-
قصص سكس محارم نار
معلش المقدمه هتكون طويله شويه بس عشان يبقا فيها كل التفاصيل
انا يوسف من احدي بيوت مدين السويس اعيش انا و امي و اخواتي الاتنين
امي(زينب ٤٥ سنه ١٦٨سنتي بتشتغل مديره في بنك )
اختي الكبيره (نهي ٢٥ سنه ١٧٠ سنتي مخطوبه و خريجه كليه حقوق بس مش بتشتغل )
اختي التانيه ( ليلي٢٣سنه ١٦٥ سنتي خريجه كليه اعلام بتشتغل في جريده لسا مبتدأ)
بابا بقا اتطلق هو و ماما و راح اتجوز واحده تانيه و سافروا و منعرفش عنه اي حاجه غير الفلوس ال بيبعتها لينا كل اول شهر و عنده اخين و اختين بس عايشين في اسكندريه تقريبا منقطعين عنهم مش بنشوفهم كتير
احنا زي ما قولت عايشين علي الفلوس ال بابا بيبعتها لينا كل اول شهر و عندنا قطعه ارض بيجلنا منها بردوا فلوس و عندنا عربيه جابتها عشان المظهر العام و يردوا عشان لو حصل حاجه تعرف تتحرك امي اشترتها من فلوسهاو كانت بتحوش من الفلوس التانيه
احنا ساكنين في بيت تالت أدوار كل دور شقتين احنا عايشين في الدور التاني و باقي الشقق فاضيه ليا انا و اخواتي عشان لما نيجي نتجوز في لكل واحد شقه هو حر يعمل فيها ال هو عايزو
المهم حياتنا عاديه جدا امي بتصحيني الصبح عشان انزل اروح المدرسه و بتصحي اخواتي و بيعملوا فطار و بنفطر و بعد كده بننزل انا و امي و اختي ليلي عشان كل واحد فينا يروح الشغل او المدرسه و بتفضل اختي نهي في البيت او بتنزل تجيب طلبات للبيت و بعد كده بنرجع كلنا بتكون نهي حضرت الغدا نتغدا و بعد كده يا بنخرج سوا يا بنقعد كل واحد في اوضته لحد ما ننام و نصحي نبدأ يوم جديد
الجزء الأول
بيبدأ اليوم علي صوت امي بتصحيني و بتهزني جامد عشان افوق اروح المدرسه
امي : يصحا يا يوسف عشان تفطر تروح المدرسه
انا : يا ماما سبيني يا ماما عايز انام مش لازم اروح النهارده يعني
امي : ليه هو ال مش لازم قوم يا ولا متعصبنيش
انا : ييي حاضر قايم اهو الواحد ميعرفش ينام في البيت ده خالص
كل ده و انا نايم علي بطني و مستغطي و مكنتش شايفها جيت اقوم و بعدل نفسي و (انا بطبيعتي لما اجي انام بنام بالبوكسر بس )
بشيل الغطا من عليا و ببص لقيت امي بتبصلي و تضحك فا ببص علي مكان ما هي باصه لقيت زبري واقف زي الحديد و عامل خيمه و باين من البوكسر انا طبعا اتحرجت جامد و وشي جاب الوان فا ببصلها لقيتها لسا بتضحك و بصالي و بتقولي و ال*****و كبرت ياولا و سابتني و مشيت طلعت من الاوضه عشان تصحي اخواتي و تعمل الفطار
انا قومت وراها دخلت الحمام غسلت وشي و طلعت روحت الاوضه لبست تيشرت و بنطلون و طلعت من اوضتي ببص ملقتش حد من نهي وليلي صحي قمت دخلت علي امي المطبخ لقيتها لبسه جيبه رمادي لحد الركبه و ضيقه عليها اوي و مبينا طيزها كبيره بغباوه و قميص ابيض و جاكت فوقه و الاتنين أضيق من بعض و مبين بزازها و لا كانها لبسه حاجه و تشوفهم تحسهم بطيختين مدورين عايزين بتاكلوا اكل المهم و دار الحوار كا الاتي :
انا : ايه يا زينب في ايه زينب بتصحيني انا وتسبيهم هما نايمين يعني
امي : زينب ايه يا رمه ما تتكلم عدل ياولا بعدين انا دخلت صحتهم هما لسا نايمين
انا :و مألوا يعني لما اقولك يا زينب ونبي اخلي زوزو في الدنيا ياخواتي ايه العسل و القمر ال عايش معانا في البيت ده يا ناس
امي: بس يا بكاش بردوا هتروح من المدرسه متلفش و تدور كتير
انا :دايما قفشاني كده بس بردوا مزه
امي : امشي من هنا يا وسخ و روح صحي اخواتك امشي
انا :حاضر بس متزقيش بردوا بتبقي مزه و قمر حتا و انتي متعصبه و ديتها بوسه في خدها و طلعت اجري
دخلت علي اوضه ليلي عشان اصحيها ( ليلي دي انتي ال أكبر علي طول الوسطانيه يعني) ببص عليها لقيتها نايمه و لبسه هوت شورت مبين اكتر ما انه مداراي و تيشرت كات و بزازها شبه طالعه منه و كانت نايمه علي بطنها انا بصيت للموقف برقت دقيقتين تالته لحد ما استوعبت ببص لقيت زبري واقف هيخرم البنطلون و يطلع ينط عليها بس فوقت و ركزت كويس و افتكرت انها اختي و مينفعش اعمل حاجه زي كده قمت دخلت عليها و بدأت اصحيها
انا : انتي يا زفته انتي قومي مش ماما صحتك قومي يلا عشان تفطري و تروحي الشغلxnxx - صور بزاز - صور كس - سكس محارم عربي - تحميل سكس مصري - تحميل افلام سكس - افلام سكس محارم - سكس اخ واختة - سكس عائلي محارم .
ليلي: يا يوسف بس بقا يا يوسف سبني انام
انا : قومي بدل ما اقومك بطريقتي
ليلي : .........
انا : كده طيب
روحت جبت ازازه مايه ساقعه و روحت دلقتهاعليها وهي نايمه
و اووووف يا جدعان علي المنظر المايه طبعا غرقت التيشرت و كل حاجه لقيت بزازها بانت و حلمتها بارزه من التيشرت و هي بزازها اصلن يعني ولا كبيره و لا صغيره بس ملينين اوي تحس انك طول الوقت عايز تمسكهم و تقعد ترضع فيهم بس متسبهمش تاني لكن طيزها كانت كبيره و مدوره و مشدوده لفوق كانت حاجه كده تخليك تتمنا انك تبقي الكرسي ال هي بتقعد عليه عشان تتبسط براحتك بيها
بعد ما دلقت الميه طبعا هي قامت بتزعقو تصوت من عشان الميه بصراحه كانت ساقعه تلج و انا طبعا مش محتاجه كلام طلعت اجري
و روحت علي اوضه اختي نهي بقا عشان اصحيها و نهي بقا جسمها حاجه كده رانيا يوسف من الاخر الفرق بينهم نهي افتح بسيط و بزازها ملينين و كبار عنها روحت بقا اصحيها و لسا بقولها اصحي يلا يا نهي عشان تعملي الفطار مع ماما عشان ننزل و لقيت شبشب في وشي:rolleyes:
انا وقفت مصدوم و روحت مزعق معاها و بصوت عالي و ماما جت عشان تشوف في ايه بقولها اني نهي جي اصحيها حدفت عليا الشبشب و انا معملتش حاجه و بعمل نفسي بعيط و كل ده حصل طبعا عشان و انا جي اصحيها قمت مسكت فرديت طيزها وضربتها عليها ضربة لسوعتها بجد قامت حدفت الشبشب عليا
المهم بعد ما امي خلاص قومت نهي و عملوا الفطار و فطرنا قمنا لبسنا و نزلت انا و امي و ليلي و نهي فضلت في البيت طبعا بقا انا بعمل نفسي بروح المدرسه بس بذوغ منها و اروح قعد مع زميلي علي القهوه اشرب كوبايه الشاي أو القهوه معاها السجاره ولا الشيشة بس مش طول الوقت و اخلص معاهم واخد بعدي و اروح مع معاد مرواح المدرسه جيت اليوم ده و عادي روحت المدرسه و زوغت منها بس ملقتش زميلي ال بعض معاه صحبي اسمه زياد طول الوقت بنبقا مع بعض لما روحت ملقتوش قعدت شويه و بعدها اخدت بعدي و قولت اروح و اقولهم طلعت بدري روحت البيت و دخلت ملقتش نهي قولت يبقا نزلت عشان تجيب حاجات للبيت فدخلت خدت دش و طلعت دخلت اوضتي و قولت انام لحد ما حد يجي نمت و صحيت علي صوت الباب بتاع الشقه بيتفتح قولت يبقا نهي رجعت فا فضلت مكمل نوم بس في نفس الوقت صاحي حاسس ال بره شويه و سمعت صوت باب الحمام بيتفتح و بعدها بشويه مش كتير بس بردوا مش قليل سمعت صوت اااااااااااااه جامد فا انا طبعا خوفت قولت ليكون نهي اتزحلقت ولا حصلها حاجه روحت جري علي الحمام و هنا كانت صدمت عمري ..........اشوفكوا الجزء الجيسكس امهات - سكس فيديو - نيك عربي - قصص سكس - قصص نيك - قصص سكس عربي - قصص محارم - صور محارم - صور سكس متحركة - صور سكس عربي - صور سكس .
.خلاص خلاص زمانكوا عايزين تولعوا فيا مش بعد كل ده هسكت في اهم حتا خلاص
روحت علي الحمام جري عشان اشوف في ايه و وقفت قدام الحمام بقيت عامل زي التمثال مش مصدق ال انا شايفه بعنيا ببص لقيت امي نايمه علي ارض في الحمام و نايمه علي ضهرها و دي كانت اول مره اشوف اني بالشكل ده و ادقق في تفاصيلها كده بزازها كانوا كبار اوي و كسها لونه وردي و منفوخ شويه و طيزها رغم أنها نايمه علي ضهرها بس اي حد يشوفهم لازم يقول عليهم جوز شلت نفسك تتنط عليهم المهم و لقيت نهي نايمه عليها و بتقفش في بزازها وبتقرص حلمتها و ايديها التانيه على كسها عالشفرتين والزنبور و ماما كل ال عليها اااااااه اااااااه اااااااه كمان يا نهي دخلي صوابعك جوة كس امك اااااااه اااااح اوووووف اوووووف بيحرقني موووووت ونهي قامت على كس أمها تلحسه وتدخله في بوقها وأحلى آهات و عامله يالهوي كسي بيحرقني موووووت اوووووف اااااااه اااااااه اااااااه اوووه اااااح اوووووف اااااااه مش قادرة لغاية منزلت عسلها علي وش نهي راحت قامت علي طول من غير كلام و عدلت نفسها و نيمت نهي علي ضهرها علي طول من غير اي كلمه وفتحت رجليها وبان الكس الوردي كس صح الصح بتاع واحدة 26 سنة يعني لسه بخيره وعسله ونزلت عليه مص ولحس فى الزنبور والشفرات ونهي ماسكه بزازها وتقفش فيهم و عامله تقول لماما اااااااه اااااااه اااااااه اوووه اوووه اوووووف كسي بيحرقني موووووت يا ماما كمان الحسي اااااااه اااااااه اااااااه اااااااه اااااااه اااااااه اوووه اااااح اوووووف اااااااه مش قادرة هجيب يا ماما هجيب وراحت ماسكة دماغ أمها وحشراها في كسها جامد وفضلت تحرك كسها يمين وشمال وفوق وتحت لغاية منزلت عسلها بردوا بس المره دي بقا لقيت امي قمت فتحت بوقها و قعدت تشرب من ميه نهي و تلحس في كسها جامد لحد ما شربت كل ميتها و طلعت علي نهي و مسكت شفايفها و نزلوا تقطيع في بعض بوس يجي عشر دقايق و بعد كده قاموا و راحوا خدوا دش و كل ده و انا واقف و زبري هينط من البنطلون هموت و انيكهم هما الإتنين بعد ال شوفته ده بس اول لقيتهم خلاص طالعين اتسحبت براحه و روحت علي اوضتي جري و نمت علي السرير عشان لو حد دخل و نزلت تحت الغطا و انا مفيش قدامي غير صورتهم هما الإتنين و انا فوق بعض محستش بنفسي غير و انا ماسك زبري و نطرهم علي صورتهم و انا بتخيل اني بنكهم و اول ما حسيت اني الباب بتاع الاوضه بيتفتح و امي داخله فا طبعا اتفاجت اني موجود و نايم قامت طلعت براحه من غير ما تعمل صوت عشان مصحاش يعني و انا باليصور نيك - افلام سكس محارم - تحميل نيك - سكس امهات - سكس محارم - سكس - سكس جديد - تحميل سكس .
(خايفه من ايه ما انا شوفت كل حاجه خلاص ) و اول ما طلعت بقا بدأت اجمع كل ال حصل و بقا في يجي ميه سوال في دماغي و عمال افكر طب ازاي و ايه ال وصلهم لكده و ازاي ماما توافق انها تعمل كده مع نهي عادي طب و يا تري ليلي كمان عارفه ولا بردوا زي متعرفش حاجه كل ده كوم و اكتر فكره كانت في دماغي و مش عايزه تروح اني بعد ما شوفتهم هما الإتنين كده مش هرتاح غير و انا حشر زبري في كسسهم هما الإتنين بس بردوا ارجع و اقول ازاي دي امي و اختي ازاي اعمل كده و ارجع تاني و اقول ما انا الاتنين نزلين دعك في بعض و محصلش حاجه يعني جت عليا و فضلت علي الحال ده بفكر في كل ده لحد ما روحت في النوم بعد صدمه ال شوفته و تعب اليوم قمت روحت في النوم و مصحتش غير علي صوت ماما بتصحيني عشان نتغدا ..........................
لو الجزء و القصه هتعجبكم اكتبولي في الكومنتات و انا هبدا انزل جزء كل يوم او يومين بالكتير
و في الجزء الجي بقا هنشوف يوسف هيعمل ايه و هيقول ل نهي و زينب علي ال شافه ولا هيعمل ايه و هيقدر يوصل لامه و اخته فعلن و هيعمل ال هو عايزه و لا هيعمل حاجه تانيالجزء الثاني
اول حاجه عايز اشكر الناس ال عجبتها القصه و شجعوني علي اني اكملها رغم اني الاقبال عليها مكنش اوي بس قررت اكملها للاخر عشان ال قالوا انهم حبين و عايزين يعرفوا آخرها و اخر حاجه احب اشكر اي حد فدني بنصيحه او اي حاجه عشان القصه تبقي احلي و اوعدهم بالاحسن في الأجزاء الجايه
احنا و قفنا في الجزء ال فات لحد ما يوسف شايف اخته نهي و امه زينب و بقا مش عارف يعمل ايه معاهم و راح في النوم و صحي علي صوت امه بتصحي عشان الغدا..........
امي: اصحا يلا يا يوسف ليلي اختك جت قوم يلا عشان نتغدا
انا : قايم حاضر اهو
لسا بفتح عنيا لقيت امي قعده جمبي علي السرير و لبسه حاجه كده شبه الفستان بس للبيت و مفتوح من ناحيه الصدر و مبين لحد الفرق بتاع بزازها بركز اكتر لقيتها فرده شعرها علي غير العاده و حتا ميكئب خفيف و رشه برفان راحته كانت تهبل بصراحه تقولش عروسه في ليله الصباحيه المهم قومت و بكلمها
انا : ايه ده كله هو القمر جي عندي انا بس ولا ايه
امي : بس يا واد قوم يلا و كانت بتضحك
انا : لا بجد ايه ده شكلك زي القمر اوي النهارده هو في جو جديد بعد الحج ولا ايه هاه :sneaky:
امي : بس يا بكاش و بطل بقا و قوم خلينا نتغدا كلنا وقعنين من الجوع
انا : حاضر يا قمر و قومت بوستها من خدها و هي قامت مشيت
طبعا انا بعمل كل ده عشان ابدا اجر ناعم معاها و خلاص طبعا نظرتي ليها اتغيرت ١٨٠ درجه و اخدت قرار اني لازم اوصلهم يعني لازم اوصلهم و اعرف الموضوع ده من امتا و ليه و افهم كل حاجه و اعرف اذا كانت ليلي تعرف حاجه ولا لا .-
سكس انا وبنت خالتي
-
سكس انا وبنت خالتي
-
سكس انا وبنت خالتي
-
سكس انا وبنت خالتي
-
سكس انا وبنت خالتي
-
سكس انا وبنت خالتي
-
سكس انا وبنت خالتي
-
سكس انا وبنت خالتي
قومت غسلت وشي و روحت علي السفره و كانوا حطوا الاكل مستنيني اجي عشان ناكل روحت و قعدت و بناكل و احنا طول ما احنا قعدين قعد اعاكس في امي شويه و ليلي شويه ونهي شويه بس كل ما اكلمها او اهزر معاها بتحدفني ب حاجه م فاهم انا في ايه مالها الولايه كلنا و خلصنا و لمنا الاكل و كل واحد راح في حتا امي راحت المطبخ تغسل مكان الاكل ونهي دخلت تاخد دش و ليلي في اوضتها و انا دخلت اوضتي و قعدت شويه و بعدها قمت اتخنقت من القعده و لبست وقولت لماما اني هنزل اقعد صحابي شويه و هجي و مش هتاخر قالتلي ماشي بس متتاخرش عشان انا انزله رايحه لواحده صحبتي في الشغل عشان تعبانه و لازم ازورها قولتلها ماشي و نزلت و روحت علي القهوه شويه و جي صحبي زياد و قعدنا
زياد :ايه يا بني كلمتك كتير الصبح مردتش ليه
انا : معلش ياعم اتخنقت لما قعدت لوحدي خدت بعضي و روحت نمت
زياد : اه قولتلي طب ايه ياعم عامل ايه و ايه الدنيا معاك و ايه اخبار الجو هه
انا : اهو ماشيه و انتا عامل و جو مين ياعم
زياد : يلا علي زيزو بردوا ده حفظك اخبار الجو ايه اسراء ياعم
انا : هو انتا مفيش حاجه تستخبا عنك ابدا يخربيت دي صحوبيه ياخي ال تفضح الاسرار علي العموم ياعم الجو تمام ( اسراء دي تبقي جارتي ساكنه في نفس الشارع ال انا ساكن فيه قدي في السن بس قمر بمعني كلمه قمر و جسم ملبن و كل حاجه فيها تتاكل اكل بس ال شدني ليها مش جسمها علي قد كده انا حسيت ناحيتها بحب غريب و راحه كل ما اشوفها و ببقا مبسوط لما اكلمها ولا اقف معاها و قررت اتقرب منها ب اي شكل و فعلن كنت بستناها كل يوم و هي مروحه و احاول افتح معاها اي موضوع واحده واحده اكتشفت اني في ما بينا حاجات كتيره مشتركه و قربنا لبعض جدا ) انا كل ده و انا سرحانو زياد عمال ينادي عليا
زياد : يا جووووووو
انا : هه ايه معاك اهو
زياد : ايه يا بني روحت فين ده انا قاعد بتكلم بقالي ساعه
انا : ياعم ما انا معاك اهو
زياد : طب ايه قولي بقا عملت معاها
انا : عملت ايه؟؟؟
زياد : يعني نكتها ولا لسا
انا : ياعم ال انتا بتقوله ده لا طبعا دي بالذات ولا عايز منها أي حاجه غير اني اتجوزها و بس
زياد : و مألوا نيكها و بعد كده اتجوزها
انا : لا يا راجل يخربيت ام نصيحك ال شبهك بالظبط
زياد : مبهزرش و ال..... ما تجرب هتتبسط و تبسطها و مش هيحصل حاجه و انتا كده كده هتتجوزها في الاخر يعني مفيش مشكله فكر فيها كده هتلقي عندي حق
انا : طب فكك من الموضوع ده دلوقتي و قولي عملت ايه في حكايه الامتحانات ياعم كلها شهر و ندخل علي الامتحانات و انا مش هينفع اعيد السنه
زياد : ياعم متقلقش في حاجه كده في دماغي لو لفقت هنعدي مريحين
انا : رب...... يستر انا مقلق منك ومن أفكارك من غير اي حاجه
قعدنا شويه وبعد كده لعبنا بلايستيشن و و نط في دماغي الموضوع بتاع امي ونهي و هوصلهم ازاي دي محتاجه قعده علي رواقه و تخطيط زي الفل بعد ما خلصنا قومت و قولت اروح بقا كفايه كمان عشان اتخنقت روحت و فتحت باب الشقه و دخلت لقيت انوار البيت كلها متطفيه قولت معقوله يكونوا نزلوا كلهم بس ببص في الشقه لقيت نور اوضه نهي مفتوح فقولت يبقا هي بس ال موجوده فروحت ناحيه اوضتها و لسا هخش سمعت صوت اه عاليه ببص من بعيد اتصدمت لتاني مره في ام البيت ده مش فاهم انا ببص لقيت
ليلي نايمه علي بطنها ونهي بتبوس ضهرها من تحت وتطلع لفوق واحدة واحدة وبزازها لامسة طيز ليلي وبعدين وصلت لرقبتها ودخلت ايديها من تحت مسكت بزازها وعصرتهم جامد مرة واحدة ونهي بتضغط ببزازها على ضهر ليلي وبتلحس رقبتها وبتطلع منها أصوات كلها متعة نزلت تاني بالبوس لتحت بس المرة دي قعدت تبوس في طيزها وتعضها وبعدين فتحت طيزها وليلي رافعة وسطها وبتتلوى في السرير من الشهوة , ولحست طيزها لحسة حسيت معاها ان روحها بتتسحب منها و أعصاب جسمها كلها سابت , وبعدين نهي نزلت تلحس كس ليلي من ورا فا ليلي مسكت في السرير جامد وهي بدأت تاكل وتلحس في كسها وطيزها بتدعك في طيزها وتضربها جامد لحد ما جابتهم من اللي هي بتعمله فيها وانا واقف بره بقول آه يا ولاد الجزم اما ورتكوا
بعد ما ليلي جابتهم لقيتها مش قادرة تتحرك بس لقيتها اتقلبت على ضهرها وبصت ل نهي لقيتها قاعدة جنبها بتاكل جسمها بعنيها وقالتلها ثواني وراجعة وهي بتبوس بطنها, و قامت و ليلي مركزه معاها اوي و بتبص علي طيزها اللي بتتهز وهي عريانة , رجعت تاني و انا شايف كان في ايدها خيارة حطتها في ايد ليلي وقالتلها : عايزاكي بقى فنانة كدة وتمتعيني .
و ببص لقيت نهي نامت قدامها وغمضت و ليلي بدأت تبوس شفايفها و بتحسس براحة على بطنها وكسها وصدرها وبعدين بدأت تفرك حلمة بزازها وهي بتبوس شفايفها وبتقولها بحبك يا نهي وهي مستمتعة وهايجة ونزلت بالبوس لتحت على رقبتها لحد صدرها ولحست الحلمة براحة وبعدين أخدتها في بقها وقعدت ترضع وتمصمص في بزازها و كانت ماسكاهم وقامت قعدت على كسها و مسكت بزازها احسن وقعدت ترضع فيهم وبعدين نزلت لتحت لحد كسها , كسها كان محلوق وناعم وحاطة فتحت رجلها ورفعتها لفوق وقعدت تبوس براحة في كسها وخرم طيزها وهي بتقول آه يا ليلي كمان جامد قامت مسكت الخيارة ومصيتها وهي بتبص ليها , وبعدين مسكتها وحسست بيها على كسها وخرم طيزها وهي لسا بتبص ليها نظرة كلها شرمطه بالمعني الصح وبعدين دخلت الخيارة براحة واحدة واحدة وكانت طيز نهي واسعة وغرقانة من اللحس .
-