• الجزء الاول

    إلهام سيدة مصرية منفتحة ومثقفة عمرها 32 سنة، متزوجة من لطفي يبلغ من العمر 39 سنة وهو رجل يعمل في تجارة الأشرطة الصوتية والأغاني، لديهم بنت تدعى ميرفت تبلغ من العمر 11 سنة، كانت حياتهم عادية جدا حتى ذهبت إلهام في يوم إلى لطفي في محله الخاص بالأشرطة وعندما توجهت إلى المخزن في خلف المحل تفاجأت بلطفي وهو نائم على ولد جميل يبلغ من العمر 10 سنوات حيث كان ينيكه بشده، أستغربت إلهام من الموقف ولو أن المشهد قد أثارها نوعا ما ولكنها أستنكرته وعرفت لماذا لطفي لا ينام معها في الأشهر الأخيرة إلا مرات تعد على أصابع اليد، فقد فهمت بأنه يرغب في نيك الأولاد أكثر من نيكها هي، تراجعت إلهام وعادت إلى الشقة وعاشت حياتها طبيعية مع لطفي ولم تفتح سيرة الموضوع معه، حتى أتت في يوم وكان يوم ذكرى زواجها وكانت قد جهزت نفسها للطفي ولكنه لم يأتي، أنتظرت لمده حتى أتاها قرب منتصف الليل وكان قد نسى يوم ذكرى زواجهما، ثارت إلهام على لطفي وهو ثار عليها وتشاجرا وصارحته إلهام برغباته في نيك الأولاد وأعترف لطفي بأنه يحب نيك الأولاد ولن يستطيع أن يتغير، وبعد هذه المشاجرة التي سمعتها ميرفت بأسبوع يطلق لطفي إلهام ويخرج من الشقة، تعيش إلهام لوحدها تراعي أبنتها ميرفت وتساعدها جارتها عنايات التي كان لديها صبي يبلغ من العمر 9 سنوات يدعى صبري من زواج سابق وهي متزوجة الأن من مصمم الإعلانات ممدوح، وفي نهار أحد الأيام كانت إلهام لوحدها في الشقة تفكر في حياتها وماذا ستفعل لترعى أبنتها ميرفت، أتصلت على عنايات وأشتكت لها الحال، دعتها عنايات إلى شقتها ليجلسوا ويتحدثوا في الموضوع ونصحتها أن تأخذ كأس ويسكي معها، توجهت إلهام إلى شقة عنايات المقابلة لشقتها وجلسوا في الصالة يتحدثون وهم يشربون عند الساعة الثانية عشر منتصف النهار شعرت إلهام بأنها أكثرت الشرب ولا تريد أن تترك عنايات التي أرتاحت لفتح قلبها لها، فطلبت منها عنايات أن ترتاح في غرفة صبري أبنها، حيث أنه سياتي الساعة الثانية والنصف من المدرسة، قامت إلهام وهي تترنح وكذلك عنايات التي ساعدتها على الوقوف والتوجه إلى غرفة صبري، وضعتها في السرير وهي تنظر إلى بنطلون إلهام الضيق فقالت لها عنايات: يا حبيبتي بنطلونك ضيق أوي مش حترتاحي، خليني أقلعهولك

    سكس - عرب نار - السكس الجديد - السكس الاجنبي - تنزيل نيك - ءىءء - السكس العربي - موقع سكس - سكس فون - سكس زنوج - محارم عربي - محارم مصري  .

    إلهام وهي سكرانه: أعملي اللي أنتي عاوزاه، أنا مش قادره أحرك أيدي

    تفتح عنايات السوسته وتبدأء في أنزال البنطلون، وهي تنزله يعلق البنطلون في لباس إلهام ويجره معه ليظهر كسها المشعر والمنتفخ، عنايات تنظر إلى كس إلهام وتبل ريقها وتواصل في إزاحة البنطلون دون أن تزيح عيناها عن كس إلهام، وبعد أن أزاحته تكون نصف إلهام السفلي عاري تماما تفتح إلهام رجليها ليتظهر شفايف كسها بكل وضوح، عنايات وهي تنظر إلى كس إلهام شعرت بحرارة في جسدها وبدأت تشتثار ثم نظرت إلى صدر إلهام الواقف وقالت لها عنايات: كمان خليني أشيل الفانيله عشان ترتاحي أكتر يا حبيبتي

    ترد إلهام وهي مغمضة عينها: قلت لك أعملي اللي أنتي عايزاه، دا أنتي ريحتيني من البنطلون الضيق

    تتحرك عنايات وتبدأ في رفع الفانيلة عن إلهام التي تساعدها بحركة جسمها لينط صدرها أمام عنايات التي تسمرت على حلمات إلهام وشعرت بأنها بدأت ترطب كسها، عنايات بعد أن أزالت الفانيلة وأصبحت إلهام عارية تماما: عندك صدر ما حصلش يا حبيبتي، الرجاله حتموت عليه

    إلهام وهي سكرانه تبتسم وترد: أه بس يخليهم ينيكو الأولاد ويسيبوه ليا

    عنايات وهي تبتسم: دا حتى النسوان حتموت عليه

    إلهام: ياريت بس يكونوا عاوزيني أنا مش العيال الصغيرة

    عنيات تقترب منها وهي تنظر إلى كسها المفتوح: حتى كسك الوردي ده محدش حيسيبوه لو ضاقه

    وخلال كلامها تضع عنايات يدها على كس الهام برقة، ترد إلهام وهي تشعر بيد عنايات: ياريت الخول اللي كان عندي يسمع الكلام ده، دا بعد ما شبع منه راح يدور على خروم ضيقه وصغيره وبعد عنه

    عنايات وهي لا تزال تنظر إلى كس إلهام وتبدأ في تحريك أصبعها الأوسط عليه: دا حمار ما همكيش منه، دا كسك وردي ومبلول وكأنه كس بنت لسه ما أتجوزتش

    افلام نيك - موقع سكس - السكس الاجنبي  - السكس الساخن - السكس المحارم - xnxx - ءىءء - نسوانجي - منتديات نسوانجي - نيك نسوانجي - سكس نسوانجي - سكس مني فاروق .

    إلهام تطلق آهه خفيفه: آآآآآه

    عنايات تنظر لها دون أن تترك كسها وتهمس: ما لك يا حبيبتي؟

    إلهام دون أن تفتح عيناها ترد: أصل الحركة اللي عملتيها جننتني

    تبتسم عنايات وتزيد من حركة أصبعها في كس إلهام الذي زاد ترطبه وتهمس: عاوزاني أزيد منها؟

    إلهام تحرك جسمها وتتأوه برقه ولا ترد، تفهم عنايات بأن إلهام تريدها أن تستمر، فتزيد من حركه أصبعها على بظر إلهام وإلهام تسمع صوت البلل الصادر من كسها وأصبع عنايات وتهمس: با موت في الصوت دا، عاوزه أشرب كمان كاس يا حبيبتي

    تقوم عنايات وهي تبتسم: وأنا عاوزه كاس كمان، ثانية وحده يا حبيبتي

    تخرج عنايات إلى الصالة وتحضر زجاجة الويسكي وكأس، تسكب الويسكي في الكأس وتضع الزجاجة بالقرب من إلهام، تعتدل إلهام على السرير وقبل أن تعطيها الكأس تنظر عنايات لعينيها وتشرب من الكأس وتقترب من شفايف إلهام، إلهام تنظر إليها وتفهم بأن عنايات تريد أن تسقيها الويسكي من فمها، فتغمض عيناها وتقرب شفتاها المفتوحتان من عنايان التي تقبلها وتدفع بالويسكي داخل فمها، تبلع إلهام الويسكي وتنظر لعيني عنايات وتقول بهمس: كمان

    تشرب عنايات وتقبل إلهام وتدفع الويسكي ولكن هذه المره بعد أن تبلع إلهام الويسكي تدخل لسانها في فم عنايات التي بدأت تمصه بقوة وكأنها تنتظره، ويدخلون في قبله كلها شبغ ولهفة وهيجان وبعد أن ينتهوا تنظر عنايات لعيني إلهام الرأبتان وتهمس: نفسي أبوس كُسك بالطريقة دي

    صور سكس متحركة - سكس نسوانجي - محارم عربي - محارم مصري - سكسس - سكساجنبي - نيج محارم عربي - تحميل السكس - تحميل نيك محارم - تحميل سكس محارم  - ولد ينيك امه - تحميل سكس عائلي - تحميلسكس .

    تنظر لها إلهام وتهمس: أنتي بتحبي الكُس؟

    عنايات تهمس: ما عرفش أصل دي أول مرة، بس بعد ما شفت شفايف كُسك أنا هجت أوي

    تهمس إلهام وهي تبتسم: أنتي شفتي كُسي وأنا ما شفتش كُسك

    تقوم عنايات وهي تترنح وتقلع الجلابية التي عليها بسرعة وتضع رجلها على السرير فاتحة كسها لتراه إلهام وتهمس: أيه رأيك؟

    إلهام تنظر إلى كس عنايات المشعر وتضع يدها في منتصفه وهي تنظر إلى عنايات وتحرك يدها وتهمس: دا فيه شعر أكتر مني

    عنايات وهي مستمتعة بيد إلهام على كسها تهمس: ممدوح بيموت عليه وهو فيه شعر، بيقولي باحبه وسخ ومتناك، ودايما يحب يوسخه زيادة وهو بينيكني

    إلهام وهي تحرك أصبعها تهمس: بيوسخة زيادة أزاي يا حبيبتي؟

    عنايات التي تتأوه وتهمس: آآآآآه، بيحب ياكله ويصب فيه خمره ويشرب منه وكمان بيعمل حاجات تانيه

    إلهام وهي تحرك أصبعها بحركة سريعة ويدها الثانية تذهب إلى كسها وتلعب به وتهمس وهي تنظر إلى عنايات المستمتعة: حاجات تانيه زي أيه؟

    عنايات تنظر لها وتهمس وهي ذائبة من حركة يد إلهام: ساعات لما بيجيب لبنه جوا بيشخ عليه

    افلام نيك - افلام سكس - سكس محارم عربي - محارم مصري  - قصص جنسيه - سكس - السكس - ءىءء - نسوانجي - xzxx - xmxx - xnxx - xbxx .

    إلهام وهي تزيد حركة يديها: آآآآآآآح، دا وسخ أوي، وأنتي بتحبي كدا؟

    عنايات تهمس: باموت في كدا

    إلهام التي وصلت قمة الشهوة تهمس: ما نفسكيش تبوسي كُسي؟

    تنط عنايات على السرير وإلهام تنام على ظهرها وتبدأ عنايات في أكل ولحس كس إلهام وهي تفتح رجليها تهمس: مش أنتي بس تبوسي كُسي، هاتي كُسك الوسخ وحطيه على بقئي

    ترفع عنايات طيزها وتضع رجليه حول رأس إلهام وتزل كسها على شفتاها، تبدأ إلهام في لحس وأكل كس عنايات

    تستمتع عنايات بلسان إلهام وتصرخ بهمس من المتعة: حطي صباعك في خرمي وأنتي بتاكليني

    الهام تلهث وهي تلحس وتهمس: وأنتي كمان يا حبيبتي دخلي صباعك كله في طيزي

    تتفاجأ إلهام بلسان عنايات ذهب إلى طيزها وبدأ يلحس خرمها، هذه الحركة أوصلتها إلى الذروة وهي تصرخ: أأأأأأي، أموت في الحركة دي، كمممممان

    وتبدأ إلهام في عض طيز عنايات برقة ولحسه ولحس خرمها وأدخال أصبعها بقوه

    عنايات: آآآآح يا إلهام، حلو يا حبيبتي، تفي في طيزي وكُسي، حتجيبيني

    تتف إلهام وتلحس طيز عنايات ثم عندما سمعت بأنها ستقذف تقفل فمها على كس عنايات وتبدأ برضعه وشطفه بقوه وهي تحرك لسانها على بظرها، وعنايات تفعل نفس الشيئ، وتقذفان مع بعض وهم يرضوعون بعض، وبعد أن أنتهوا تأتي عنايات وتنام بالقرب من إلهام وتقبلها

    عنايات وهي تتنهد: دي كانت أحلى مرة أتمص فيها، دا أنتي بتعرفي تلحسي فين وتمصي فين وتعضي فين

    إلهام تنظر إليها وتبتسم وتمسح العرق من جبينها: وأنت كمان قتلتيني، حسيت وكأني بتناك من كزا واحد في نفس الوقت

    عنايات تمسح اللعاب الذي على طرف فم إلهام وتبتسم: تفتكري لو كنا صاحيين ومش سكرانين حنعمل دا؟

    إلهام: ما أعرفش، بس أنا أنبسطت أوي ولغاية دلوقتي دماغي بتلف، خلينا نجرب وأحنا صاحيين

    عنايات تقبل شفايفها: ياريت، أصلي حاسه أني حتعود عليكي بالشكل دا

    إلهام تنظر إليها: عارفه لما شربتيني الويسكي من بقئك أنا تجننت، أصلها أول مره، الخول لطفي عمره ما عملها معايا

    عنايات: خلاص كل مرة تهيجي قوليلي أنا عاوزه أشرب ويسكي، بس المرة التانية حاشربك وأشرب كُسك

    تضحك إلهام: دا أنا اللي حاشرب كُسك وطيزك يا حبيبتي

    تقوم عنايات وتلم ملابسها وهي تضحك: أسيبك تريحي شويه وحاجي أصحيكي قبل صبري ما يرجع، وأريح أنا عشان السُكر يخف

    إلهام التي تنقلب على السرير وهي عريانة وتعطي ظهرها لعنايات وهي تقول: ماشي يا حبيبتي

    وترفع رجل واحدة وكأنها تتكور: تغمض إلهام عينها وتنام وتخرج عنايات وهي عريانة وفي يدها جلابيتها وتتجه لغرفتها لترتاح وفي طريقها تقع فانيلة إلهام التي أخذتها عنايات معها بالغلط دون أن تعلم.




  • اسمي تيم عمري 24 سنه ولدي اخت اسمها سارة عمرها 29 سنه متزوجه وماعندها ولاد وزوجها بسافر بالبحر كل 9 اشهر ليجي.
    نحنا ساكنين بقرية واختي ساكنة بالمدينة وانا نزلت اشتغل بالمدينة وكان في ازمت مواصلات مافيني طلعت ع البيت ، رحت لعند اختي نام عندها وخبرت اهلي انو مافي مواصلات ورح نام عند اختي وبكرا رح اطلع بكير نزل كل غراضي لعند اختي استقر عندها لحتى يجي زوجها من السفر ، واختي فرحت ونبسطت كتير انو رح ضل عندها ومارح تضل لحالها بالبيت ، انا صرت نام بالصالون وهي بغرفت النوم هي طويلة وجسمها مليان وطيزها كبيرة وبزازها وسط وقت نكون ببيت اهلي تلبس لبس عادي ووقت نكون ببيتها انا وهي لحالنا تلبس شورت او فيزون ديق كتير او قميص نوم وفوقه روب شفاف وكانت كل يوم تسهر للصبح وفضةلي خلاني اسألها ليش عم تسهري للصبح وزوجك ماعندو انترنت هلق؟
    سارة: بفتح نت ع مسلسلات بتسلى بضيع وقت
    تيم: طيب ليوم الخميس وبكرا ماعندي شغل رح نسهر سوا وشوف ع شو عم تتفرجي
    سارة: بتسمت وقالت اي موافقه جاهزة لعيونك منسهر لصبح
    اجيت من شغل ما لقيتها بالبيت فتت تحممت ولبست شورت ورجت ع غرفت نوم اتسطح ع تخت كان في درج مفتوح تطلعت عليه كان فيه كيلوتات مسكت كيلوت لقيتو ملوت وتسطحت وصرت فكر واتخيلها ، اجت اخت قمت لعندها كانت جايبه فواكه وموالح قلتلا كنت جبتن معي انا قالت لا ليوم سهرتك عليي انا قلتلا ماشي رح اتسطح ع تختك شوي لان ضهري تكسر قالت ماشي بعد شوي اجت ع غرفت النوم

    xnxx - صور سكس عربي  - صور سكس اجنبي  - صور كس ، صور بزاز ، صور زب ، صور طيز ، صور نيك ، صور محارم ، صور سكس متحرك .

    سارة: ييي نسيانه درج مفتوح
    تيم: اي نتبهت عليه بس فين كيلوت موسخ يمكن ما منتبهة عليه شيليه غلسيه
    سارة : شوعرفك كنت عم تطلع علين تلعب فين
    تيم : لك لاا بس بلا ارادي مسكتو وشفتو ملوت ماقربت علين
    سارة: طيب منيح قلتلي عليه اصلا انا نسيتو شفت شو حلو البيت يكون في شخص تاني
    تيم: اي و**** صح
    شلحت العباية وكانت لابسه فيزون اسود ديق شفاف وتحتو كيلوت اصفر وبلوزة حفر
    سارة: انا كل جسمي عرق رح فوت اتحمم
    اخدت منشفت الحمام وفاتت ع الحمام
    وهون انا وقتها صرت اتخيل جسمها بلا تياب قدامي وزبي وقف
    طلعت سارة من الحمام ولافي المنشفة ع جسمها نص بزازها مبينين والمنشفة لنص فخادها
    انا اتطلعت فيا وهي نتبهت
    سارة: شبك عم تطلع هيك فيني بدال ما تقلي نعيما يا اختي
    تيم : نعيما يا اختي بس اول مرة بشوفك بهيك منظر
    سارة: اي بدك تتعود لان انا ببيتي وبحب اخد رياحتي والبس ع ذوقي وانت ما غريب اخي الوحيد والمدلل وانا بس قدامك باخد راحتي
    تيم: يخليلي ياكي يا عمري اعتبري اني ما موجود بالبيت وخدي رياحتك
    سارة: لا بدي اعتبرك موجود والبس لبس مشخلع
    تسطحت جنبي ع تخت واساتها بالمنشفة
    سارة: ليك عطيني الكيلوت الازرق من درج جتبك ما الي مروي قوم انا
    تيم: مستغرب من حكيها، عطيتا الكيلوت تفضلي خدي مارح ينقص من وزنك لو قمتي

    السكس - صور طياز ، صور كس ، صور بزاز ، صور زب ، صور سكس شراميط - صور سكس عربي - صور سكس متحرك ، صور محارم ، نيك متحرك ، صور نيك  .

    سارة: اي يسلمو اتطلع ع هديك الحهة لحتى البسو ، انا رح نام شوي هلق مشان نسهر باليل اذا بدك انت خليك هون نام ع تخت مافي مشكلة
    تيم : اي رح نام لان تعبان
    دارت ضهرها وطيزها عليي ومنشفة مرفوعة عن طيزها وانا جنيت من منظر طيزها وفورا تخيلت اني عم نيكها نطرت شوي وحطيت ايدي ع طرف طيزها ماتحركت صرت لحمس ع طيزها وقتها حست عليي
    سارة: شو عم تعمل ما بتستحي ع حالك؟
    تيم : ولش ما عم اعمل شي بس كان في خيط عم شيلو
    سارة :اي شكرا تاني مرة قلي الي انا بشيلو
    نمنا وفقت انا ساعه 9 هي كانت فايقه عم تعمل عشا تعشينا وجهزت الموالح والفواكه واخديتن ع غرفت نوم وقالتلي انتظر شوي بس لحتى البس تياب النوم وبندهلك
    سارة: تيم تعا يلا
    تيم: يلا جاي ، فتت لابسه قميص نوم لعند نهاية طيزها لون زهري من عند بطنها ولتحت شفاف وتحتو كيلوت اسود
    لك اختي شو هاللبس
    سارة : شبو اذا ما عجبك بقوم بلبس غيرو
    تيم: لا حلو بس انو عيب هيك تلبسي قدامي
    سارة: قلتلك بلبس ع ذوقي وباخد رياحتي بالبيت
    يلا تعا اقعد جنبي لنتفرج ع الفلم
    قعدت حطت فلم اجنبي رومانسي مترجم
    تيم: هلق عم تسهري ع هيك افلام
    سارة : اي شبا هيك افلام حلوين بجننو هلق شوف
    صار يطلع مشاهد اغراء ومص شفاف ورقبة وع تخت بلا تياب
    صارت تتحرك وعيونها دبلو عرفت انها هاجت
    تيم: حرام هي تطلع بفلم لازم انتي تكوني بطلت الفلم لانك احلى واجمل منها وجسمك حلو

    xnxx - افلام سكس - سكس محارم - تحميل سكس - محارم عربي - السكس - xmxx - xbxx - xzxx .

    سارة : مممم حاج تضحك عليي بعرف عم تتمسخر اصلا انا جسمي جسم عارضة ازياء وحياتك
    تيم: قررت اني نيكها، طيب يا عارضة الازياء تفضلي قومي عملي عرض ازياء قدامي
    سارة: مممم يلا بعد شوي
    تيم: طيب، شو كان ملوت كيلوتك؟
    سارة : برأيك شو بدو يكون ملوت انت غشيم
    تيم: لا ما غشيم بعرف شو ملوت بس قلت هيك بسألك
    سارة : اي منيح اذا بتعرف ملوت شهوة مني
    تيم: وكيلوتك هلق صار كلوت من شهوتك
    سارة: انت وقح بس انا اوقح منك قامت شلحت كيلوتها ومسكتو وعطتني ياه وقالت خووود شوف ملوت او لا
    تيم: اي ملوت بس اكتر من هداك
    سارة: اي لانك هون ، ولان انا بحبك
    تيم : اي وانا بحبك يا اختي
    سارة : لا لا لا انا بحبك بعشقك ك حبيبي مو ك اخي
    تيم: شو عم تحكي انتي
    سارة : انا بحبك بعشقك بموت عليك
    تيم: طيب اذا هيك قومي شلحي تيابك وانا رح نقيلك شي تلبسيه
    شلحت تيابها وعطيتها لانجري شبك تلبسو
    عليه فتحات عند بزازها وكسها ومفتوح من عند طيزها
    لبستو واجت قالتلي انا ملكك خاتم باصبعك يا تاج راسي
    صرت مص شفايفها وبزازها قمت شلحت
    ووقت شافت زبي ركضت مسكيتو وحطيتو بتمها صارت ترضعو

    مسكتها من شعرها ودحشت زبي كلو جوا تمها
    ونيمتها ع تخت وبلشت لحس بكسها والعب بزنبورها بلساني وفوت لساني جوا كسها واكل عسل كسها وهي تقول ااااه اكتررر كماااان اي لحسلي شبعني ما حاج هالعرصا زوجي بعمرو ما لحس كسي وانا جن من كلامها اكتر والحس كسها اكتر قمت وحطيت زبي بين شفرات كسها صرت افركو وهي تترجاني فوت زبي بكسها وانا شعلها اكتر وحط راس زبي ع زنبورها قلتلها بدك تعملي كلشي بدي ياه وبقولو حتى نيكك قالت بعمل كلشي بدك ياه بس رحمنييي بقاااا وفوتو

    صور سكس نيك  - صور سكس مشاهير - صور بزاز -صور سكس امهات - سكس متحرك - صور سكس نار - صور سكس متحرك - صور سكس فنانات  - صور نودز - صور سكس ساره جاي - صور سكس ساخن .
    مسكتها من خصرها وصرت فوت زبي جوا كسها شوي شوي وهي تقول كلووو فوتو شق اختك نيكا لاختك وريحها احسن ما تضل ممحونه ع الايورة
    صرت نيكها بقوة واضرب فخادها جابت ضهرها مرتين وانا عم شق كسها العسل قلتلي جيب حليبك جوا كسي حبلني خليني صير مرتك وام ولادك واختك شقني اكتر نيك كسي الوسخ العاهر ورحت جايب ضهري جوا كسها وشلت زبي وتسطحت جنبها
    تيم: حلوة نياكت الاخت الها لذة خاصة
    سارة: صح وخصوصا عن حب وعشق ما ****** انا بحبك وبعشقك من قبل ما اتزوج يا تيم انت الشب الوحيد اللي حبيتو من قلبي واللي تمنيت كمل حياتي معو وكون مرتو بتمنى انك تتزوجني ونجيب ولاد
    تيم: وانا بحبك وهي انا صرت الك وملكك ورح تكملي حياتك معي بس مافينا نتزوج ومافينا نجيب ولاد
    سارة: وانا ملكك والك الصراحه انا كنت بسهر للصبح بتفرج ع افلام سكس نيك الاخوات
    تيم: يلا قومي قعدي ع زبي خليه يفوت بطيزك الكبيرة الشرموطة خلي زبي يفتح طيزك
    سارة : مممم امرك بس طيزي مفتوحة من قبل
    تيم : كيف وايمت ومين؟
    سارة : انت بتعرف طيزي كانت صغيرة وقت كان عمري 16 سنه بالمدرسة وبعدها بسنة وقت صار عمري 17 سنه بتتذكر كيف صارت كبيرة وانت قلتلي ليش هيك صارت كبيرة

    صور سكس مايا خليفة - صور كس - صور محارم  - صور محارم عربي - صور السكس - صور سكس مصري - صور سكس محارم - صور سكس اخوات - صور سكس اجنبي - صور سكس منقبات - صور سكس عربي  - صور نيك متحركة .
    تيم : اي بتذكر
    سارة : كان معي 2 شباب بالمدرسة كنت روح معن ع غرفة ينيكوني من طيزي ويجيبو ضهرن بطيزي لهيك صارت طيزي كبيرة كنت اضحك عليكن قلكن رايحه ع المدرسة وانا كون رايحة انتاك
    تيم : يا شرموطة يا وسخة طلعي ونزلي ع زبي
    سارة : عم اطلع وانزل ع زبك الكبير اللي عم يوسع بخش طيزي ضربني ع طيزي يا زوجي متل ما كانو يضربوني عليها وقت يفوتو زبين مع بعض ببخش طيزي
    تيم : انا عم قول ليش ماتوجعتي كتير لان فايت زبين بطيزك يا منتاكة يلا قومي عن زبي ونامي ع بطنك مشان نيك طيزك وشبعها حليب
    سارة ؛ اي اي فووووتو كلو جوا بخشي خليني حس بنار زبك عليي اي نيكونييي اكتر شقوووني انا مابشبع من نيك
    عم طلعو وفوتو بطيزك الكبيرة اكتر اي اسرع يا اخي جيب حليبك جوا طيزي خليها تصير كبيرة اكتر وشرموطة اكتر اي عم نيكك عم شقك بزبي ااااه جبت ضهري جوا طيزك ضليت ساكن معها وكل يوم نيكها ووقت نيك كسها على طول جيب ضهري جوا كسها وبعد شهر ونص قالتلي الك مفاجأة اليوم بالسهرة رح البسلك بدلة العرس وكون عروستك بس بشرط
    تيم : شو الشرط
    سارة : في شيخ بياخد مصاري وبيكت كتاب أي شخصين وبيتزجو بدي منك نروح لعندو وناخد شهود وواحد انا بوكلو ومنعطين مصاري ومنكتب كتابنا ومنصير زوجين عرسان
    تيم: موافق رحنا عملنا وساوينا متل ما قالت ورجعنا ع البيت وراحت لعند كوافيرة ولبست بدلت عرس واجت
    سارة: هي عروستك جاهزة وناطرتك والمفاجأة هي انا حامل منك صرت مرتك ورح صير ام ولادك
    تيم: كيف حامل مابصير لازم تروحيه لا تفضحينا
    سارة ؛ لا ما بروحو رح اهرب انا وانت ونكمل حياتنا مع ولادنا ونروح ننبسط ونسهر ونعمل تبادل ازواج
    تيم: موافق بس اول شي بدي نيك بنت حماكي الصغيرة وانتي بدك تقنعيها وتحكيها
    سارة: اي مو مشكلة انا ماسكة عليها شغلة بهددها فيها وبخليها توافق
    تيم: شو الشغلة؟
    سارة :بتجي هي وحبيبها لعندي وبنيكها من طيزها رح حكيها تجي هلق مشان تنيكها ورح قلها تجيب حبيبها مشان ينيكني
    تيم: لا مافي حدا يقرب عليكي ويلمسك غيري
    سارة : انا حكيت مع لميس بنت حمايي تجي هي وحبيها بكرا لعندي بالليل
    اخدتها ع غرفت نوم ورضعتها زبي وجبتو جوا تمها ونزلت ع كسها صرت الحسو ومصو وهي تتاوه ونقول اي اكتر لحد ما جابت ضهرها بتمي
    قمت ونكتها من كسها وصرت شد اكتر ووجعها اكتر واعصر بزازها وهي عم تتوجع وتقول لا ترحمني اناا كلبت زبك شقني موتني بزبك لحد ما جبت حليبي جوا كسها وصار الحليب يشرشر من كسها وهي تسد كسها بايد والايد تانية تمسح الحليب عن كسها وتاكلن ونمنا وتاني يوم بالليل اجت لميس وحبيبها .


  • عدت إلى القاهرة من عملي في الإسكندرية في أجازة لمدة ثلاثة أيام، وقررت أن أفاجئ زوجتي وأذهب مباشرة إلى منزل حماتيلإنها عادة ما تظل معها عندما أكون مسافراً، ولك أتصل بها في الطريق كعادتي. وكان معي نسخة من مفتاح منزل حماتي، فوصلت إ لى المنزل في الساعة الواحدة صباحاً، وأنا أتوقع أن جميع من بالمنزل نائمين. كانت الأنوار مطفأة، فدخلت وأنا أتسحب لكي لا أوقظ أحد وأتجهت ناحية غرفة زوجتي، لكنني لمحت الأنواء في غرفة حماتي، وكان الباب موارب. أتجسست عليها ووجدتها عارية تماماً، وجالسة أمام الكومبيوتر تشاهد أحد أفلام السكس، ويديها تعصر نهديها. عندما رأيت المنظر وقف قضيبي، وعرفت ساعتها ألا أحد في المنزل غيرها. خرجت من باب المنزل، وضربت جرس. مر وقت طويل وأنا منتظر في الخارج وأتخيل شكليها وهي تفتح الباب لي. نادت من وراء الباب: مين اللي بيخبط؟ ردت عليها: أنا حسام يا ماما. فتحت الباب، وأطمأنت عليّ وعلى صحتي. فقلت لها: مش على الباب يا ماما سيبيني أخد نفسي الأول. دخلت واحضنتني، وكان قضيبي مازال منتصب. فحضنتها وأنا قضيبي بين فخديها، وأحسست بحرارة كسها وبرعشة فيه وهي تقبلني.

    تحميل نيك - سكس نار - سكس - افلام نيك - سكساوي - سكسس - افلام سكس - نيك - السكس - نيك زنوج - افلام سكس - صور سكس - تحميل سكس - قصص سكس - محارم .

    سألتني عن سبب عودتي المفاجأة. قلت لها في إجازة يومين. سألتها عن زوجتي والأولاد. قالت لي في شقتنا وكان يبدو عليها السعادة. وبعدها قالت لي أنها ستجهز الطعام لإنني بالتأكد جائع جداً من السفر. كانت حماتي ترتدي روب صيفي على جسمها الأبيض الناعم ليبدى تضاريس جسمها المثيرة.
    دخلت غرفتها وجلست إلى الكمبيوتر ، وفتحت السي دي روم لأجد الفيلم الذي كانت تشاهده. ناديت عليها، وسألتها هل أحضرتوا أفلام جديدة. تذكرت الفيلم، وعادت مسرعة وكان يبدو عليها الفزع. قالت لي هناك أفلام في الدرج. قلت لها شاهدتهم كلهم هل هناك أفلام أخرى. قالت لا وهي تنظر على السي دي روم. قلتلها إذن سأشاهد أي فيلم آخر. خرجت من الغرفة وهي خائفة من مشاهدتي للفيلم. قلت لها أنني سأذهب لأغير ملابسي. وبعد دقائق نادت عليّ لكي أتناول الطعام. تظاهرت بالنوم. فدخلت عليّ لتجدني نائم بالعباية وبدون أي شئ تحتها، وكان قضيبي منتصب في منتصفها. أقتربت مني وحاولت أن توقظني حتى تأكدت أنني غارق في النوم، فهي تعلم أن نومي ثقيل. أقتربت مني، وشعرت بحرارة جسمها، وقبلتني في فمي.

    سكس فون - صور نودز - سكس جديد - افلام سكس - تحميل افلام نيك - تحميل سكس محارم - تحميل نيك محارم - سسكس - سكسس - موقع سكس - صور كس - صور نيك - صور بزاز - صور طيز - صور سكس .

    ذهبت بسرعة إلى غرفتها، ويبدو أنها شاهدت الفيلم مرة أخرى لإنها جاءت مرة أخرى بعد نصف ساعة على الغرفة، وكانت عارية تماماً، وأقتربت مني على السرير، وبدأت تحسس على جسدي من أول شفتاي حتى فوق قضيبي بقليلي. وبعد ذلك لمست قضيبي لمسة خفيفة من رأسه، وبعدها أمسكته بيديها الأثنتين، وأقتربت مني أكثر، ومصت في قضيبي، ونهديها ملتصقين بصدري وحرارة جسمها تشعل النار بداخلي. وعندما أقتربت من تقبيل شفتاي، قبلتها فجأة وأحتضنتها بقوة، وهي قلبها ينبض من المفاجأة. أمسكت نهديها بيدي وأعتصرتهم، وظللت أقبل في رقبتها، ونزلت لحس في نهديها. هي دفعتني على السرير، وخلعتني العباية، وأمسكت بقضيبي لحس ومص وعض حتى صرخت. بعدها قلبتها من فوقي، وأنمتها على بطنها، وبدأت ألحس في كسها. بعد قليل قالت لي كفاية أدخلك قضيبك في كسي لم أعد أحتمل. أدخلت قضيبي كله في كسها دفعة واحدة، وهي تقول لي أكثر أكثر. وأنا أدخله وأخرجه بسرعة وقوة أكبر.

    ءىءء - افلام نيك - تحميل xnxx  - تحميل افلام سكس - تحميل نيك - سسكس - سكس - سكس زنوج - سكس نار - سكساوي - موقع سكس - نيك - السكس - صور نيك - صور سكس - صور كس - صور طيز - صور زب - صور بزاز .

    عكست الوضعية التي كنا عليها، وجلعت كسها في وجهي وقضيبي في وجهها، وهي تمص في عضوي، وأنا ألحس في عشها، وأعصر في نهديها. وهي تعض وتمص في قضيبي. وبعدما وصلت شهوتها إلى آخرها، أعتدلت وأمسكتني من وجهي، ووضعت وجهي على نهديها بعنف وقالت لي بصوت خافت في أذني هيا نكني ماذا تنتظر. أمسكت قضيبي ووضعته في كسها، وبدأت أنيك فيها حتى أقتربت من تنزيل لبني. قلت لها أنا خلاص سأنزل لبني. قالت لي ولا يهملك أفرغه كله في كسي. وبالفعل أنزلت لبني في كسها، وبمجرد ما أرتحت قليلاً وجدتها تمص في اللبن من على قضيبي وأنا أتأوه حتى وقف قضيبي مرة أخرى. أمسكتها وأجلستها على الأرض وهي مستندة على السرير في وضعية الكلبة. أقتربت منها وهي أمسكت بقضيبي ووضعته في كسها، وبدأت تهز في مؤخرتها للداخل والخارج، وأنا أيضاً أمسكتها من نهديها، وبدأت أدخل قضيبي وأخرجه بقوة وهي تصرخ من شدة الهيجان. وقفت على قدمي، ورفعتها على قضيبي وهي متعلقة بي، وأنا ممسك بها أرفعها وأنزلها على قضيبي. رمتها على السرير، فنامت على بطنها، ورفعت فخذيها بيديها، وأظهرت فتحة طيزها، وقالت لي نيكني في طيزها لإنني عمري ما جربت النيك في الطيز. أقتربت منها ولحست في طيزها، وأدخلت أصبعي في طيزها، وبعدها أدخلت أصبعين لكي تتسع الفتحة، ثم أدخلت قضيبي ببطء فصرخت بصوت عالي، وأدخلته بقوة حتى وصل إلى أعماق طيزها، وهي تقول لي بالراحة. ووجها أحمر، وأنا أدخله وأخرجه حتى أقتربت من إخراج لبني في طيزها. قالت لي أخرج لبنك على نهدي. أخرجت قضيبي من طيزها، وأمسكت بقضيبي، وبدـأت أدعك فيه حتى خرج لبني على نهديها، وبعدها دخلنا نستحم مع بعض، وقلت لها هذه ستكون أجمل ثلاثة أيام في حياتك. وبعدها دخلنا إلى الغرفة مرة أخرى، وظللت أنيك فيها حتى تعبت.

    تحميل نيك - سكس فنانات - السكس - سكس - نسوانجي - موقع سكس - نيك - افلام سكس - قصص محارم - قصص سكس محارم - صور كس - صور سكس .




  • القصه حقيقيه *

    اولا كده اعرف عن نفسي انا لؤي عندي دلوقتي ١٨سنه جسمي فورمه و طويل عايش مع امي واختي وهما ملهمش اي دور ف القصه الحكاية تبدأ ان احنا بعد ابويا مات سبنا الشرقية الي احنا عايشين فيها و روحنا القاهره عشان شغل امي الجديد كان هناك ف طبعا قدمت عند مدرسين الدروس و ف اول حصه شوفت مي اوصفلكوا جسمهابنت جميلة اوي بزاز متوسطه والطيز صغيره بس تشوفها تهيج عليها معرفش ازاي.

    صور نيك طيز  - نيك روسي - افلام سكي - سكس جماعي محارم - عايز صور سكس  - قصص سكس - صور سكس - صور نيك .

    انا كنت ساعتها في اولى ثانوي لسه اول ما دخلت الدرس كان المكان الوحيد الي فاضي جمبها قعدت جمبها و مكنتش الصراحه مركز معاها اوي بس حسيت انها عماله كل شويه تبصلي اخر يوم امتحانات الترم الاول
    انا:ازيك يا مي عامله اي
    مي:الحمد**وانت
    انا:الحمد**،كنت عاوزك بس ترجعي معايا حاجه
    مي:تمام وريني كده
    وريتها وكنت الصراحه بدأت اعجب بيها ف كنت عمال ابص في عنيها بس اصلا
    "هنتقدم شويه ف القصه عشان م تزهقوا بس"
    ف تانيه ثانوي بقى بدأ كل حاجه تحصل بينا ارتبطنا بعد ارتبطنا بشهر كده
    انا:بقولك اي يقلبي
    مي:اي يحبيبي
    انا:كنت عاوز منك طلب صغير
    مي:اطلب يروحي
    انا:بوسه
    مي:بجد
    انا :ايوه
    مي :تمام انا موافقه
    واخدنا ف البوسه دي يجي خمس دقايق طبعا كنت ببوس وكنت قاعد امسك بزازها
    بعد ما خلصنا كنا قاعدين مبسوطين اوي
    بعد الموقف ده بقينا لازم كل ما نشوف بعض نعمل كده
    في مره اتصلت بيها
    انا:صباح الخير يحبيبي
    مي :صباح النور يقلبي
    انا :عامله اي؟
    مي:الحمد**وانت؟
    انا :الحمد**بقولك عاوزك تيجي البيت عندي نقعد شويه
    مي:تمام هاجي كده على العصر

    عرض صور سكس - سكس طبيعي - قصص محارم - افلام نيك فرنسي - قصص سكس  - قصص محارم - صور كس - xmxx - xnxx - سكس .
    انا :تمام
    وقفلنا على كده
    طبعا كنت مصمم ف دماغي اني لازم انيكها اليوم بأي طريقه
    قومت دخلت الحمام حلقت شعر زبي الي هو بالمناسبه ٢٢سنتي و استحميت وطلعت سكس .
    لما جت مي
    دخلنا الاوضه ع طول قعدنا ع السرير و فضلت ابوس فيها يجي ربع ساعه بعد ما خلصنا نيمتها ع ضهرها هي كانت فاكره اني هاجي فوقها واقعد ابوس فيها بس المفاجأة اني نزلت ع البنطلون بتاعها
    ولسه هنزل
    مي:انت بتعمل اي يا لؤي

    وكده يكون الجزء الاول خلص استنوا الجزء التاني عشان تعرفوا ازاي بدأت انيكها

    صور نيك نار - سكس كس ابيض - سكس جوني سينس - سكس نساء - افلام نيك امريكي - صور سكس - قصص سكس - السكس - نسوانجي .


  • الجزء الأول

    مساء الخير ع الجميع؛ هحكيلكم قصة حقيقية حصلت معايا انا سيف 22سنه دلوقتي وده اسم مستعار طبعا جسمي رياضي مقسم طولي 180سم اسمراني شويه، وحكايتي مع خطيبتي حنان 19سنه وامها انتصار 36سنه القصه بدات لما حبيت اني اخطب وخصوصا. اني من وانا عندي 19سنه مستقل تماما بعيدا عن اهلي بسبب دراستي فا زي اي حد حبيت اني اخطب. وكنت معجب بحنان كده اه نسيت اوصفهالكم هي طولها 165سم بطاية بمعني كلمة بطاية قمحاوية بزازها متوسطه طيظها عريضه وجسمها مظبوط روحت اتقدمتلها بباها متوفي عندها 3اخوات اصغر منها ومامتها انتصار 36سنه دي اللي حقيقي بطل الابطال بمعني الكلمه حاه كده رايقه جسمها مشدود بزازها كبيرة وطيظها جامده فشخ وجسمها حكاية طولها حوالي 170سم مهتمية بنفسها وجسمها جامد فا بعد ما تقدمت ووافقوا جبت شبكه وبعد الخطوبه بشهرين كنت مسئول عنهم كلهم فا جيت مرة اتعاركت مع خطيبتي وقفلت الفون فاروحتلهم البيت وخصوصا ان حمااتي كانت مدياني مفتاح شقتهم رنيت الجرس كام مرة محدش فتح خبطت كتير ورنيت فون ف وانا نازل ع السلم سمعت صوت جاي من الشقه طلعت فتحت بالمفتاح ودخلت لاقيت حماتي معاها عيل صغير في الاوضة وحماتي نايمه ع بطنها ملط لاقيت الولا طالع من الحمام حماتي قامت مخضوضه بتحاول تداري نفسها وهنا كانت اول مرة ليا اشوف جسم بالفجر ده ضربت الواد وخدت محفظته وفونه وكرشته وحماتي قعدت تعيط ومش عارف تتكلم وفي نفس الوقت خايفه اني افضحها وانا خدت بطاقة الولا ونزلت مفتحتش بوقي بكلمه واحده سافرت اسبوع ومكنتش برد ع الممالمات خالص حنان رنت عليا كتييير ومامتها كانت بترن صبح وليل وتبعت واتس وانا مطنش رجعت من شغلي وروحتلهم اول ما خبطت حنان فتحت الباب وخدتني بالحضن وبتقولي وحشتني انا زعلانه منك انت قلقتني عليك وخصوصا ان شغلي في اماكن خطر حماتي جات سلمت عليا سلمت عليها طبيعي بس مديتلهاش وش كنت جايب لهم هدايا
    حماتي: يلا ياحنان حضري الاكل علشان خطيبك
    حنان: حاضر ياماما
    حنان: تعالي معايا المطبخ نحضر سوا
    انا: يلا بينا
    اول مادخلنا المطبخ حنان نطت في حضني وباستني من رقبتني وبتقولي وحشتني جامد ياروح قلبي

    سكس زوجة الاب - نيك ام وبنتها - قصص سكس - قصص سكس - سكس خيانة زوجية - تحميل سكس اجانب - سكس سمراء - افلام نيك سود- سكسجديد- نيك اختة - سكس امهات خلفي .
    انا: وانتي كمان ياروحي وخدتها في بوسه من بوقها طويييله ساحت فيها وهنا كان وقف زبي احتراما لجسم حنان فخدت بالها وحطت ايدها عليه وقالتلي اي ده هو واقف؛ شبه الحديد كده ليه قولتلها حترامها وضحكنا وهي طالعه فقعتها بعبوص وطلع منها احلي كلمة ااااه تلين الحديد.
    الاكل اتحضر وقعدنا كلنا كلنا وبعد الاكل صحبت حنان رنت عليها فحنان استأذنتني. انها تنزل لها قولتلها ماشي وكده كده انا نازل علشان اروح انام لاني جاي تعبان فا حماتي قالتلي متمشيش عيزاك، فحنان قالتلي انا مش هغيب استناني عقبال ما اجي اخوات حنان نزلوا قعدوا في عربيتي. وحماتي جات جنبي
    انتصار: انا عارفه انك. زعلان ياسيف وزمانك دلوقتي تفكيرك عني وحش بس. اعذرني ابو حنان متوفي بقاله سنتين وانا وحدانيه وممعيش حد وبصراحه ضعفت والولا ده دي كانت. اول مرة ليا اني اشوفه ويشوفني
    انا: بنرفزة تقومي. تجبيه البيت كان هيبقي منظرك اي لو حد من عيال دخل لاقكي كده هيبقي اي العمل لما يعرفوا ان امهم اتناكت، من عيل صغير
    انتصار: بعياااط انا اسفه حقيقي دي غلطه ومش هتكرر تاني.
    انا: تممم انا مش قايل حاجه واعتبري اني مشوفتش حاجه.
    انتصار: قامت خدتني بالحضن بجد ياسيف انا بحبك اوووي.
    وقعدت ع رجلي طيظها طرية جامد وبزها كان عند، وشي وهي كانت لابسه عباية استقبال ضيقه فا محدده جسمها جامد نيك وانا عينيمتشالتش من ع جسمها، ولاقيتها باستني من عند خدي بصراحه هجت عليها، جامد وخدتها في بوسه طويله لحد ما نفسها اتكتم، وساحت قامت قلعتني البنطلون ونزلت علي زبي. تلحسه وتمص فيه احساس ممتع روحت شادد شعرها.

    سكس - صور سكس - قصص سكس - xnxx - تحميل سكس - تحميل نيك .

    وضاغط عليها وحاشر زبي لحد ما اتخنقت وفضلنا، كده، لحد ماجبتهم في بوقها وبلعت لبني روحت، مقومها واخدها ع السرير جوا وهي مستسلمه ع اخر، وقلعت العباية وانا قلعت هدومي ولاقيت قدامي جسم، صاروخ حاجه كده مفيش منها اتنين نيمتها ع، هرها ورفعت رجلها ونزات لحس في كسها كان غامق، سنه وجسمها مفيهوش شعره واحده لحست كسها، جامد وهي تتأوه ومشعلله عارف انت الحريم اللي لما، تسمع ال اه بتاعيطها تفضل تكرر وتكرر علشان تسمع، ال اه بتاعتها تاني اهو ده اللي كان بيحصل ضغطت ع، دماغي واما ابتديت اسرع وهي شهقت شهقة وبعدها، جابت قومت بقي ابتديت ابوس فيها وارضع بزينها، واللعب فحلمتها لحد ما خلاص بقت ع اخرها فا قربت، زبي من باب كيها وابتديت افرش فيها وهي راحت؛ بصالي بمسكنه ابوس ايدك دخلوا بقيى كسي مبقاش قادر وانا ااقولها لا
    واكمل تفريش غمضت عينها من هنا وانا ت مدخل، زبي؛ كله مرة واحده في كسها راحت مصوته روحت كاتم بوقها بي ايدي وابتديت انيك فيها جامد وهي تصوت فضلنا ع كده حبة وروحت جاي عامل الوضع المشهور اللي كله بيحبة وهو ركوب الطيظ وخصوصا ان طيظها كانت حلوة ومليانه وطالع لها جانبين وقفتها وخليتها توطي اول ماوطت طيظها خدت شكل القلب؛ المقلوب ده وكسها كان بيلمع من اللبن بتقولي بلاش خرم طيظي ضيق جبتلها مرهم وحطيت ع زبي وعلي، خرم طيظها ابتديت ابعبصها بالراحه لحد ما وسعت، خرم طيظها وروحت مدخل زبي سنه سنه لحد ما دخل. للاخر لحد بضاني شهقت وقالتلي افشخني وانا. بنيك متمتع جامد وخصوصا لو معاك واحده كبيرة، بيبقي عندها خبرة وحصل اللي محد يتخيله،
    انتظروا الجزء التاني من القصه...
    يتبع مستني تعليقاتكم

    صور نيك مزز - سكس الخليج - مشاهدة سكس نيك - قصص سكس مصورة - قصة سكس محارم - افلام سكس جامدة - افلام سكس في الحمام - سكس مص زب - سكسمحارم - نيك نساء بيض - افلام نيك ساخن - تنزيل افلام جنس .

    الجزء الثاني

    مساء الخير علي النسوانجيه المحترمين معلش غيبت عليكوا في الجزء الثاني شويه بس كان في حبة ظروف المهم طبعا نرجع للقصة بتاعتنا اللي واقفنا فيها وانا مع حماتي في اوضة النوم وفجاة لاقينا حد فتح باب الاوضه ووقف مصدوم  طلعت حنان خطيبتي انصدمت من المنظر اللي شافته ودخلت تجري علي اوضتها
    انتصار: بعياااط يالهوي اتفضحنا خلاص حنان شافتنا احنا اتفضحنا ياسيف
    انا؛ اهدي يا لبوة شويه انا هتصرف
    روحت ع اوضه حنان زي مانا خبطت ودخلت عليها
    حنان؛ بعياط اطلع بره انا بكرهك ومش عايزاك
    انا: اهدي بس هشرحلك
    حنان: تشرحلي اي تشرحلي انك كنت بتنيك امي دلوقتي بتنيك ام خطيبتك اللي هتبقي مراتك
    بصراحه كلامها هيجني وخلي زبي يوقف زي الحديد لاقيتها بتبصله جامد وفتحت بوقها
    حنان: اي ده كل ده زب ده اعرض من دراعي يخرب عقلك انت بتربيه
    انا: انتي لسا شوفتي حاجه يلا ياروحي مصيه خدتها في بوسه طوييله الاول لحد ما قطعت النفس وانا ايدي علي فرده بزها اليمين هاتك دعك فيها وقافش طيظها وروحت حاطط ايدي ع كسها لاقيته اتبل من عسلها كده ولاقيت نفسها ابتدي يعلي نزلتها ع الارض ومسكت زبي ابتدت تلحس فيه وتمص فيه بص
    راحه كنت متمتع فشخ وخصوصا انك تلاقي ملفاية صغيرة ممتعاك قعدت تمص فيه وتلحس بضاني لحد ماخلاص انا هجبهم ضغطت علي راسها حشرت زبي في زورها وجبتهم في بوقها لدرجه انها شرقت
    حنان: يلا دخله في كسي انا تعبانه اوووي وخلاص مش قادرة انا عايزه اتناك
    علي دخلة امها
    انتصار: اه ياشرموطه ياصغيرة بقي انتي يطلع منك ده كله
    انا: خبر اي يامرا طالعه لامها الخبرة يلا يامتناكه علان هنيكم انتوا الاتنين انتصار جرت علي السرير نامت وفتحتلي رجلها راحت حنان رايحه تلحس في كسها وانا استغليت الفرصه وحطيت زبي في طيظ حنان اللي كانت نضيفه جامد اول ما حطيت راس زبي
    حنان: اااااه اي ده براحه بيوجع اوووي
    انا: استني بس اما تتعودي عليه
    ابتديت ادخله سنه بسنه لحد ما دخلته كله وخليتها تاخد وضعية الدوجي وخصوصا ان طيظها مليانة كده خلصت نيك في الطيظ ومسكت حنان من بزينها وهاتك يادعك فيهم وارضع منهم وانيكها في بزينها جيت علشان انيكها خافت وقالتلي م عايزاك تفتحني غير اما نتجوز واكتفت حنان بنيكه الطيظ وابتدت ترضع زبي
    انتصار: اخلص بقي انا مولعه وهموت وتنيكني كسي مولع عايزاك تبرد ناري
    انا: اهدي يالبوه روحت عليها نمت فوقها حطيت زبي علي باب كسها ودخلت طرفه رفعت وسطها دخلتها كله وسمعت احلي ااااه بشرمطه من احلي لبوة ابتديت انيك فيها وبنتها بترضع من بزها ابتديت اسرع
    انتصار: ااااه حاسب براحه زبك بيعور فشختني
    وانا ولا معاها في الدنيا فضلت انيك لحد ما خلاص قربت اجبهم قالتلي هاتهم جوا مني جبتهم جواها وقالتلي كفاية انتي هديتني قولتلها لسا مشبعتش وروحت جاي قاليبها ع بطنهل وخليتها تاخد وضع الدوجي استايل وركبت طيظها اول ما دخلته رقعت بالصوت وبقيت اعمل حاجه جامده ادخله في خرم طيظها وانيك فيه شويه واطلعه احطه في كسها كانت هايجه لدرجه انها جابت تلات اربع مراات وفضلنا كده فترة طويله اروح انيكها هي وحنان وامشي لحد ما حنان كلمت واحد من ورايا فسخت الخطوبه وبعدت عن حنان بس امها لا فلنا نتكلم ونتقابل لحد دلوقتي اتمني القصه تكون عجبتكم واستنوني في قصه جديده قريب جدا

    الجزء الثالث

    نرجع هنا بعد ما كملنا نياكه خدت بعضي ونزلت من عندهم وخصوصا اني شغال شغلانه بنطلب في اي وقت بروح خدت عربيتي ونزلت مشيت بسرعه طلعت ع الشغل كان عندي مامورية خلصتها وروحت انام ومتكلمتش وانهمكت في الشغل تلات ايام فا كنت خارج من البرد ولاقيت حماتي ع الطريق واقف
    انا؛ ازيك يا نونو (انتصار يعني راجع الحلقتين اللي فاتوا علشان تستمع اكتر)
    انتصار: سيف وحشتني موووت انت رايح فين كده
    انا: رايح اسكندرية عندي شغل مهم اووي هناك
    انتصار: ده حظي بقي انا كمان رايحه ابص ع الشقه بتاعتي وراجعه
    انا: تممم تعالي معايا ونرجع سوا
    انتصار: اشطا يلا بينا فتحتلها الباب ركبت العربية

    وقفنا في البنزينه نزلت احط بنزين ودخلت اجيب عصير وساندوتشات ورجعت لاقيتها قلعت الطرحه بقولها قلعتي ليه قالتلي الجو حر قولتلها تممم اتحركنا وفتحت التكيف وصلنا اسكندرية طبعا عرببتي مفيمه كلها ومفيهاش نمر بحكم شغلي عادي روحنا وصلتها الشقه وطلعت علي واحد صاحبي هناك جبت منه ورق وبرن عليها اشوفها علشان نرجع مفيش رد
    فضلت ارن فوق ال 20مرة قلقت طلعت ع الشقه هناك قعدت اخبط فتحتلي انتصار وكانت متوترة جامد وباين عليها انا عايز اخش وهي مش راضيه تقولي هلبس اهو زقيت الباب ودخلت لاقيت واحده صاحبتها نايمه علي بطنها ع السرير جوا ملط ولاقيت ازبار صناعي وكده بصيت فا صحبتها قامت بكل شرمطه مسكت بتاعي وقالتلها هو ده بقي خطيب بنتك اللي ناكك انتي وهي يا لبوه
    انتصار: بصت في الارض
    وقولتلها ايوه يالبوة انا خطيب بنتها اللي نيكتها وهنيكك دلوقتي يا شرموطه
    هي بكل لبونه وهتقدر عليا
    قولتلها هتشوفي دخلنا الاوضه وخدت انتصار من ايدها زي الطفل الصغير دخلت معانا صحبتها قلعتني البنطلون والبوكسر وهوب لاقت في وشها زبري
    شهقت شهقة عالية وقالت كل ده زب ونزلت عليه مص ولحس وتبلع ريقها وتلحس بيضاني لحد ما جبتهم في بوقها قومتها ونيمتها ع بطنها وخليتها تاخد وضع الدوجي
    فابتقولي دخله في كسي انا متنكتش من طيظي قبل كده ابتديت افرش كسها الاول وبعدين غفلتها وروحت حاشره في طيظها قامت مصوته
    وقالتلي احاااااااااا انت فشختني اوووف طيظي بتحرقني جامد زبك هيفرتقها طيظي مش قده روحت نازل فيها نيك وجبت انتصار تلحس في كسها وترضع بزينها وانا هايط فشخ واطلع من طيظه احط في كسها لحد ما جيت اجيبهم
    بقولها هجيب بتقولي هات بره روحت ضاغط عليها وجايب جواها وروحت قايم قالبها ع ضهرها وفاشخ رجليها الاتنين ونازل فيها نيك لحد ما جبنا مع بعض يجي تلات اربع مرات انتصار قامت وبتعيط ومردتش تتناك وقامت خدنا شاور ولبسنا علشات نتحرك واحنا راجعين ساكته طول الطريق مبتتكلمش ولما سالتها عيطت وطلعتلي تحليل تفتكروا فيه اي





    تتبع مقالات هذا القسم