اةةةةةةةةةة . وبعدين قال لماما انه عايز ينيكها في طيزها , وفعلا خلى ماما نايمة على بطنها وبدأ يبعبص فيها عشان يوسع خرم طيزها وجاب كريم ودهن زبه وطيزها وقعد يحاول يدخل زبه وماما بتتوجع اوي اوي وهو مش راضي يسيبها ومكمل نيك وبعدين خلى ماما تنام على ظهرها وطلع فوقها بحيث خلى زبه بين بزازها وقعد يحطه بين بزازها وينيكها فيهم , وبعدين قال لماما انه هيجيبهم وقالها حاولي تبقى مش قاعدة ومش نايمة يعني بين البينين عشان لما اللبن ينزل على وشك ينزل على بزازك كمان وقالها اوعى تمسحي اللبن يا سعاد , فماما ضحكت وقالتله ماشي يا محمود , وفعلا بدا يمسك زبه وبدا اللبن ينزل على ماما وجه لبن على شعرها وبقها ورقبتها وخدودها وفيه شوية نزلوا على بزازها وبعدين قالها تقوم تقف وبدا شوية لبن من شفتها ينزل بالراحة على بزها وبطنها , وبعدين مسك زبه وقعد يخبط بيه على وش ماما وعلى بزازها الاتنين وخلاها تمص زبه وهو بلبنه كدا شوية وبعدين عمل حركة جامدة طلع الفلوس الاضافية وحطها على بزاز ماما وهي عليها اللبن بحيث الفلوس تلزق عليها , راحت ماما ضحكت وقالت تهزر معاه شوية فقالتله امتى هنعمل جرد تاني ؟ راح ضحك وقالها تحبي امتى ؟ قالتله براحتك انت . راح محمود قلب على الوش التاني وقال لماما : يلا يا بنت الشرموطة من هنا يا كس امك دا انتي ابنك قرب يتجوز وانتي هنا بتتناكي اتفوووو على دي واحدة وجوزك الغلبان ده مفكرتيش فيه فعلا انسانة لبوة , ده انا حاولت مع كل البنات في المحل طلعوا محترمين وانتي الوحيدة اللي طلعتي شرموطة , وراح قالها برة المحل يا واطية مش بشغل شراميط ومشفش كس امك تاني . طبعا ماما قعدت تعيط وعرفت ان الفلوس مش كل حاجة , كانت الاول محترمة في نظر الكل وفجأة بقت شرموطة وخلت واحد صايع يشتمها بأفظع الالفاظ ورجعت احترمت نفسها من جديد وتابت عن السكة دي وكان الولد ده كل ما يشوفها يضحك عليها وهي تحاول تهرب من نظراته

    افلام سكس مص الزب  - افلام سكس مشاهير - افلام سكس محجبات - افلام سكس محارم - افلام سكس عربي - افلام سكس سعودى - افلام سكس سحاقيات - افلام سكس روسي - افلام سكس اغتصاب - افلام سكس اجنبي - افلام سكس xnxx


  • سوسن جارتنا عندها 15 سنة، قمحية وقصيرة، وزنها متوسط لا تخينة ولا رفيعة، بزازها مدورة زي كورتين صغيرين ونافرين ومغريين، طيزها مش كبيرة بس مغرية برضو، من الاخر جسمها مغري جدا للنيك، ف يوم كنت في الشارع وشفتها، كنت هايج جدا يوميها وعاوز انيك اي واحدة، بحكم ان احنا جيران بنضحك ونهزر مع بعض عادي، المهم قابلتها وهزرنا بكلمتين ومشيت علشان تروح، مشيت وراها لحد مدخل بيتهم ودخلت وراها ورحت مبعبصها، معرفش عملت كدة ازاي، بس هيجاني خلاني افكر بزبي مش بعقلي، وخصوصا انها ممكن تفضحني في الشارع، بس رد فعلها كان مفاجاة ليا، اتاوهت اهة خفيفة ودخلت بطيزها لقدام من البعبصة، ولفت وقالتلي وهي بتبتسم : حتى انت؟
    تنحت من غرابةاجابتها وقلتلها : حتى انا؟! هو في غيري؟! ردت عليا باجابة اغرب : قصدك هو فاضل حد غيرك؟، تنحت تاني من الاستغراب، وسالتها : لا ده انتي تحكيلي بقى
    - مش هينفع دلوقتي، علشان ماما او حد من اخواتي ممكن يطلع ويشوفنا سوا، بكرة هيروحو السوق الصبح، هتحجج باي حاجة علشان مروحش معاهم، بس متجيش غير لما تشوفهم خرجو
    *طيب مفيش تصبيرة كدة لبكرة
    -لا مفيش، بكرة هنعمل اللي احنا عايزينو براحتنا
    خرجت من بيتهم وانا مش مصدق نفسي، معقولة اللي حصل كدة في خمس دقايق، معرفتش انام يوميها من كتر التفكير في اللي هيحصل بكرة، تاني يوم راقبت سهام وابتسام(اخت سوسن وامها ) لما خرجو ونزلت جري على بيت سوسن، فتحتلي الباب وهي لابسة جلابية بيتي نص كم خفيفة، دخلت علطول ومديتهاش فرصة ورحت بايسها، وهي انسجمت معايا علطول، وايدي من ورا كانت بتقفش طيزها وتبعبصها من فوق الجلابية، بدات ارفعلها الجلابية علشان امسك طيزها عاللحم، كل دة وانا ببوسها، وهي كانت مندمجة معايا تماما، وبعدين بدات المس كسها بايدي من فوق الجلابية، وهي كانت ماسكة ايدي اللي بحسس بيها على كسها علشان مدخل ايدي في كسها
    *انتي لسة متفتحتيش
    -لا انا لسة بنت
    *كويس انك قلتيلي علشان اخد بالي
    المهم قلعتها الجلابية، ونزلت لحس وبوس في رقبتها وصدرها، قلعتها السنتيانة وظهرلي بزازها اللي كان نفسي امسكهم وامصهم من زمان، سكت شوية وانا ماسك فردة بزها البيضا وببصلها

    مشاهدة افلام سكس - سكس مع مرات اخوه - سكس مع مرات ابوه - سكس مع حماتي - سكس مع جدها - سكس مع العمة - سكس مترجم محارم - سكس xnxx
    - ايه مالك وقفت ليه
    *مش قادر اصدق اني ماسك البز اللي مدوخني من زمان
    - هههههه، ده انت شكلك واقع خالص
    * جسمك وبزازك يوقعو جبل
    -هههههه، ده انت طلعت مش سهل
    *مش اصعب منك ومن بزازك وطيزك
    - طيب يلا نكمل ونخلص قبل ما يرجعو
    بدات امص حلمة بزها واعضهم عض خفيف، وهي كانت بتتاوه وتعض على شفايفها من المتعة، وبعدين نزلت على بطنها بوس ولحس لحد ما نزلت لسوتها، وبدات احسس بايدي على كسها من فوق الكلوت، بدات اقلعها الكلوت واحدة واحدة، وبعدين ظهرلي كسها، مكدبتش خبر ونزلت لحس لكسها وادخل لساني في كسها والعب في زنبورها، لفيت وشها للحيطة، ومسكت فىدتين طيزها وفضلت افركهم بايدي واضربهم ضرب خفيف، وسوسن تتاوه مع كل ضربة، بدات ابوس فردتين طيزها والحسهم، سالتها على اوضة النوم، مشيت قدامي وانا وراها ماسك فرقة طيزها بفعصها بايدي وبعبص خرم طيزها
    *اظمنبقى جه وقتك دلوقتي
    - عارفة اكيد
    نزلت عالارض نزلتلي البنطلون، وشهقت لما شافت زبي
    -يلهوي هو كبير كدة ليه
    *ولسه كمان لما يقوم
    - هو كمان لسه مقامش، ده انا هتفلق نصين كدة
    * ههههه، متخفيش هفلقك براحة، شفتي انتي اللي بتضيعي وقت في الكلام ازاي
    بدات تمص زبي، وانا قعدت عالسرير، كانت مستمتعة جدا بالمص، وكمان كانت بتحط بضاني في بقها، استغربت من خبرتها في المص على سنها الصغير
    -ممممم، زبك طعمو حلو اوي، انت كنت مخبيه فين من زمان
    * انتي اللي كنتي مخبية الشرمطة دي فين من زمان
    -مممم، هقولك بعدين بس خليني اكمل مص علشان ورانا لسه حاجات تانية
    *ههههه، ده انتي طلعتي مشكلة
    كملت مص شوية، وانا مسكت راسها وبدات انيك بقها بزبي، وبعدين نيمتها على ضهرها عالسرير، وفتحت رجليها وبدات الحس كسها تاني والعب في زنبورها، وبعدين وقفت ورفعت رجليها الاتنين على كتفي، وبدات اجهز زبي علشان ادخلو
    -انت بتعمل ايه، انا قلتلك انا لسه بنت
    * ما انا واخد بالي، انا هدخلو في طيزك
    - ماشي بس براحة عليا، طيزي مش واخدة عالاحجام دي
    بدات ادخل راس زبي، ولاحظت ان خرم طيزها واسع
    * اي اي، براحة زبك هيعورني
    - انتي هتستعبطي، خرمك واسع وشكلك بتتناكي في طيزك كتير
    * بتناك اه بس الحجم ده موردش عليا قبل كدة
    دخلت زبي واحدة واحدة لحد نصو، وبدات انيكها براحة، وهي بدات تتاوه وتبرق بعنيها، وكان واضح فعلا انها بتتالم، بس اعمل ايه انا هايج ومش عارف اتحكم في نفسي، شوية وحسبت ان خرم طيزها بدا ياخد على زبي، فبدات اكتر شوية، وهي تتاوه اكتر، شوية شوية لحد ما دخلت زبي كلو، ولما حسيت ان طيزها خدت على حجم زبي، بدات اسرع النيك، وهي بتتاوه وانا حاطط ايدي على بقها علشان متفضحناش، شلت زبي، وقلبتها على بطنها، وبدات ابعبصها شوية، وسعت فلقة طيزها بايدي، ورحت تافف في خرم طيزها مرتين، وبعدين بدات
    ادخل زبي، بس طبعا المرة دي اسرع من المرة اللي فاتت، بدات انيكها، وهي تتاوه وانا حاطط ايدي على بقها، شوية وبدات اضربها على طيزها، فاهاتها بقت تزيد، انيكها واضربها على طيزها لحد ما طيزها احمرت، كل ده وانا كاتم بقها بايدي علشان صوتها ميطلعش، نزلت من عليها، وقلت اسيبها خمس دقايق تستريح، كانت بتترعش ن الوجع ومتكلمتش ولا كلمة لكام دقيقة، وبعدين جسمها هدي، ولفت وهي بتبصلي بغيظ، وكان واضح ان عينيها كانت بتدمع
    - يخرب بيتك ايه ده، انت كنت بتنيكني ولا البهيمة
    حطت ايدها في خرم طيزها اللي كان ورم من كتر النيك
    -خخخخ، ده انا خرم طيزي اتهرى، ده وسع لدرجة انك ممكن تحط فيه برتقانة بحالها
    * ههههه، تحبي نجرب
    - لا لا نجرب ايه، الغريبة انك ده كلو ما نزلتش
    * طيب يلا نكمل وما تضيعيش وقت
    -لا احة، نكمل ايه، انا كدة هموت
    * طيب هنجرب وضع يريحك شوية
    - راحة ايه، هو زبك معاه راحة
    * احه، امال هفضل هايج كدة من غير ما انزل
    -همصلك ونزلهم في بقي
    *طيب جربي بس الوضع ده الاول
    نمت على ضهري عالسرير، وخليتها تقعد على زبي.،سوسن مسكت زبي وبدات تقعد على زبي وتدخلو في طيزها واحدة وبدات تتنطط على زبي، وانا امسك بزازها، وافرك حلماتها لان وشها كان ليا
    *قومي واديني ضهرك، عايز اضربك على طيزك وانا بنيكك
    -هو كلو ضرب ضرب مفيش شتيمة
    *ههههه، عاوز اضربك وانا بنيكك يا شرموطة يا وسخة، حلو كدة
    -ايوة كدة تمام
    اديتني ضهرها وقعدت على زبي وبدات تتنطط، خليتها تميل لقدام شوية علشان اضربها على طيزها، ولما حسيت اني هجيبهم
    *ااااه، هجيبهم، انزل لبني فين
    -هاتهم على بزازي
    نزلتها بسرعة ووقفت انا عالارض وهي قاعدة قدامي، ونزلت لبني على بزازها، وهي بتدعك في بزازها على زبي، واول ما لبني نزل فضلت تمسح بيه على بزازها، وتفرك بزازها على زبي، وبعدين خدت زبي في بقها علشان تمص اللبن الباقي
    -مممم، طعم لبنك حلو اوي، لازم الزب الحلو ده يطلع منو لبن حلو
    * يعني انبسطتي؟
    -انا اتقطعت بس اتمتعت
    سوسن مسكت كلوتها ومسحت بيه زبي واللبن اللي وقع عالارض
    * يلا خش عالحمام واغسل نفسك
    -ليه اححنا مش هنستحمى سوا
    *هههه، لا معندناش وقت لكدة، امي واختي زمنهم جايين
    * بس انا لسه عايز اكمل
    -ماشي يا وحش عارفين انك جامد ومرة واحدة متشبعكش
    *انتي بتتريقي صح؟ طيب ايه رايك بقى اهو
    مسكتها علشان اخليها تلف وارشق زبي في طيزها
    -خلاص خلاص مسدقاك يا عنتيل، بس يلا دلوقتي قبل ما نتمسك ونتفضح
    دخلت الحمام غسلت، وطلعت وهي دخلت بعديا، وانا كنت بلبس هدومي، لما هي طلعت من الحمام
    *ما قلتليش برضه، ايه حكايتك
    -حكاية ايه
    *لما بعبصتك وقلتيلي مش فاضل غيرك، وخرم طيزك اللي واسع زي النفق ده
    -هههههه، هقولك، بص يا سيدي ا......
    فجاة سمعنا قصوت باب البيت بيتفتح
    -يلهوي يلهوي اهلي جم وهنتفضح
    * متخفيش، انا هنزل تحت السرير، ولما الجو يهدى تعالي طلعيني وانا هخرج، بس خليكي طبيعية وعادي علشان ميشكوش في حاجة

    افلام سكس xnxx - افلام سكس اجنبي - افلام سكس اغتصاب - افلام سكس خليجي - افلام سكس روسي - افلام سكس سحاقيات - افلام سكس سعودي - افلام سكس عربي - افلام سكس محارم - افلام سكس محجبات - سكس مشاهير


  •  تحياتي لاعضاء نسوانجي
    لا اريد الاطالة عليكم لذلك ستكون القصه مختصرة

    عمري 18 سنه, امي في بداية الاربعينات
    امي الجميله من اجمل النساء التي رايتها في حياتي,
    بحكم اني عشت في بلدان كثيرة مثل لبنان وسوريا والعراق وتركيا
    فأنا رأيت نساء كثيرة حقاً ولكن بجمال هذه اللبوة المربربه لم ارى
    في حياتي.

    اجمل مافي امي هو افخاذها البيضاء الناعمه. افخاذ امي
    مثل الحليب.
    بجانب لونها الشهي هناك ايضا رسمة جسمها التي تجعل
    نيران شهوتي تلتهب
    افخاذها عريضة وعندما تغلقها تنرسم لوحة انوثه تجذب كل رجال العالم
    وهذا الجمال الانثوي هو الذي جعلني افقد صوابي واشتهيها

    بدايات القصة:
    بعد عودتي من الدروس الخصوصية في الصيف بدأ كل شيء.
    كنت اعود واراها متمددة في الصالون وافخاذها ظاهرة.
    في البداية تظاهرت اني غاضب وقلت لها انها يجب ان تتستر
    ولكنها لم تاخذ الامر بجدية وقالت «اريد التهوية وضحكت»
    وقالت لي <انا امك> يعنى يجب ان اتجاهل الامر.
    صور سكس جديد - صور سكس محارم - صور نيك - قصص سكس محارم - افلام سكس hd - افلام سكس جديدة - افلام سكس ساخنة - افلام سكس مايا خليفة - تحميل افلام سكس - تنزيل سكس عائلي - سكس اب وبنته
    بعدها تكرر الامر واصبحت رؤية المزيد.
    كان يحالفني الحظ احيانا وتكون سيقانها المربربة مفتوحة).
    جمال ونعومة افخاذها كانت تجعل قضيبي ينتصب مثل الحجر
    وخيالات الشهوة والجماع في راسي تشتعل.

    اريد ان انيك هذا المرأة شديدة الانوثة في كل الوضعيات
    كنت اتمدد على الارض والمح ملامح كسها الجميلة من بعيد لانها كانت بدون كلسون داخلي (لتهوية كسها).
    من اول نظرة لهذا الكس الجميل ذو الشكل الواضح المقوس ()
    وقعت في غرامه.

    مرت الايام وجاءت فرص ذهبية لمراقبة كس امي عن قرب.
    بعد قراءتي لقصص المحارم ورؤية مقاطع المحارم زادت
    شهوتي لأعلى درجاتها.

    في احدا ليالى الصيف الحارة وهي نائمه وبكل حذر وخوف رفعت الغطاء
    عنها واشعلت ضوء هاتفي وعملت صور فلاش مع ضوء وهنا جن جنوني

    شكل كس امي الناعم الذي يحمله الكلسون جعل شهوتي تلتهب.
    تجرأت ولمست كسها وكان انعم شيء لمستهو في حياتي كلها.

    بعدها امي تحركت وانا هربت فورا.

    مرت ايام وانا العب بزبي عشرات المرات على صور افخاذها وكسها (مغطى بالكلسون)

    ثم جاء يوم من اجمل ايام حياتي لن انساه ابدا
    في تلك اليلة في الصيف كانت نائمة على ظهرها ايضا
    لكن هذه المرة بدون كلسون.
    رفعت الغطاء وعملت صور مع ضوء فلاش ثم هربت لفراشي القريب منها فورا.

    كس من اجمل اكساس الدنيا يسيل منه العسل الدافئ الشفاف
    هل يا ترى كان عسلها ينزل لأنها اشتهتني؟

    يتبع في حال كان هناك تعليقات تجاوبني على هذا االسؤال

    في الحلقات القادمي ساوصف ما فعلناه معا وكيف اصبحت اشتهي رؤية
    رجال يشتهون أمي ويداعبونها

    سكس اخ واخته - xnxx - سكس ام وابنها - سكس ام وبنتها - سكس امهات - سكس حيوانات HD - سكس محارم - سكس محارم عربي


  • انا ريهام - عمري 45 سنة عايشة في مصر كل حياتي بس من وقت ما اتجوزت قبل 25 سنة بقيت عايشة في اسكندرية ودلوقتي عندي ولد وبنتين بس علشان اكون صريحة ابني هو المفضل عندي من البنات - كل حياتي الجنس مكانش غير وسيلة علشان تخلف عيال وبس و المتعة مكانش حاجة انا حاسيتها من ناحية الجنس ابدا حتى مع جوزي اللي بيشتغل طول الوقت و مبيتعرفش علية الا لما عايز ينيكني و بيكون هيجان بيبص في نظرة مع غمزة ودة بيكون معناة جهزي نفسك اللية هانيكك وبس كدة بيجيب ضهرو على طيزي او بزازي از في بقي و بيدير ظهرو وبينام و دة كان اتفاقنا من يوم جوازنا انا بقوم بواجباتي اليومية ك ام و كزوجة وهو بيشتغل وبيوفر و الحياة ماشية احسن من غيرنا بكتير ولوقت كبير كنت راضية بحياتي الجنسية لحد ما يوم من الايام حصلت حاجة غيرت كل تفكيري وفتحت بواب الشهوة والهيجان مكنتش عارف انها كانت موجودة من الاساس
    انا ايني اسمو سامر على اسم جدو و بيشبه جدو كتير قوي وكنا دايما علاقتنا قريبة وحميمة وكان بيقلي كل حاجة وكنت بعرف كل حاجة عنو لحج ما صار عمرة 17 سنة وبطل يقلي ولا اعرف عنو حاجة بقى منغلق على نفسو ويدوب بشوفو مرت سنتين على هالحالة - قررت اني اعطيه خصوصيته وانسى الموضوع خالص لحد ما بناتي الاتنين راحو رحلة اسبوعين مع المدرسة
    دلوقتي مكانش عندي اي حاجة اعملها خالص ومر يومين على هالحالة قاعدة وزهقانة اوي وجوزي طبعا بالشغل مش بيجيه الا علسان ينيك وينام وابني في المدرسة لحد العصر وبكدة معنديش اي حاجة اعملها غير اني انظف واقعد اشرب شوية قهوة
    اتمشيت في البيت ادور على حاجة اعملها بعد ما نضفتو من كل النواحي وفجاة حاتني فكرت اني اكسر وعدي و دخل اوضة ابني وافتش فيها = افتش ايه مش عارفة بس فضولي قتلني بس قدرت امسك نفسي واعمل حاجة تانية بس تاني يوم مقدرتس اقاوم
    دخلت اوضة ايني علشان اعرف ازاي علاقتنا وصلت للمرحلة دي من البرودة يعني جوزي اقدر اتحمل برودته بس ابني لا لالالا علاقتنا كانت حلوة اوي بس دلوقتي مش بيعبرني ابدا و بدات افتش في الجرار بتاعه وملقتش غير كتب الدراسة وقلام وحاجات زي كدة - حاولت افتح الكمبيوتر بس كانت فيه كلمة سر - فتشت الخزانة بتاعة الاواعي بس ما لقتس حاجة - قعدت على التخت فاكرة اني ملقتش حاجة بس سمعت صوت غريب رفت التخت لقيت صندوق فتحت الصندوق لقيت فيه كتابين مذكرات وشوية قلام - فتحت كتاب المذكرات الاول لقيت مكتوب بخط عريض ةكبير - مذكرات الرجاء عدم القراءة بس كدة فضولي زاج اوي فتحت الكتاب و اللي قريته صدمني وهز كياني
    ( النهاردة الخميس - امي لابسة بنطلون محزق وطيازها تنزل وتطلع كل ما تمشي وكل ما تكمل بزازها تبين كلها ياما نفسي اكل كسها يما نفسي انيكك ياما و افشخك فشخ مش كبيعي ياما نفسي----***

    صور سكس - نيك روسية - نيك اجنبي جامد - سكس عربي اغتصاب - مقاطع نيك كس جميل - شاب ينيك فتاة - سكس مصري نار - نيك زوجة ابوة - سكسي سحاق بناتسكس محارم مصري - احلي سكس فردي - ولد ينيك خالتة - سكس ديوث ولواط
    مقدرتش اكمل قمت مصدومة جعت المذكرات في الصندوق والصندوف تحت التخت ورحت على اوضتي على طول ازاي ابني يفكر فيه بالشكل دة ازاي يقول الكام دة ولو حتى في مذكراتو ده انا امه مش لازم الواحد يفكر انه ينيك امه و قعدت محتارة اواجه ابني ولا اقةل لجوزي ولا انسى الموضوع واعيش ولا كاني بعرف اي حاجة
    مر يومين عالحال دة وانا مصدومة ومنمتش الليل وانا بفكر بابني اللي عايز يفشخني و كل مرة بفكر في الكلام اللي قريته برتعب اوي - قلت مش هاقول لحد وهانسى الموضوع نهائيا واستمر الحياة ولا كانني عارفة حاجة - بس مقدرتش وبصراحة حبيت اني حسيت حالي مرغوبة حتى لو لابني ده حتى جوزي في كل جوازنا في حياتو ما حسسني اني مرغوبة في حياتو ما قلي اني عايز يفشخني او يمتعني بس انا بقول ايه دة ابني حاولت انسى - مرت ايام وانا الهي نفسي باي حاجة بس مقدرتش اقاوم كنت عايزة بجد اعرف ابني كتب عني ايه كمان - رحت فتحت المذكرات من جديد والمرة دي انا قررت اقرا كل حاجة مرة واحدة وانسى خلاص اللي حصل لانو اسبوع ويصلو البنات وارجع لحياتي ك ام وزوجة زي اول وده الاتفاق اللي انا عملتو مع نفسي
    قعدت على التخت وفتحت الكتاب وقعددت اقرا اللي مكتوب عني والمرة دي كنت مجهزة نفسي اوي للي هاقراه - قريت ازاي ابني بيحب لما البس بلاطين ضيقة وازاي لما ازل على ركبي واخبز ازاي بزازي بتهز فوق و تحت - ازاي الواد كل ما يشوفني زبرو بيقف زي الحجر وازاي مرت ايام بيضرب فيهم عشرة على صورة وازاي بيشم كلسوني ودة بيهيجو و فجاة كسي بقى غرقان اوي في حياتي ما حسيت بالهيحان للدرجة دي = كسي كان مولع نار مش طبيعية رحت بثيت ايدي فجاة نازلة على كسي ونازلة فرك بكسي لحد ما جيبت طهري
    فكرت انو ابني عايز ينيكني هيجتني اوي دا الواد عندو فكر وخيال مش طبيعي يعني كاتب حاجات هيعملها بكسي -حاجات حتى انا مش قادرة اتخيلها وعلى قد ما حسيت خجل اني هيجت على ابني انا بردو حسيت متعة في حياتي ما حسيتها دة انا بقيت بجيب ضهري اربع خمس مرات في اليوم على مذكرات ابني بس خلاص مش قادرة استحمل كنت عايزة اتناك بجد المرة دة وقررت اني اغوي قمت لابسة اواعي محزقة اوي وقعدت استنيت لحجد ما يروح ابني من الجامعة - سمعت باب البيت قلت مين

    سكس متحرك - نيك متحرك - نيك شراميط مصرية - فيديو سكس سحاق عربي - مشاهدة سكسي حيوانات - نيك امهات ساخنة - تحميل سكس نار امهات - سكس فض غشاء البكارة - سكسي نسوان شراميط - نيك مصرية بيضة - سكس امهات +18 - تحميل سكس طالبة - سكس محجبات اجنبية
    سامر( انا يا ماما
    انا طلعت بالاواعي المحزقة قام الواد اتصدم يا عيني
    انا (بتبص على اي يواد
    سامر \( ولا حاجة يا ماما -انا هادخل الحمام شوية بس
    كنت عارفة انو الواد راح يضرب عشرة علية وكسي بدا يغرق- طلع سامر من الحمام بعد شوية بصيت على زبرو لقيته قايم زي الفل
    سامر ( هو انتي لابسة كدة ليه هو عندك حاجة
    انا ( لا ولا حاجة بس كان جاي على بالي اني البس حاجة حلوة بس لو عايزني اقوم اغير
    سامر ( لا ابدا لو عايزة تضلي كدة عادي
    نظرتي لابني تغيرت اوي وكل ما ابص عليه اهيج اكتر واكتر
    سامر ( انا شبعت وقايم انا شوية
    اسيتنيت تاني يوم على نار علشان اشوف لو كتب عني حاجة جديدة في مذكراتو - فتحت المذكرات وقريت ازاي اواعية من مبارح هيجت الواد لدرجة انو جاب ضهرو تلات مرات وهو بيفكر في طيزي المحزقة وانا قريت الكلام وهجت هيجان مش طبيعي كسي كانو فيه فيضان قمت ضربت عشرة على طول
    قلت لنفسي انا لازم اعمل حاجة قبل ما يرجعو البنات بعد يومين من الرحلة وقررت خلاص انا هواجه ابني واصارحه استنيت لحد ما سامر جه واتغدى ودخل غرفته كالعادة وكنت عارفة انو دلوقتي بيكون بيكتب بمذكراتو ازاي نفسو يفشخني فشخ متوحش -
    دقيت عالباب (سامر - افتح الباب يا ماما
    سامر ( شوية بس انا بزيط في الاوضة
    انا طبعا عارفة انو بيخبي بالمذكرات بعد شوية الباب فتح
    سامر( ايع ياماما عايزة ايه
    انا ( ولا حاجة تعال اقعد عايزة احكي معاك من زمان ما حكيت معك
    سامر( ولا حاجة اموري بخير من الجامعة للبيت ومن البيت للجامعة
    انا ( مفيش عندك حبيية ولا حاجة
    سامر (لا طبعا انا مش بحب البنات بتوع الجامعة
    انا بعقلي ( طبعا لا انا عايز تنيك امك يا منحرف
    طيب قلي في حاجة عايز تقولهالي
    الواد وشه بقى احمر زي الجمر وبدا يرتعب
    سامر ( لا ولا اي حاجة
    انا (ولا اي حاجة كاتبها في مذكراتك يعني
    قام الواد وشه قلب وقالي مذكرات ايه انا مش عارف انتي بتقولي ايه انا انا مش عارف وبعدين انتي بتفتشي في خصوصياتيي ليه وقام طردني من الاوضة
    قلت اسيبه يهدا وبرجع اشوفه بعد شوية
    تاني يوم بعد ما روح من المدرسة قلتله تعال عايزة اتكلم معاك في اوضتي
    المرة دي كنت لابسة فستان واسع بس مش لابسة اي حاجة تحتيه قعد على التخت وقلتله اهدا انا مش عايزاك ترتعب زي مبارح بس عايزك تصارحني المشاعر دي جت منين انتا ازاي عايز تعمل الحاجات دي لامك دا انا امك يا واد
    سامر( معرفش بس من قبل سنتين لقيت حال بهيج اكتر واكتر كل مرة بحضنك وبعد كدة كل مرة بتخرجي من الحمام بالمنشفة اللي يدوب مغطية نص جسمك لقيت حال بهيج هيجان مش طبيعي و**** معرفش حاولت مفكرش في الموضوع بس مقدرتش انتي هي الحاجة الوحيدة اللي بتهيجني

    تنزيل سكس - مقاطع سكس زنوج - تنزيل سكس نادية علي - تحميل صور سكس شاكيرا - مقطع سكس حيوانات - تنزيل سكس عرب اخوات - تحميل صور سكس وفاء عامر - تحميل رقص سكس - صور سكس غادة عبد الرازق - صور سكس ليلي علوي - تحميل سكس تبادل - سكس بنات سعودية
    انا (ايه اللي بيهيجكك فيه
    سامر(كل حاجة
    انا(كل حاجة زي ايه يعني اشرحلي
    سامر(يعني لما تكوني لابسة ضيق وطيازك تنزل وتطلع او لما تكوني قاعدة واشوف بزازك او في الصيف لما تكوني بترقصي انتي وخواتي
    انا (انتا بتهيج على خواتك بردو
    سامر( لا و**** بس انتي
    كسي مع الكلام دة بقى مبلول قوي وهيجت على الاخر بصيت عى زبر ابني لقيت قايم زي الحجر بصيت عليه وقلتلو طلع زبرك
    سامر(ايه انتي بتقولي ايه
    انا (طلع زيرك ي واد
    قام طلع زبرو ودة اول زبر اشوفه في حياتي غير زبر زوجي وكان اكبر بكتير من زبر زوجي اول ما شفتو كنت عايز انزل امصو علطول بس قدرت امسك نفسي
    قمت بصيت في عينين ابني وقلتلو زبرك حلو قوي قربت عليه وبلشنا بوس في بعض قمت مسكت زبرو وبلشت افرك فيه اوهو نزل يبوس في رقبتي ويفرك بزازي وانا لاهات ايوة يا ماما ايوة يا حبيبي عايز تنيك امك يا منحرف ايو ا قمت رفعت الفستان لخصري ونمت عل ضهري والواد نزل على كسي مص ولحس انا اهات ايوة يا عمري ايوة ااه ااهاااه اها اه اه ايوة نيكني يا ابني نيك ماما افشخني زي ما كتبت في مذكراتكك اهه اه ايوة اخخخ يا كسي كفاية مش قادرة قوة دخلو دخل زبرك فيه ايو يا حبيبي اهههه
    الواد دخل زبرو من هنا وانا رحت في عالم اخر من المتعة من هنا في حياتي ما استمتعت زي كدة قبل كدة ولواد يفشخ فيه وانا ااهه ايوة نيك امك حسن من ابوم يواد نيكتتي اسرع ااه ااه ايوة قام الواد قال ماما انا هجيب ظهري اجيبه فين ةانا طبعا قمت وقعدت على ركبي و قلتلي جيبه في بقى علشان ميكونش فيه اثر انو الحاجة دي حصلت من الاساس الواد جابهم في تمي وانا بلعتهم وارتمينا عالتخت جنب بعض
    انا ( كنت عايز تنيكني زي كدة
    سامر(ددي انتي احسن ام في الدنيا
    انا منكتش ابني علشان انا كنت هيجانة انا نكت ابني لانو هو الوحيج اللي قدر يمتعني زي كدة جنسيا دا انا بجيب ضهري كل ما افكر في الللي حصل معرقش المتعة مع العار او الخجل حاجة ممتعة حدا
    طبعا البنات رجعوا وانا وابني يننتاك في كل فرصة بتسمحلنا وانا مبسوطة ااوي وهو كمان


    • اولا كده القصه دي حقيقيه و حصلتلي و لسا مكمله معايا...

      انا اسمي رأئد ١٩ سنه
      امي هاله ٤٢ سنه
      اختي هنا ١٦ سنه
      ابويا حليم ٥٨ سنه
      باقي الشخصيات هنتعرف عليها مع القصه
      ....
      انا زي اي شب عنده ١٩ سنه طويل و بشرتي قمحيه بس وسيم و جسمي ولا هو رياضي ولا هو تخين
      امي ٤٢ سنه ونت اكبيد عارف يعني اييه ٤٢ سنه ل ست من اسكندريه
      امي طويله و شعرها اسود و عنيها سوده و ضيقه و بزازها اكبر من المتوسط بتبقي مدلدله من غير سينتيان طيزها بقي ف دي حاجه تاني طيزها تحفهه و كبيره و ماشيه مع جسمها جدا
      اختي بقي دي ١٦ سنه بس فعلا فرس شعرها بني و عنيها زرقه و طويله زي ماما و طيزها مشدوده جدا علشان بتروح الجيم كتير و بزازها ف هي اقل من المتوسطه و شفايفها فعلا تتاكل
      اويا راجل كبير ٥٨ سنه بس هو قمور و اختي طلعاله ف لون عنييه و وسامته بس هو بدأ ملامح السن تبان و بيسافر ٦ ايام و بيرجع يوم التلات بس
      .....
      احنا من اسره متوسطه عايشين ف اسكندريه بس ناقلنا المنيا السنه دي علشان الثناويه و لجان المنيا بتبقي كويسه و انا خالتي عايشه ف المنيا
      بدأت الحكايه ف يوم عادي فشخ و انا و اختي بنناام مع بعض بش مش ف نفس السرير بس كل واحد لييه الاوضه بتاعته و امي اوضيتها لوحديها و ابويا الاوضه الكبيره بس لوحده
      ....
      انا: صباح الخير يا هنا
      هنا: صباح الخير ي رودي
      ماما:الساعه ١٢ الضهر لسا بادري
      انا: يعني احنا ورانا حاجه يماما م احنا ف اجازه
      ماما طلعت بره تحضر الفطار
      انا:وراكي حاجه ي هنا النهرده ولا نقضي اليوم مع بعض علشان مليش خلق انزل
      هنا:نازله الجيم ي رأئد منتا عارف كل يوم
      انا:و**** عايز انزل الجيم بس بكسل و مبستمرش
      هنا:طب تيجي تنزل معايا ؟
      انا:ازاي مش هي فترات
      هنا: يعم ده الجيم بتاع خالك يعني ممكن ننزل بعد الفجر نتمرن مع بعض
      انا: يريت ي هنون و****
      هنا: طيب تمام هنزلك بلعفيه علي فكره
      انا:ماشي ي كوتش
      و ضحكنا و طلعنا نفطر
      امي لابسه روب احمر كده خفيف علشان احنا ف الصيف و تحت الروب لابسه بجامه خفيفه و شبه شفافه و بنطلون هيفرتك من ع فخادهاو السنتيان باين اوي و رافع بزازها و مخليها باينه اوي و كانها عريانه
      من صغري ونا ببص ل امي بصه سكسيه اوي لاكن متجسستش عليها ولا شفت اكتر من فخادها من فوق البنطلون و فرق بزازها
      انا و اختي قريبين جدا ل بعض و مبتتكسفش مني و بتلبس قمصان نوم بس عمرس م فكرت فيها علشان احنا قريبين جدا من بعض
      فطرنا و اليوم عدي من غير اي حاجه استثنائيه
      الساعه:٣ الفجر
      انا قاعد ع الموبيل
      هنا:يلا علشان ننزل بقي
      هنا لابسه تيشرت واصل ل سرتها و و بنطلون استريتش طيزها مرسومه فيه
      انا:يلا اييه
      هنا:هننزل نتمرن متعملش نفسك مش فاكر يلا
      انا:حاضر يعم حاضر
      البس و حصلني ع الباب مستنياك
      لبست و روحت الجيم ف نفس عمارتنا و لييه مدخل من جوه البيت
      نزلنا و دخلنا ب المفتاح اختي قالت ل خالي و اخدته منه
      هنا ماشيه قدامي و باصص ع طيزها و فعلا اول مره افكر فيها جنسيا
      هنا من النوع للشهواني و شفتها قبل كده بتتفرج ع سكس و قلتلها قديم الكلام ده علفكره و اتكسفت و قفلت الموبيل
      نزلنا الجيم و هنا قالتلي نسخن و اقعد ع الارض و افتح رجليك فتحه متوسطه و امسك مشط رجلك ب ايدك
      عملت كده و هي كمان و ببص عليها الاقي كسها مرسووم و مش لابسه اندر بس لابسه سنتيان *مش عارف ليه*
      تنحت في كسها قالتلي بتبص ع ايه ي خلبوص
      انا:ولا حاجهقامت بعد م سخنا و بدأت هي تتمرن و انا ببص عليها و عامل نفسي بتمرن
      و بعد م خلصت نامت ع الارض ع بطنها من التعب و مغمضه عنيها
      انا متنح ف طيزها و زوبري واقف
      قلت احاول اني اعمل تلامس بيني و بينها علشان تسخن
      رحت عملت نفسي بلعب ضغط جمبيها و خلصت و نمت و حطيت راسي ع ضهرها و باصص للسقف

      افلام سكس - سكس مصري - xnxxx - افلام سكس مترجم - سكس محارم - سكس عربي - xnxn - سكس اجنبي - نيك

      هنا:خلصت تمرين
      انا:ايوه
      هنا:طب يلا نطلع
      انا:لا استني نريح شويه
      قمت اروح اجيب مايه و عملت نفسي اتشنكلت و وقعت عليها و زبي راشق ف طيزها
      هنا:اةة ، مش تخلي بالك يعم
      رحت قمت و سندت ع طيزها راحت ضحكت
      انا اتجرأت و ضرتها ع طيزها قولتلها يلا نطلع
      قالتلي بس يعم بتوجعني
      راحت قامت وحنا طلعين حطيت ايدي عليها و ايدي خبطت ف بزها
      طلعنا و دخلت استحميت و هي بعديا بعد كده طلعت لقيت السريرين حططهم جمب بعض
      قالتلي اوباا تصدق كده احلي
      قلتلها طيب يلا ننام
      هي نايمه و مدياني ضهرها و قاعده ع الموبيل
      انا قربت منها و بدأت المس رجليها ب رجلي
      و لما مردتش رد فعل قربت منها و بدء زوبري يقف و يخبط فيها
      لحد م صدري خابط ف ضهرها
      و هي مفيش ولا كلمه عرفت انها متقبله الموضوع
      رحت ببص ع موبايلها لقيتها نايمه و الموبيل مفتوح عليه سكس
      رحت بعدت و قفلت الموبيل و صحيتها
      انا:يهنا تيجي نتفرج ع حاجه الموبيل فلم او كده
      هنا: انا كنت هنام
      انا:يعم لسا بدري

      سكس تركي - سكس صيني - سكس سعودي - سكس روسي - عرب نار - سكس عراقي - سكس اغتصاب - سكس امهات

      هنا:طيب
      شغلت فلم عادي و بعد كده عملت نفسي هشغل فلم من ايجي بيست
      بفتح جوجل ظهر موقع برازرز الي كنت فاتحه
      قالتلي مش ده قدييم و بتاع
      ضحكت قالتلي هو انت بتتفرج ع الكلام ده
      انا بكسوف ايوه
      قالتلي و بتتفرج ع ايه بقا انا حورت و قولتلها اكتر فلم عاجبني كان ده و وريتهولها من بره قالتلي طب متشغله
      انا بصدمه رحت قلتلها ماشي
      شغلته و كان اخ و اخته و اخته بتستحمي و دخل عليها و بدء يستحمي معاها و بدأت تمصلو
      كل شويه نقرب من بعض لحد م لازقنا ف بعض
      اتجرأت و لمست فخادها لقيت اديها بتقرب ع فخادي رحت حطيت ايدي فوق كسها و الفيلم كان الواد بدء يلحس كس اخته
      رحت كسرت الصمت و قلتلها الي شاددني اكتر انها حالقه مش زي الي بيكبرو الشعر
      قالتلي ده قرف لما متشيلوش
      قلتلها يعني انتي بتحلاقيه
      قالتلي لسا حلقاه
      قلتلها مش مصدقك
      قالتلي مش هضحك عليك يعني
      رحت من غير م ارد حطيت ايدي ع كسها مره واحده و المس عليه من فوق و هي مسكت زوبري و بدأت تلعب فيه من فوق البنطالون
      رحت دخلت ايدي تحت الكلوت و كسها ناعم فشخ و هي طلعت زوبري من البنطلون
      قلتلها لا صادقه راحت ضحكت و قالتلي و انت كمان منضفه رحت قمت قلعت للبنطلون و هي بلمت ف زوبري قالتلي اييه كل ده
      ضحكت و شغلت الفيلم ع التليفزيون و قفلت النور الصغير الي كان مفتوح و اعتمدت ع نور التلفزيون و قلعتها البنطالون و التيشرت و سبت السنتيان
      و بدأنا نبوس بعض و اقفض ف طيزها ونا نايم فوقيها و هي لفه رجلي حولين ضهري و بدأت الحس رقابتها و نزلت ع بزازها قلعتها السنتيان و مصيت بزازها و بدأت تطلع اهات هيجتني اكتير رحت لفيت و نزلت ع كسها قالتلي نام ع ضهرك نمت ع ضهري و عملنا وضع69 و كسها ف وشي و زبري ف وشها و بدأت الحس كسها الناعم و وردي و تحفه فعلا و بعد كده بدأت تطلع اهات اكتر رحت قمت و رميتها ع بطنها وضع الكلب و احط صباعي ف طيزها مدخلش رحت حطيت فازلين و ادخل صباع ف التاني ف التالت و بدأت احط زوبري حطيت الراس بعد كده نصه و هي بتصره و ادخله براحه لحد م دخل كله و فضلت حاطه مبحركوش ٣ ثواني و بدأت اتحرك براحه و اسرع و هي تصرخ و انا اسرع و بدأت اجيبهم بعد ربع ساعه نييك راحت قالتلي هاهم ع بزازي شكلهم بيقي حلو و جبتهم و بدأت ابوسهها ف شفايفها و اكلها و مره واحده الباب بدء اتفتح
      و انا و هنا تنحنا و حولنا نداري من الي ع الباب

     





    تتبع مقالات هذا القسم